שלושה ימים לפני אולי משחקה החשוב ביותר עד כה העונה - בפריז מול פ.ס.ז' בגומלין רבע גמר הצ'מפיונס, באיירן מינכן מעדה הערב (שבת) בחזרה הגנרלית עם 1:1 ביתי מול אוניון ברלין, במסגרת המחזור ה-28 בבונדסליגה.
האנזי פליק עלה, כצפוי, עם רוב המחליפים ובסגל שכלל גם שני שחקנים מקבוצת המילואים. באיירן הייתה טובה יותר, למרות הרכב הטלאים ועלתה ליתרון משער של ג'אמל מוסיאלה (68) - מבישול של תומאס מולר. דווקא אז היא הלכה אחורה ומרקוס אינגברסטן רשם שוויון דרמטי, ארבע דקות לסיום.
3 צפייה בגלריה
תומאס מולר
תומאס מולר
משחק שמריח לא טוב. מולר
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
פרומל מול מוסיאלה
פרומל מול מוסיאלה
פרומל מול מוסיאלה
(צילום: רויטרס)
למרות התיקו, באיירן ממשיכה להוליך בפסגה ורחוקה חמש נקודות מר.ב לייפציג, שהביסה בחוץ 1:4 את ורדר ברמן. אלכסנדר סרלות הנורבגי כבש צמד (32 ו-41), דניאל אולמו (23) ומרסל סביצקר (63) הוסיפו. מילוש רשיצ'ה צימק (61, בפנדל).
פרנקפורט הרביעית ניצחה את וולפסבורג השלישית בתוצאה משוגעת של 3:4 והתקרבה אליה עד כדי נקודה אחת. דייצ'י קמאדה (8), לוקה יוביץ' (27), אנדרה סילבה (54) ואריק דורם (61) כבשו למארחת, רידלה באקו (6), ווט ווגהורסט (46) ומקסימיליאן פיליפ (85) לזאבים.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר סרלות והחברים חוגגים
אלכסנדר סרלות והחברים חוגגים
סרלות והחברים מטיילים מול ורדר ברמן
(צילום: AFP)
במשחק נוסף נפרדו הרטה ברלין ובורוסיה מנשנגלדבאך ב-2:2. סנטיאגו אסקאקיבאר כבש ראשון להרטה (23), אאלאסן פלאה (27) ולארס סטינדי (38, בפנדל) הפכו. ג'ון קורדובה איזן (49).
בורוסיה דורטמונד נעלה את משחקי השבת עם 2:3 בחוץ על שטוטגרט. סשה קלאידז'יץ' הרשית ראשון למארחת (17), אבל ג'וד בלינגהאם (47, האנגלי הצעיר ביותר שכבש בבונדסליגה) ומרקו רויס (52) הפכו. דניאל דידבאי השווה (78) והמילה האחרונה הייתה של אנסגאר קנאוף בן ה-19 כעבור 120 שניות.