49 ריבאונדים קטפה פורטלנד בניצחון הביתי הלילה (בין שבת לראשון) 103:118 מול דטרויט, על 30 מתוכם (!) היה אחראי אנס קאנטר, שסיפק את אחד ממשחקיו הטובים בקריירה.
הסנטר הטורקי, שהוסיף גם 24 נקודות ו-2 חסימות ב-37 דקות, אחראי לשיא מועדון חדש. סידני וויקס קטף 27 ריבאונדים עבור הבלייזרס אי שם ב-1975, כעת קאנטר עקף אותו ונכנס לרשימה מכובדת ביותר. למעשה הוא השחקן הרביעי בלבד ב-20 העונות האחרונות שלקח 30 ריבאונדים במשחק בודד ב-NBA. קדמו לו: קווין לאב (2011), אנדרו ביינום (2012) ודווייט הווארד (2018).
2 צפייה בגלריה
אנס קאנטר
אנס קאנטר
נכנס לספר השיאים של המועדון. קאנטר
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
אנס קאנטר
אנס קאנטר
30 ריבאונדים בערב אחד. קאנטר
(צילום: AP)
"הייתי מאושר בעיקר כשהסתכלתי על הספסל", הודה קאנטר בסיום. "כולם היו עם הידיים למעלה, הריעו, חייכו, תמכו בחבריהם לקבוצה. זה המוטו בקבוצה הזו, כולם ביחד ובשביל כולם".
קאנטר ניצל את העובדה שהסנטר הפותח של פורטלנד, יוסוף נורקיץ', סובל מפציעה קלה ברגלו וקיבל מנוחה. "מי שחושב שזה דבר קל, שישכח מזה", אמר מאמן הבלייזרס, טריי סקוטס. "צריך מאמץ, התמדה, לקבל מכות. שימח את כולנו כי אנס הוא בחור נהדר. היה צריך לראות את הספסל שלנו, כמה השחקנים שם היו מאושרים בשבילו, כדי לדעת כמה הם אוהבים אותו".
סקוטס נשאל האם במשחק מחר מול הקליפרס קאנטר יועדף על פני נורקיץ' וענה: "אני לא יודע מה יהיו מגבלות הדקות של נורקיץ'. אם הוא לא יוכל לשחק יותר מ-20 דקות, זה אכן משהו שהייתי שוקל".

"הניצחון הכי גדול של הלייקרס העונה"

לילה של בשורות משמחות היה עבור לוס אנג'לס לייקרס. עוד לפני ה-101:126 המרשים בברוקלין, דיווח אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN כי אנתוני דייויס צפוי לחזור תוך שבועיים למגרשים ולברון ג'יימס תוך שלושה. לאחר מכן, כאמור, הגיע הניצחון הגדול.
"כמו שאמרתי לאורך כל העונה, כשאנחנו משחקים טוב בהגנה, תמיד יש לנו סיכוי", הסביר המאמן המנצח, פרנק ווגל. "אני גאה ממש בקבוצה שלנו". אנדרה דראמונד, שהצטיין עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים, הוסיף: "למדתי המון מהמשחק הזה. למדתי שיש לנו בחדר ההלבשה שחקנים חזקים מנטלית".
דניס שרודר הוסיף 19 לפני שהוא וקיירי ארווינג הורחקו אחרי עימות ביניהם ברבע השלישי. בסיום המשחק שרודר התייחס בעיקר ל-'וי' המרשים, אותו כינה "הניצחון הכי גדול שלנו העונה". על העימות עם ארווינג, הוסיף: "באמת שלא יודע מה עשיתי, אני רק מתבאס שלא יכולתי לעזור לחברים שלי".