ערוץ החדשות ILTV ותאגיד הטלוויזיה הקנדי זומר-מדיה (ZoomerMedia), חתמו על הסכם שיתוף הפעולה לשנתיים. כחלק מההסכם זומר-מדיה רכשה את זכויות השידור בקנדה לתוכנית היומית ISRAEL DAILY ותשדר אותה בערוצי הטלוויזיה שלה (Joy Tv & Faith TV). בנוסף זומר-מדיה רכשה הרשאה לספריית התוכן של ILTV.
2 צפייה בגלריה
ערוץ החדשות ILTV זומר מדיה
ערוץ החדשות ILTV זומר מדיה
ערוץ החדשות ILTV זומר מדיה
(iltv news )

ILTV היא חברת חדשות ותוכן הפועלת משנת 2015. היא מפיקה ומשדרת מהדורת חדשות יומית לצד תכני מגזין נוספים, ומסקרת את הנעשה בישראל מנקודות מבט ישראלית מקומית בשפה האנגלית לרחבי העולם, התכנים מופקים בכל יום מאולפני ynet.
נכון להיום ILTV משודרת בכ-10 ערוצי טלויזיה שונים (רובם בארצות הברית) לקהילות יהודיות ונוצרים אוונגליסטים. בנוסף ל-ILTV מיליוני צפיות בכל חודש במדיות השונות - גם בקרב דוברי האנגלית שחיים בישראל.
תאגיד זומר-מדיה, שנוסד בשנת 2008, נמצא בבעלות איש התקשורת היהודי הקנדי מוזס זנייאמר - שעומד מאחורי הקמת חלק ממיזמי הטלוויזיה הגדולים בקנדה כמו City TV וMuchmusic. לחברה שבסיסה בטורונטו יש 5 ערוצי טלוויזיה, 2 תחנות רדיו, 3 מגזינים כתובים ועוד.
תום צדוק, סמנכ"ל ILTV ומנהל פעילות ישראל: "אנו מברכים על כניסתה של ILTV לשדר ולפעול בתאגיד קנדי גדול ומשמעותי כמו ZoomerMedia , זהו מהלך חשוב עבורנו ואנו רואים בכך זכות גדולה שנבחרנו לספק את התכנים שלנו מדיי ערב, למיליוני קנדים".
2 צפייה בגלריה
תום צדוק
תום צדוק
תום צדוק
(iltv news )
מייסד זומר מדיה ואייקון התקשורת היהודי קנדי - מוזס זניימר התייחס גם הוא לחתימת העסקה: "דיווחים מוטים ואג'נדות נגד ישראל נפוצים לצערנו בחלק גדול מהתקשורת המרכזית של ימינו. ILTV הוא מאמץ חשוב לתקן את חוסר האיזון הזה ולהקרין תמונה חיובית אך מציאותית של חברה דינמית, יצירתית, חושבת קדימה ואכן שואפת שלום".