שער השוויון שכבש ז'וזואה אתמול (שבת) שקבע 1:1 במשחק החוץ נגד עירוני קרית שמונה מנע מהפועל באר שבע לחץ גדול, שהיה מגיע במקרה של הפסד שלישי ברציפות מפתיחת הפלייאוף.
לאחר שנקלעה לפיגוע מוקדם, המחצית השניה הייתה טובה מאוד עבור באר שבע, בה היא הציגה את הדקות הטובות ביותר בעידן רוני לוי. שחקניו הגיעו להזדמנויות רבות, אך הרבו להחמיץ ומי שכן הצליח לעשות זאת היה הכוכב הפורטוגלי, שרשם בישול ושער בשני המשחקים מאז חזר מהרחקה.
2 צפייה בגלריה
מרסלו מלי מול סמואל בראון
מרסלו מלי מול סמואל בראון
מרסלו מלי מב"ש מול סמואל בראון
(צילום: אפי שריר)
בעקבות התקרית בהפסד 2:1 לאשדוד באמצע השבוע, סופסל אתמול חאתם אל-חמיד לראשונה מאז חזר לקבוצה. בהפסקה אתמול התלונן הבלם לואי טהא על טשטוש בראייה והוחלף באל-חמיד בשל כך. טהא, שסבל בעונה שעברה מבעיה בעצב בפנים, יעבור השבוע בדיקות מקיפות.
בבאר שבע מקווים שהערב (20:15) תצליח מכבי תל אביב לנצח את מכבי פתח תקווה ואז הפער מהמקום הרביעי, בו מדורגת פ"ת, יישאר בסיום המחזור על שלוש נקודות בלבד. בשבת יגיעו השחקנים של גיא לוזון לאצטדיון טוטו טרנר למשחק שתוצאתו עשויה להכריע את הקרב על המקום הרביעי, שעשוי להעניק כרטיס לאירופה. מריאנו בריירו (צהובים) ושגיב יחזקאל (מחלה) אמורים לחזור לסגל. מרואן קבהא, שהחליף אתמול את בריירו, היה אחד הבולטים ואמור להמשיך בהרכב.
2 צפייה בגלריה
אסי רחמים
אסי רחמים
בב"ש מקווים למצוא לו מחליף בקרוב. אסי רחמים
(צילום: אבי רוקח)
למרות שכבר לפני כחודשיים הודיע מנכ"ל המועדון אסי רחמים לאלונה ברקת על שהוא נחוש לסיים את תפקידו במועדון בסוף העונה, נכון לעכשיו עדיין לא נמצא לו מחליף. במועדון מקווים שכבר בימים הקרובים ייבחר המנכ"ל הבא והוא יחל בחפיפה מסודרת עם רחמים.
המשא ומתן לחידוש חוזהו של סינטיהו סלליך הופסק. לשחקן הוגשה לפני מספר שבועות הצעה להמשיך לעונה נוספת בשכר מקוצץ מזה שהיה לו העונה. הקשר סירב ונכון לעכשיו לא מתנהלים מגעים בין הצדדים, בין היתר מכיוון שבבאר שבע טרם החליטו סופית אם להמשיך את ההתקשרות עמו לאור האכזבה הגדולה מיכולתו בתקופה האחרונה.