אביו של נובאק ג'וקוביץ', סרג'אן, ממשיך, כמו שעשה בשנים האחרונות, במתקפה שלו נגד רוג'ר פדרר. בראיון שהעניק לערוץ הטלוויזיה הסרבי K1, טען: "בערך לפני 15 שנה, הוא תקף את הבן שלי, כשנובאק עוד היה צעיר, בערך בגיל 18-19. כבר אז ידעתי שיהיה מישהו טוב ממנו, אבל אמרתי שהוא אלוף גדול, הטוב בכל הזמנים. ועדיין, ככל שהוא שחקן גדול, פדרר לא בן אדם כל כך טוב".
למי ששכח, בתקופה האחרונה גם רפאל נדאל וגם פדרר, בעידוד מספר כלי תקשורת בעולם, יצאו נגד הרצון של המדורג 1 בעולם להקים ארגון שחקנים חדש, מה שעורר את זעמו של האב סרג'אן. "זה ברור שכלי התקשורת מחוץ לסרביה לא אוהבים אותי ואותו", הוסיף. "חושבים שאנחנו מנסים להזיק לפדרר".
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר
נובאק ג'וקוביץ' ורוג'ר פדרר
ג'וקוביץ' ופדרר. מי נגד מי?
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
פדרר וג'וקוביץ'
פדרר וג'וקוביץ'
האשמות חמורות של סרג'אן ג'וקוביץ'. פדרר ו'נולה'
(צילום: AFP)
"אני לא רוצה להיות חלק מהעולם המשוגע הזה", הוא המשיך. "מצטער שהוא לא אוהב את נובאק, אבל אני אומר את האמת. הם תוקפים אותו כל כך הרבה ובגועל שכזה. אומרים עליו דברים בלתי מוסברים. התשובות שלי ברורות בהרבה בהשוואה לאופן שבו הם מתייחסים לאלוף הגדול הזה, שלא יהיה להם שוב לעולם".
כאמור, ההתקפות של סרג'אן ג'וקוביץ' הן לא משהו חדש. לפני שנה, למשל, אמר: "פדרר טניסאי יוצא דופן, אבל אני לא יכול להגיד דבר דומה לגבי האישיות שלו. הוא קינא בנובאק מהרגע שהוא פרץ, כי הוא הבין שהבן שלי טוב ממנו. הוא עדיין מקנא, כי נובאק יגיע להישג גדולים יותר וישכיח אותו".
"כשנובאק מפסיד, למרות שהוא סובל, הוא מגיע ליריב, מנשק אותו, מחבק אותו ואומר לו 'כל הכבוד אלוף, היית טוב ממני'. הוא אף פעם לא היה מועמד לתואר השחקן ההגון, שמוענק בכל שנה לפדרר".