כלל ביטוח חוגגים באילת

"זו הייתה שנה טובה במיוחד לכלל ביטוח", אמר יורם נוה, מנכ"ל החברה בשלוש השנים האחרונות, לכ-1,000 עובדי החברה שהגיעו לקלאב הוטל אילת לסופ"ש. כ-600 סוויטות נסגרו במלון עבור העובדים ובני משפחותיהם, שחגגו את החזרה לשגרה לאחר הקורונה.
ברשימת האמנים, שהדרימו במיוחד כדי לעשות להם שמח: דודו אהרון וחיים משה, שהלהיבו במופע של קבלת שבת, והפרויקט של עידן רייכל, שהקפיץ את הנוכחים בהופעה מחשמלת בשילוב כנריות אילתיות ותופים של טררם. נכחו ודאגו לפרטים הקטנים: הבעלים של המלון, משה בובליל, ומנכ"ל המלון, נור עאמר.
7 צפייה בגלריה
נור עאמר ויורם נוה
נור עאמר ויורם נוה
נור עאמר ויורם נוה
(צילום: שלומי מויאל)

חיים כהן בחצי חינם

לראשונה מאז נוסדה, גייסה רשת חצי חינם פרזנטור - השף חיים כהן. עלות הקמפיין מוערכת בכמיליון שקל. ברשת ציינו את העובדה, שבעלי הרשת, בהם זקי שלום, עבדו לפני ייסוד הרשת בשוק הכרמל, כמו גם כהן, מה שמסביר את החיבור בין השניים ומחזק את הבחירה בו כפרזנטור.
7 צפייה בגלריה
חיים כהן
חיים כהן
חיים כהן
(צילום: גיא יחיאלי)

שגריר צרפת מגיע לנתניה

לרגל יום הניצחון באירופה על הנאצים הגיע שגריר צרפת בישראל, אריק דנון, לדיור מוגן לב גנים בנתניה, וקיבל שם אות הוקרה ממירי אבידן בת ה-86, שברחה מצרפת בזמן מלחמת העולם השנייה. התרגשו: מנכ"ל הבית, יוסי קפלן, הבעלים, גבי ברון, ונציגי משרד הקליטה.
7 צפייה בגלריה
יוסי קפלן, מירי אבידן, אריק דנון
יוסי קפלן, מירי אבידן, אריק דנון
יוסי קפלן, מירי אבידן, אריק דנון
(צילום: יח"צ)

טיב טעם מגיעה לעיר הקודש

רשת טיב טעם הרחיבה את אזורי המשלוחים באמצעות אתר האון ליין לירושלים, והעלתה קמפיין בעלות של כחצי מיליון שקל עם הסלוגן: "ימות השליח!". לדברי חגי שלום, מנכ"ל הרשת, המהלך מתחבר למדיניות החברה, לאפשר לכל אחד להזמין מהרשת, ביום חול או בשבת, ואם להזמין כשר או לא. בקמפיין ישולבו טייק אופים על ביטויים מוכרים ביהדות בנושא ירושלים, כגון: "אם אשכחך ירושלים", ו"למשלוח הבאה בירושלים הבנויה".
7 צפייה בגלריה
קמפיין "ימות השליח"
קמפיין "ימות השליח"
קמפיין "ימות השליח"
(צילום: באומן בר ריבנאי)

האישה הראשונה בתפקיד שטח ניהולי בקק"ל

ענת גולד מונתה לתפקיד מנהלת מרחב מרכז בקק"ל והפכה לאישה הראשונה המאיישת תפקיד שטח ניהולי בארגון. גולד, 51, תושבת מיתר, החלה את עבודתה בקק"ל לפני 26 שנה, בעקבות מודעת דרושים בעיתון. לדבריה, האתגר המרכזי בתפקיד הוא לשמור על שטחי היער והשטחים הפתוחים במרכז הארץ.
7 צפייה בגלריה
ענת גולד
ענת גולד
ענת גולד
(צילום: יח"צ)

יו"ר דירקטוריון חדש לתל חי הנדסאים

עו"ד רמי סימני נבחר פה אחד לתפקיד יו"ר הדירקטוריון של תל חי הנדסאים. סימני, שמתמחה ביזמות ונדל"ן, אמר שהוא רואה בתפקיד שליחות לאומית ציונית ראשונה במעלה. "בדעתי להפוך את המכללה, שבגליל העליון, למנוע צמיחה חדשני לפיתוח חבל הארץ הזה".
7 צפייה בגלריה
רמי סימני
רמי סימני
רמי סימני
(צילום: עצמי)

אלחמיסטר לובשת יעקב אגם

מחר יחגוג האמן יעקב אגם יום הולדת 93. מעבר לברכות, האירוע סיפק סיבה טובה לרשת אירוקה לצאת בקמפיין בעלות של כמיליון שקל, בשם: "אשליה אופטית - נקודת מפגש בין אמנות לאופנה". לצורך זה עיצבו מעצבים צעירים, בוגרי מכללת שנקר, עם נטע אלחימסטר, הפרזנטורית של הרשת, דגמי אופנה ברוח אגמית. אחד הדגמים, שיעלה ברשתות החברתיות, במטרה שצעירים יכירו את אגם, הוא שמלה, שעוצבה לפי דגם המזרקה המפורסמת של אגם, "מים ואש".
7 צפייה בגלריה
עסקית 10.5
עסקית 10.5
נטע אלחימסטר בדגם לפי המזרקה יעקב אגם
(צילום: שי ארבל)

יקב פסגות ניצח בקנדה

יעקב ברג, מבעלי יקב פסגות, מחייך, ויש לו סיבה טובה לכך. בפסק דין שהתקבל בבית משפט פדרלי לערעורים בקנדה נפסק, כי היקב, הפועל ביהודה ושומרון, רשאי לסמן את מוצריו ב-MADE IN ISRAEL. פסק הדין התקבל בעקבות ערעור שהגיש ברג על החלטה קודמת הפוכה לפני כשנתיים. קנדה תהיה המדינה הראשונה שבה חברות שמייצרות מעבר לקו הירוק רשאיות לכתוב כי המוצר מיוצר בישראל.

סגן ראש המוסד לשעבר ב"כנפיים של קרמבו"

אהוד לביא, לשעבר סגן ראש המוסד, הצטרף לוועד המנהל של "כנפיים של קרמבו", תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, ויהיה חבר בוועדת האסטרטגיה של הארגון.

אביה קדרי מונה למנהל headspace ישראל

אביה קדרי נבחר למנהל headspace ישראל, רשת מרכזי טיפול לנוער וצעירים, מבית עמותת אנוש, לבריאות הנפש. במרכזי הד-ספייס מסייעים לצעירות וצעירים בגילאי 12-25, שנמצאים במשבר נפשי.

מפעל הפיס משקיע בתוכנית "סטודנטים למען אזרחים ותיקים"

מפעל הפיס יעניק כמיליון וחצי שקל במסגרת שיתוף פעולה עם המשרד לשוויון חברתי והתאחדות הסטודנטים הארצית. המטרה היא הגדלת כמות המלגות הניתנות לסטודנטים המשתתפים בתוכנית "סטודנטים למען אזרחים ותיקים".