שאנון קורטני הבריטית הוכתרה אתמול (שבת) לאלופת העולם באגרוף במשקל תרנגול של התאחדות ה-WBA אחרי שניצחה את איבייני ברידג'ס האוסטרלית. קורטני זכתה בתואר בסך הכל בקרב השמיני שלה בקריירה.
אבל עם כל הכבוד להישג, סיפור הקרב היה הפציעה המפחידה שספגה ברידג'ס בעין אחרי התנגשות ראשים עם קורטני, עד כדי כך שקשה היה לזהות אותה. כמו כן, האוסטרלית התקשתה לראות בכלל את יריבתה במהלך סיבובי הסיום של הקרב.
2 צפייה בגלריה
איבייני ברידג'ס
איבייני ברידג'ס
הפציעה של ברידג'ס
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
שאנון קורטני
שאנון קורטני
קורטני חוגגת
(צילום: רויטרס)
למרות הכל, היא הצליחה לשרוד את כל הקרב ולא הפסידה בנוקאאוט. בסופו של דבר החליטו השופטים על ניצחון בניקוד לבריטית. למרות המכה החזקה שקיבלה, ברידג'ס, מורה למתמטיקה בחצי משרה, היא לא לקחה את זה קשה ובסיום השתיים לחצו ידיים ואף הצטלמו יחד.
דרך אגב, ברידג'ס הייתה אחראית עוד לפני הקרב לשערורייה לא קטנה שתפסה כותרות כאשר החליטה להגיע לשקילה כשהיא בתחתונים וחזייה בלבד, מה שגרם ליריבתה לבקר אותה קשות: "את אומרת שאת רוצה להשיג עוד אוהדים, אני רוצה שיאהבו אותי מהסיבות הנכונות". עוד אמרה קורטני: "יש לי אחות קטנה בת 14, למאמנים שלי יש ילדות, אני מעדיפה להיות מודל ראוי לחיקוי. אני רוצה להראות את העבודה הקשה והנחישות שלי, ולא לנופף בגוף שלי".