אינטר בדרך הבטוחה לאליפות איטליה לראשונה מאז 2010 והיום (ראשון) רשמה את הניצחון ה-11 ברציפות שלה. הנראזורי הזיעו מול קליארי לפני שהשיגו 0:1 קטן-גדול, ששמר על פער של 11 נקודות בפסגה אחרי 30 מחזורים.
אינטר הגיעה לשלל הזדמנויות במחצית הראשונה. כריסטיאן אריקסן סחט הצלה ענקית מגיז'רמו ויקאריו (10), שהדף גם ניסיון טוב של אלכסיס סאנצ'ס (29). אריקסן שוב וסטפאנו סנסי היו קרובים גם כן, אבל לא מספיק מדויקים. גם במחצית השנייה הסיפור לא היה שונה, אבל רק בדקה ה-77 נפרץ הסכר. אשרף חכימי העביר כדור רוחב ומתיאו דרמיאן דחק פנימה.
5 צפייה בגלריה
דרמיאן חוגג
דרמיאן חוגג
לאוטרו ודרמיאן בטירוף אחרי שער הניצחון
(צילום: gettyimages)
5 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
הצטרף לחגיגות. קונטה
(צילום: רויטרס)
5 צפייה בגלריה
שחקני אינטר בטירוף
שחקני אינטר בטירוף
שחקני אינטר בטירוף
(צילום: gettyimages)
אחרי השער דרמיאן ושחקני אינטר חגגו כמו משוגעים ליד הספסל ומי שהצטרף לשמחה, ולא ידע את נפשו מרוב אושר, היה המאמן אנטוניו קונטה. לאינטר 74 נקודות, 11 יותר ממילאן שגברה אתמול 1:3 על פארמה.
סיפור האליפות כבר גמור, אבל המאבק על המקום השני פתוח ויהיה צמוד עד הסוף. יובנטוס, בקרוב האלופה היוצאת, ניצחה 1:3 את גנואה בבית ונצמדה למילאן השנייה עם נקודה פחות.
דיאן קולוסבסקי העלה את יובה ליתרון ארבע דקות מהפתיחה ואלבארו מוראטה הכפיל בדקה ה-22, אבל האורחת צימקה משער של ג'אנלוקה סקמאקה. ווסטון מקיני, שתי דקות אחרי שנכנס, קבע 1:3 חשוב בדקה ה-70. בדקות שנותרו, כריסטיאנו רונאלדו וחבריו בעיקר החמיצו הזדמנות להגדיל את התוצאה.
5 צפייה בגלריה
מוראטה ורונאלדו חוגגים
מוראטה ורונאלדו חוגגים
מוראטה ורונאלדו חוגגים
(צילום: gettyimages)
נאפולי, מקום אחד מתחת ליובה בטבלה, גברה על סמפדוריה 0:2 בחוץ. פביאן רואיס (35) ו-ויקטור אוסימן הבקיעו (87) עבור הנפוליטנים, שנאבקים עם לאציו ואטאלנטה על מקום בליגת האלופות.
ומה עשתה באמת החבורה של סימונה אינזאגי? רשמה ניצחון 0:1 סופר-דרמטי וחשוב על ורונה בחוץ, ונותרה בתמונת המאבק על כרטיס בצ'מפיונס. סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ' נגח פנימה בדקה ה-92 וסידר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות. ללאציו (משחק חסר) יש כעת ארבע נקודות פחות מנאפולי ושש מאטאלנטה, שגברה 2:3 על פיורנטינה.
כאמור, אטאלנטה הזיעה נגד פיורנטינה וגם איבדה יתרון כפול, אבל ניצחה לבסוף 2:3 בחוץ ושבה למקום הרביעי עם 61 נקודות - שתיים פחות ממילאן ונקודה מיובנטוס.
5 צפייה בגלריה
שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים
שחקני אטאלנטה חוגגים
(צילום: רויטרס)
במחצית הראשונה זה נראה נהדר כשדובאן זפאטה כבש צמד (13, 40) משני בישולים של רוסלן מאלינובסקי - 0:2. דושאן ולאחוביץ' הסרבי התעורר לאחר ההפסקה והיה אחראי לשוויון עם צמד משלו (57, 66) תוך תשע דקות. אחרי נגיעת יד של שחקן פיורנטינה ברחבה, יוסיפ איליצ'יץ' בעט פנימה את הפנדל (70) שסידר לאורחת את הניצחון.
רומא ממש לא מוותרת על אירופה והערב ניצחה את בולוניה 0:1 באולימפיקו. בורחה מיוראל כבש לפני ההפסקה את השער היחיד והרומאים שבמקום השביעי נצמדו ללאציו עם נקודה אחת פחות ומשחק אחד יותר.
פורסם לראשונה: 15:26, 11.04.21