סוכנות הידיעות הממלכתית הסורית סאנא דיווחה הלילה (בין רביעי לחמישי) כי ישראל תקפה יעדים בדרום דמשק - ובתגובה שוגרו טילי נ"מ, שלפי דיווחים אחד מהם התפוצץ באוויר בשטח דרום-לבנון סמוך לגבול עם ישראל. גורם צבאי סורי אמר לסאנא כי ארבעה חיילים סורים נפצעו בתקיפות, שגרמו גם לנזק.
3 צפייה בגלריה
תקיפה בסוריה
תקיפה בסוריה
התקיפה בסוריה, הלילה
3 צפייה בגלריה
טיל נ"מ סורי שנפל בעיירה חולא שבדרום לבנון
טיל נ"מ סורי שנפל בעיירה חולא שבדרום לבנון
שברי הטיל הסורי שנפל בכפר חולא שבדרום לבנון
3 צפייה בגלריה
תקיפה באזור דמשק שבסוריה
תקיפה באזור דמשק שבסוריה
התקיפה באזור דמשק
כלי התקשורת בלבנון פרסמו את תמונת שרידי טיל הנ"מ הסורי, שנפלו בכפר חולא שבדרום המדינה - קילומטרים ספורים משטח ישראל. תושבים רבים באזור אצבע הגליל דיווחו ששמעו הדי פיצוצים באזור. דובר עיריית קריית שמונה ביקש להרגיע את התושבים, שדיווחו ששמעו פיצוץ עז, והודיע בפייסבוק כי "בשלב זה השגרה בקריית שמונה נמשכת ואין סיבה לדאגה". לדבריו, "לא הייתה נפילה בשטחנו".
לפי הדיווח הסורי, "התקיפה הישראלית" הגיעה מכיוון רמת הגולן ולבנון, והדי פיצוצים נשמעו באזור דרום הבירה הסורית. בדומה לתקיפות קודמות, סאנא פרסמה תחילה הודעה לקונית שלפיה "מערכות ההגנה האוויריות פועלות נגד יעדים עוינים בשמי דמשק" - ובהמשך טענה כי צבא סוריה הצליח ליירט בהצלחה את רוב הטילים. עם זאת, היא ציינה שארבעה חיילים נפצעו בתקיפה, שגרמה לדבריה גם לנזק.
מרכז המעקב הסורי לזכויות אדם טען כי התקיפות הישראליות כוונו לעמדות צבאיות ליד דמשק.

ביום שלישי בערב הותקפה ספינת הביון האיראנית "סאביז" בים האדום, סמוך לחופי אריתריאה. לאחר שרשת אל-ערבייה הסעודית טענה ש"חיילי קומנדו ישראל" הצמידו מטען לספינה, גורם אמריקני אמר לניו יורק טיימס שישראל הודיעה לארצות הברית שהיא אכן עומדת מאחורי התקיפה. לפי אותו גורם, שצוטט בעילום שם, ישראל קראה לתקיפה "פעולת תגמול בעקבות תקיפות איראניות קודמות על כלי שיט ישראליים".
הפעם האחרונה שדיווחה סוריה על תקיפה ישראלית בשטחה הייתה ב-17 במרץ. לפי הדיווח של סאנא אז, ישראל תקפה מאזור רמת הגולן כמה יעדים בדמשק ולא היו נפגעים. עם זאת, היא ציינה כי נגרם נזק לרכוש. מרכז המעקב הסורי טען אז כי התקיפה כוונה נגד שני מחסני תחמושת ששייכים למיליציות הפרו-איראניות באתרים שבסביבת נמל התעופה של דמשק.