בשיחות סגורות שנערכו בימים האחרונים בין בעלי הפועל ת"א, עוד לפני ה-2:0 הביתי מול הפועל חיפה, הפסד שקירב את המועדון עד ארבע נקודות מהקו האדום, התקבלה החלטה שמשחקי הפלייאוף התחתון יקבעו את עתידו של ניר קלינגר בקבוצה.
"העונה הזו היא כבר כישלון, מה שלא יקרה", סיפר אחד מבעלי המועדון. "אנחנו נקבל החלטה רק עם סיום העונה, כך שקלינגר תחת זכוכית מגדלת והכל תלוי, לא בהישארות שזו החובה הבסיסית, אלא באיך שתיראה הקבוצה. בוא נגיד שההתפרקות נגד הפועל חיפה לא בדיוק מסייעת לו".
3 צפייה בגלריה
ניר קלינגר על הקווים
ניר קלינגר על הקווים
סופג אש. קלינגר
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
עומרי אלטמן
עומרי אלטמן
משחק חלש של הפועל ת"א. אלטמן
(צילום: עוז מעולם)
אחרי שקלינגר הצליח לייצב את הקבוצה עם פתיחת הכיס של הבעלים, שצירפו שבעה שחקנים בינואר, ההפסד הביתי אמש מול הפועל חיפה בבלומפילד, מגרש בו ניצחה הפועל העונה רק פעם אחת ב-13 משחקים, גרם לאדומים שוב להסתבך. "אלישע לוי עשה בית ספר לקלינגר במשחק הכי חשוב של שני המאמנים העונה, וזו נורה אדומה", אמרו במועדון.
בהפועל מודעים לשוק המאמנים הלא עמוק מדי, ולכן במידה שיוחלט כי קלינגר לא ימשיך, שמות כמו קובי רפואה וסלובדאן דראפיץ' יהיו על הפרק. במידה שהפועל תישאר בליגה ותיראה טוב עד לסיום העונה, קלינגר צפוי לקבל את הקרדיט, כשמה שעשוי לסייע לו להישאר היא הצלחה בגביע. בעוד עשרה ימים תשחק הקבוצה ברבע הגמר מול הפועל כפר שלם מהלאומית.
3 צפייה בגלריה
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
"ככה קבוצה לא יכולה להיראות". שחקני הפועל ת"א בסיום ה-2:0 הביתי
(צילום: עוז מעולם)
מעבר לביקורת כלפי קלינגר, גם מספר שחקני מפתח ספגו אש בשל היכולת החלשה. "זה משחק שיכול היה להיגמר בחמישייה להפועל חיפה, רבע השעה האחרונה הייתה התמוטטות מקצועית. ככה קבוצה לא יכולה להיראות", הודו בהפועל. עיקר הביקורת הופנתה כלפי בן ביטון, שהיה אשם ישיר בשער הראשון של חיפה מרגלי וויליאם אגאדה, ארנסט שטקוס (שמציג יכולת ירודה במשחקים האחרונים), דן איינבינדר ושלומי אזולאי.