הפועל ירושלים מנסה לצאת מהתקופה הקשה בה היא נמצאת, אבל כבר חושבת על המפגש הטעון מול מכבי תל אביב ביום שני (21:15). הערב (שבת) היא ערכה אימון פתוח לקראת המשחק מול הצהובים – אימון הבכורה של יונתן אלון בתפקיד אחרי שאתמול הוחלט למנות אותו במקומו של דאיניוס אדומייטיס שפוטר.
אחד הבעלים אייל חומסקי ניסה להסביר את התחושות במועדון וטען שהקבוצה יכולה לצאת מהמצב אליו נקלעה. "אנחנו עוברים תקופה קשה מאוד", טען חומסקי. "אנחנו כל העונה הזאת מנסים לשנות, לחשוב מחוץ לקופסה, בתוך הקופסה, הכל כדי שהקבוצה תיראה יותר טוב. בשלב הזה אנחנו נראים רע מאוד, אנחנו עם סף שבירה מנטלי נמוך, אנחנו מובילים ומתפרקים. אבל אנחנו לא מוותרים".
3 צפייה בגלריה
אלון והראל
אלון והראל
אלון והראל
(צילום: ראובן שוורץ)
3 צפייה בגלריה
יונתן אלון
יונתן אלון
המאמן החדש. אלון
(צילום: ראובן שוורץ)
חומסקי המשיך: "הפועל ירושלים לא מרימה ידיים, אם יש תואר על השולחן, אנחנו נילחם על התואר הזה עד הכדור האחרון. כרגע עשינו שינוי מאוד משמעותי בעמדת המאמן. אנחנו מאמינים ומקווים שהמהלך הזה יצליח. אנחנו בטוחים שיונצ'וק (יונתן אלון) ראוי לתפקיד הזה. אנחנו יודעים שאנחנו נעלה דרגה".
לאחר מכן פנה לקהל ואמר: "אנחנו עוברים תקופה קשה ואנחנו צריכים איתכם איתנו. אנחנו צריכים אתכם ברגעים הטובים וברגעים הקשים. הפועל ירושלים זה כמו ילד שמועד וכשהוא מועד, צריך להרים אותו. אנחנו צריכים אתכם ביציעים בכל הכוח. ביום שני אנחנו מפוצצים את הארנה ובאים בכל הכוח לתת בראש ולנצח".
הבעלים ניסה לתת הסברים, אך לא ממש הצליח: "אני לא יודע להצביע על משהו אחד שקרה, כי קרו הרבה דברים, פציעות ודברים חיצוניים שקרו פה. מה שברור לנו זה שיש פה בעיה מנטלית וסף שבירה נמוך. הרבה שחקנים פה רוצים, אבל זה לא יוצא, וברגע שאנחנו נכנסים לכמה דקות שקבוצות אחרות לוחצות על הגז, אנחנו מתפרקים. אם נדע לא להתפרק, אני מאמין שנראה קבוצה אחרת".
3 צפייה בגלריה
תומאס ובלאט
תומאס ובלאט
תומאס ובלאט
(צילום: ראובן שוורץ)
עוד אמר: "הפועל ירושלים זו קבוצה עם רמת ציפיות הכי גבוהה. מאז שאורי (אלון) ואני רכשנו את הקבוצה, המנטליות שלנו הייתה שאין דבר כזה להפסיד, אין דבר כזה להרים ידיים וכרגע זה לא עובד לנו. אנחנו עשינו הרבה ניסיונות, הבאנו שחקנים, החלפנו שחקנים. היה לנו רגע קריטי – העזיבה של עודד, שאני מאחל לו הרבה בהצלחה. בשורה התחתונה, עד עכשיו אנחנו לא מצליחים. אנחנו משפחה, אנחנו צריכים את כולם איתנו, כי כרגע להאשים אחד את השני זה לא יעזור לנו, אני לא מאמין בשיטה הזו, אנחנו מקווים לטוב".
"הסיפור הוא כרגע זה לא להרים ידיים, להילחם ולשנות. אנחנו לא טובים, דברים לא עובדים, מה אנחנו יכולים עוד לעשות כדי לשנות. וזו הפועל ירושלים. אני מאמין שהניסיונות האלו בסוף יצליחו".