עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? תוכנית סח"י של עמותת "נכח" איפה? ירושלים, קרית גת, אור יהודה, רחובות, קרית מלאכי, לכיש, פתח תקוה, תל אביב, צפת, חדרה, חצור הגלילית, נתיבות, לוד מה מחפשים? מתנדבים לאריזה וחלוקת מזון עם בני נוער. ההתנדבות כוללת הגעה לאחד ממקומות הפעילות בארץ, השתתפות יחד עם הנערים באריזה המשותפת וחלוקתה למשפחות נזקקות באזור, במטרה ליצירת קשר אישי והעברת מסר חינוכי לבני הנוער, מודל של דמות בוגרת ומשמעותית וחיקוי לעשיית טוב. מתי? בימים א'-ה' (משתנה בהתאם למקום הפעילות בארץ) בין השעות 19:30-23:30 למשך כל שעות הפעילות. בהתחייבות לשנה. למי לפנות? למירי במייל: miri@sahi-israel.org
מי? עמותת 'ילדים בסיכוי' ששמה לה למטרה לסייע לילדי הפנימיות ולבוגריהן לצאת ממעגל החיים הקשה אליו הם נקלעו, לחזק את ביטחונם ועצמאותם כדי שיגדלו להיות מבוגרים עצמאיים שתורמים לחברה.
איפה? בכל הארץ מה מחפשים? מתנדבות ומתנדבים בגילאי 40+, לשמש כ"מלווי ומלוות דרך"- מנטורים לצעירים בוגרי פנימיות ואומנה. מדובר בתפקיד משמעותי ומלא חשיבות במסגרתו מתקיים תהליך ליווי שהינו תהליך למידה פתוח, ייעוצי במהותו, חף מיחסי כוחות ומניח בבסיסו את ניסיון החיים הן של המלווים והן של הצעירים.
מתי? ההתנדבות מתקיימת אחת לשבועיים ביום קבוע בשעות אחר הצהריים ודורשת התחייבות ל- כשנתיים.
למי לפנות? לדנה במייל: danab@yeladim.org.il

התנדבות באזור הצפון:

מי? ויצו איפה? טבריה מה מחפשים? מתנדבים להעברה להרצאה או הפעלה לאימהות צעירות המגיעות למרכז העמותה בתחום ההתעניינות של המרצה עם התאמה לקהל היעד. מתי? בימים ובשעות גמישים, בתיאום עם רכזת ההתנדבות. למי לפנות? לרחל במייל: 5216koren@gmail.com

התנדבות באזור המרכז:

מי? מרכז יום "אורנים" המופעל על ידי עמותת מטב איפה? ראשון לציון מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וליווי לקשישים במרכז יום. ההתנדבות כוללת: יצירת קשר אישי, משחק עם הקשישים, הפגת בדידות וכו'. מתי? בימים א'-ה', בין השעות 09:00-13:15, למשך שעה וחצי לפחות, פעם בשבוע. בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לשני במייל: shanir@matav.org.il
מי? 'רחובות אוהבת חיות' איפה? רחובות מה מחפשים? מתנדבים עם אהבה וחיבור לבעלי חיים, שיסייעו בשטח עם הכלבים, ישחקו ויטיילו איתם ויעניקו להם תשומת לב.
מתי? בימי שישי בין השעות 10:00-14:00. למי לפנות? לנעמי במייל: rehovotlovesanimals@gmail.com

התנדבות באזור ירושלים:

מי? עמותת 'שכן טוב' איפה? ירושלים מה מחפשים? מתנדבים שיצטרפו לצוות הרכזים האחראים על פעילות הסניף. פעילות הסניף כוללת אריזת סלי מזון וחלוקה בשכונות השונות. תפקיד הרכז דורש אחריות רבה ומתאים לבוגרי צבא/שירות לאומי בעלי זמינות. מתי? ההתנדבות אורכת כשעתיים-שלוש בימי שישי, אחת-פעמיים בחודש. בהתחייבות לחצי שנה.
למי לפנות? לטלי במייל: volunteers@shachentov.org.il

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת "פוש" המעניקה שיעורי עזר ללא תשלום לתלמידים מאוכלוסיות מוחלשות הזקוקים לעזרה בלימודים במקצועות שונים. איפה? אזור הדרום מה מחפשים? מתנדבים לחונכות לימודית, במסגרתה המתנדבים יסייעו לילדים בלימוד החומר, הכנת שיעורי בית, התכוננות למבחנים ועוד. מתי? אחת לשבוע לשעה וחצי בימים א' עד ו' בין 8:00-19:00, בתיאום עם רכז ההתנדבות. בהתחייבות עד סוף יוני.
למי לפנות? לדבורה במייל: dvora.benitzhak@gmail.com
להתנדבויות נוספות ניתן להיכנס לאתר רוח טובה.