"אם משה חוגג רוצה להישאר, הוא חייב לעשות פה חריש ולהשאיר מהסגל הכושל שהוא בנה רק כמה שחקנים, במקרה הטוב". שחקנים בבית"ר ירושלים נשמעו נסערים אחרי ההפסד (1:0) למכבי נתניה, המשך ישיר לכישלון של המועדון העונה.
חוגג הצהיר מראש כי הוא מעוניין להחתים רק מאמן זר לקראת העונה הבאה, כשבעבר כבר ניסה להחתים את פאקו אייסטראן, וינסה שוב לצרף את הספרדי שמאמן כיום את טונדלה הפורטוגלית, אולם לא ברור אם יעמוד בדרישות הכספיות שלו. מבין המאמנים הישראלים אין היצע, כשלמשל עוזר מאמן נבחרת ישראל, מרקו בלבול לא ירצה להגיע למועדון.
3 צפייה בגלריה
אייסטראן. ישוב לישראל?
אייסטראן. ישוב לישראל?
אייסטראן. ישוב לישראל?
(צילום: EPA)
הבעלים של בית"ר, שבעונה הבאה יעמיד תקציב דומה ל-2020/21, כ-40 מיליון שקל, מודע לכך שיצטרך לעשות מהפכה בסגל הנוכחי. בבית"ר אמנם רוצים להשאיר את מתאוסיניו ומרקו ינקוביץ', אבל היכולת החלשה שלהם מהווה בעיה. עלי מוחמד, שנרכש בסכום גדול, מסיים את חוזהו בקיץ הבא. הוא ממקבלי השכר הגבוהים בבית וגן, ולכן המטרה למכור אותו כבר בקיץ הקרוב.
גם הסגל הישראלי בעייתי מבחינת בית"ר. למעט עידן ורד, שיסגור בקרוב על חוזה מחודש, שחקנים עם חוזים כמו אביאל זרגרי ואוראל דגני ימשיכו, לגבי יתר השחקנים, במועדון יצטרכו לקבל החלטות מחדש. חוגג הצהיר כי ירדן שועה ומיכאל אוחנה המאכזבים יישארו, גם אלירן עטר קרוב ל-16 כיבושים ובישולים שיסדרו לו חידוש חוזה אוטומטי, ולאופיר קריאף יש הסכם, אבל לגבי כל שאר השחקנים המאמן החדש יצטרך לקבל החלטות.
3 צפייה בגלריה
מוחמד
מוחמד
מוחמד. לא עומד בציפיות
(עוז מועלם)
עשרות אוהדי בית"ר מחו בסיום המשחק נגד השחקנים וחוגג: "תורידו את החולצות", "אתם לא ראויים ללבוש את החולצה של בית"ר", וקיללו ללא הפסקה את הבעלים: "תעזוב אותנו כבר", "לא עשית שום דבר לבית"ר, אתה הכישלון הכי גדול פה", ושרקו בוז למוחמד.
"אני נסער מאוד", אמר ורד בסיום. "משחק חלש ונרפה שלנו, כל מאבק על כדור היה שלהם, הם הרגישו נוח. היינו חסרי אונים, נראה לי שזה המשחק הכי חלש שלנו העונה. לא היינו מחויבים, לא ראשונים לכדורים. קל להאשים את רוני לוי, ואז את שי וסלובו, אבל זה קודם כל השחקנים. אני מתבייש בעצמי ובכולנו. זה רגע שפל, ככה זה לא יכול להמשיך. יש המון בעיות, אבל זה לא הג'וב שלי לסדר אותן. צריך לעשות שינויים, יש בוס טוב מאוד והוא יקבל החלטות. אני בהלם שאני מדבר על זה שלא הבטחנו את ההישארות בשלב כזה של העונה".
3 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
ורד. בהלם
(צילום: אורן אהרוני)
"לא יכול שבית"ר ירושלים במשך משחק שלם לא מגיעה למצב", המשיך ורד. "צריך למצוא פתרונות. בכדורגל צריך לרוץ, להיות אגרסיביים, לשחק מהר ונכון בחלק הקדמי ואת כל אלו לא עשינו. עברתי את כל הסרטים, אני תמיד מאמין שעוד אפשר להסתבך".