רוכב אופנוע בשנות ה-20 לחייו נהרג בצהריים (שבת) בתאונה עצמית בכביש 2 לכיוון צפון, באזור מחלף נתניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה איתרו את הצעיר בתעלה הסמוכה לכביש, במרחק רב מרכבו, ונאלצו לקבוע את מותו במקום. התנועה בכביש נחסמה בעקבות התאונה במחלף נתניה לצפון.
על פי החשד, רוכב האופנוע איבד שליטה כאשר עשה מה שמכונה "וולי" - הרמת הגלגל הקדמי ונסיעה רק על הגלגל האחורי של האופנוע. זו ככל הנראה הסיבה שגופתו נמצאה במרחק רב מהאופנוע.
הדיווח על התאונה במוקד מד"א התקבל בשעה 12:19. הפרמדיקית הדס ליברטי שהגיעה לשם סיפרה: "מדובר בתאונה קשה. רוכב האופנוע שכב מחוסר הכרה בתעלה מעבר לגדר ההפרדה והאופנוע היה בהמשך הכביש במרחק של כמה מאות מטרים ממנו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
1 צפייה בגלריה
אמבולנס אילוס אילוסטרציה
אמבולנס אילוס אילוסטרציה
ארכיון
(shutterstock)
פחות משעה לאחר מכן דווח על תאונה קשה נוספת, בכביש 60 בצומת רחלים שבאזור השומרון, ליד אריאל. בתאונה היו מעורבים רכב פרטי ומשאית. חובשים ופרמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל הוזעקו למקום והעניקו טיפול ראשוני לפצועים. מסוק צבאי פינה משם לבית החולים בילינסון שני פצועים במצב קשה ובינוני, בשנות ה-50 לחייהם. פצוע פלסטיני במצב קל פונה על ידי הסהר האדום לבית חולים בשטחי הרשות הפלסטינית.
ביום שני האחרון נהרג רוכב אופנוע נוסף, מפגיעת משאית בכביש 65 לכיוון מערב סמוך למחלף עירון. הרוכב נלכד מתחת למשאית ולאחר פעולות חילוץ, צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו. יום לפני כן נהרג רוכב אופניים חשמליים בן 57 מפגיעת רכב באשדוד. הרוכב הובהל לבית החולים אסותא כשהוא במצב קשה, ומאוחר יותר מת מפצעיו. הנהג הפוגע נלקח לחקירה ובסיומה הוא שוחרר בתנאים.