בני יהודה נשארה בחיים. משחק התחתית אמש (שבת) מול בני סכנין יכול היה לחרוץ את גורלה של הקבוצה משכונת התקווה, אך היא הצליחה לסחוט תיקו 1:1 בתוספת הזמן, שהכניס מעט חמצן והרבה תקווה להישארות בליגה.
למרות המשמעות של ההתמודדות, שחקני בני יהודה הציגו משחק חלש להחריד והתקפת הקבוצה נעלמה לגמרי במחצית הראשונה. נראה כי החבורה של יוסי אבוקסיס, שהיה לחוץ מאוד על הקווים, לא הבינה באמת שהמפגש עם סכנין עלול לחרוץ את גורלה. בסופו של דבר, ולמזלה, החילופים השתלמו לאבוקסיס, ואלמוג בוזגלו, אחת מנקודות האור היחידות של הכתומים העונה, כבש את שער השוויון.
1 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס
אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם)
"תיקו עדיף מהפסד", אמר אבוקסיס. "שיחקנו כדי לנצח. אמנם לא היינו מספיק איכותיים, אבל זה מלמד שגם אם אתה משחק עם מספיק שחקני התקפה, זה לא תמיד מייצר מצבים. זה מלחיץ את כולנו כל משחק שעובר הסיכויים שלנו יורדים, ואם היינו מפסידים העניין היה גמור. המצב לא טוב אנחנו רוצים לנצח ומאמינים, זה קשה אך אפשרי".
בצד המקצועי עמית זנטי פתח אמש בהרכב אחרי שהרשים מול חיפה, אבל לא היה בשיאו. פאטוס בצ'יראי, שבשכונה בנו עליו שיכבוש שערים, מאכזב ולא מצליח לשחזר את היכולת שלו ממכבי נתניה. כמו כן, מטיאה ליוייץ' נפגע בראשו במהלך המשחק ופונה לבית חולים בנהריה כשהוא בהכרה. אנשי מד״א העדיפו לשלוח אותו לבדיקות כדי להסיר חשש בנוגע למצב.
מאז שהגיע לשכונה, אבוקסיס סופר 10 נקודות מתוך 36 אפשריות, והוא חייב לשפר את קצב צבירת הנקודות שלו במשחקי הפלייאוף אם הוא רוצה להשאיר את קבוצתו בליגה. בני יהודה רחוקה ארבע נקודות מהפועל תל אביב, שרשמה הפסד אמש, וחמש נקודות מבני סכנין שנמצאת מעל הקו האדום, ותהיה חייבת לקחת נקודות במחזור הבא מול בית״ר ירושלים.