כמו זוגות רבים וטובים, גם אוריין ונירית דלל מתגאים בסרטון המרגש שמתעד את הצעת הנישואים שלהם. אלא שסרטון הצעת הנישואים של הזוג דלל לא כולל הליכה על שפת הים, ירידה על הברכיים ושליפת טבעת יהלום, אלא סשן BDSM במועדון הדאנג'ן, המקום שבו השניים מופיעים אחת לשבוע, כבר ארבע שנים.
הווידיאו המסקרן נפתח כשנירית לבושה בבגד גוף סקסי, מעוטר בתחרה. ידיה אזוקות ועיניה קשורות בסרט שחור. אוריין מוודא שהיא לא רואה דבר, שהכיסוי לא מסתבך בשיערה ולא לוחץ עליה. ואז הוא מתחיל להצליף בה. עוד הצלפה ועוד הצלפה, ונירית נאנחת ומתנשפת בהנאה.
לאחר דקות ארוכות של הצלפות, ידיה של נירית, הקשורות באזיקים, מורדות למטה. אוריין מסיר את כיסוי העיניים של נירית וחושף בפניה קופסה ובה טבעת אירוסין נוצצת. הקהל שואג, נירית דומעת ומשיבה "כן!"

4 צפייה בגלריה
אוריין ונירית
אוריין ונירית
אוריין ונירית בסשן לוהט. אמא שלה מציעה לו להרביץ לה כשהיא לא מתקשרת הביתה מספיק
(צילום: מגי דניאל)

"אנחנו מכינים כל הופעה שלנו מראש, אבל הפעם החלטתי להפתיע את נירית. סידרתי הכול מראש עם בעלת הליין שבו אנחנו מופיעים, וחמש דקות לפני שעלינו להופיע אמרתי לנירית שאני רוצה לעשות היום משהו שונה, וביקשתי שהיא תזרום איתי. היא קצת נלחצה, וישר רצה להגיד לבעלת הליין, 'זה לא בסדר שהוא משנה דברים! אם המופע לא עובד אני לא אחראית, תאשימי אותו'", מחייך אוריין.
נירית, חשדת שתהיה הצעת נישואים בסוף המופע שלכם?
"לא העליתי על דעתי! כשהוא הוריד את כיסוי העיניים שלי לא קלטתי כלום. כל הקהל שאג והתפרע ואני לא מבינה למה. אני מסתכלת עליו ואני בכלל לא רואה את זה, אני באאוט. הוא לוחש לי באוזן, 'רק דבר אחד חסר לי ברגע הזה - שתגידי לי כן'. הוא מסובב לי את הראש לטבעת ואז התחלתי לבכות. זה בא בהפתעה גמורה. הוא שחרר אותי מהאזיקים וכל החברים קפצו לבמה לברך אותנו. מתוך נגיד 300 איש שהיו במועדון, 200 הם חברים קרובים שלנו. היו על הבמה הזאת, בהצעת הנישואים, יותר משתתפים מאלו שנכחו בחופה שלנו".

אהבה מדייט ראשון

סיפור האהבה של נירית, מנהלת מערך שירות לקוחות, ואוריין, מהנדס חשמל ואלקטרוניקה, בני ה-39, נפתח חמש שנים לפני כן. שניהם היו אחרי גירושים, הוא אב לבן ובת והיא אם לשתי בנות. חבר משותף החליט לשדך ביניהם, ונתן לאוריין את המספר של נירית. אוריין מיהר לשלוח הודעה, והתקשורת בין השניים התגלגלה במהירות.
"הוא לוחש לי באוזן, 'רק דבר אחד חסר לי ברגע הזה - שתגידי לי כן', ואז התחלתי לבכות. זה בא בהפתעה גמורה. הוא שחרר אותי מהאזיקים וכל החברים קפצו לבמה לברך אותנו"
"אוריין שלח לי הודעה בפייסבוק, ואחרי שעה כבר עברנו לטלפון. דיברנו במשך שעתיים, זה היה ביום שישי בצהריים. הבת הגדולה שלי שאלה עם מי אני מדברת כל הזמן, ואמרה שהיא רוצה לדבר איתו. אמרתי לה, 'קחי', והיא לוקחת את הטלפון ומזמינה את אוריין לארוחת ערב במסעדה שקבענו ללכת אליה באותו הערב", משחזרת נירית.
ענק. איך הגבת?
"שנינו היינו בשוק. לקחתי את הטלפון ואמרתי לו, 'אם אתה כבר בא הערב, בוא גם מחר לבראנץ' שאני עושה'. הוא אמר שהוא לא יעכב אותנו הערב, אבל שהוא יבוא מחר. כל העסק היה קצת הזוי, אבל אמרתי לו, 'יאללה, בוא מחר. רק קח בחשבון שאני יוצאת הערב אז תצטרך להעיר אותי בבוקר'".
כבר באותה שיחה ראשונה עלה על פני השטח העניין של שניהם בעולם ה-BDSM – עניין שהתחיל להתפתח אצל כל אחד מהם ממש באותה התקופה. "הוא שאל אותי לאן אני יוצאת, ואמרתי לו שאני הולכת לדאנג'ן. הוא אמר לי שגם הוא תכנן להגיע לשם הערב אבל שבסוף הוא לא יוכל, אבל שהוא בהחלט מתכוון להעיר אותי מחר בבוקר. בשמונה וחצי בבוקר אוריין התקשר וביקש ממני כתובת. תוך 40 דקות הוא כבר היה אצלי בדלת. ככה נפגשנו בפעם הראשונה".
בבראנץ' אצלך בבית, עם כל החברות הטובות?
"הוא הגיע לפני כל החברים, ואני כותבת לחברות שלי בוואטסאפ, 'יש אצלי מישהו חדש'. איך שהוא נכנס בדלת, הבנות שלי רצו אליו וחיבקו אותו. הוא שאל אותי מה לעשות. אמרתי לו, 'יש ערימה של גזרים על השיש, תתחיל לקלף'. אני מתארגנת לבראנץ', ואני רואה אותו עם הבנות שלי בחוץ, מסדר כיסאות לכולם. כשהחברות הגיעו הוא היה נורא חברותי, היה לנו יום מדהים!

4 צפייה בגלריה
אוריין ונירית
אוריין ונירית
אוריין ונירית. "אמרתי לו שאני הולכת לדאנג'ן"
(צילום: מגי דניאל)

"אחרי שכל החברות שלי הלכו הביתה, הבנות שאלו, 'אוריין לא הולך, נכון?' הסתכלנו אחד על השני ואמרנו, 'לא'. הוא נשאר איתנו ונסענו לים עם הבנות. מאוחר יותר הוא היה צריך ללכת לאירוע. בתשע הוא התקשר אליי שוב ושאל מה איתי. אמרתי לו שהשכבתי את הבנות לישון ושהוא יכול לקפוץ אם הוא רוצה. בילינו את כל הלילה ביחד, עד שקלטנו שכבר חמש לפנות בוקר. הלכנו לעבודה, ובשעה שלוש למחרת הוא מתקשר ושואל אותי, 'מה התוכניות שלך להיום?'. אמרתי לו שאני נוסעת הביתה ומכינה לבנות אוכל. הוא אמר שהוא בא, ומאז אנחנו ביחד".
"בשמונה וחצי בבוקר אוריין התקשר וביקש ממני כתובת. תוך 40 דקות הוא כבר היה אצלי בדלת. ככה נפגשנו בפעם הראשונה"
אם כן, הזוגיות בין אוריין ונירית התחילה באותו דייט ארוך שהתפרס על פני 24 שעות, ולא נפסקה מאז לרגע. שלושה ימים מאוחר יותר, נירית כבר פגשה את ילדיו של אוריין כשכולם הלכו יחד לג'ימבורי, והמפגש בין בני הזוג הטריים רק המשיך להתפתח.
לא נלחצתם מהאינטנסיביות הגבוהה של הקשר?
"עד היום אנחנו בבהלה. עד היום אנחנו מפחדים שמשהו יקרה ושנתעורר מהחלום. אנחנו ככה כבר חמש שנים", אומרת נירית. "אני מדי פעם מתעוררת בבוקר ושואלת את אוריין, 'מה יקרה אם היום נתעורר? אם היום הבועה תתנפץ?' - וזה לא קורה. עוברת לך גם בראש מחשבה של – רגע, צריך לעצור את הכרכרה הזאת כי היא דוהרת נורא מהר. אבל שנינו בכרכה הזאת יחד, ואנחנו לא רואים שום סיבה לעצור אותה".
"אני אפילו אגיד שזה לא הרגיש כמו אינטנסיביות גבוהה, זה הרגיש טבעי. מהר מאוד נוצרה פה משפחה מאוד גדולה, והתחלנו לישון ביחד כל לילה", מוסיף אוריין. "בלילות, כשהילדים שלי היו אצלי באריאל, נירית הייתה מגיעה עם הבנות שלה לישון אצלי. אנחנו כאילו גרים ביחד ממש מאז. החיבור היה מידי".
"מהר מאוד נוצרה פה משפחה מאוד גדולה, והתחלנו לישון ביחד כל לילה"
"אני תכננתי לעבור דירה עוד לפני שנפגשנו", אומרת נירית. "די במקביל, החוזה של אוריין באריאל נגמר, ופשוט עברנו לגור יחד בדירה אחת. גם ככה שגרת החיים שלנו כבר הייתה משותפת - ישנו ביחד כל לילה, הבנות ישנו אצלו פעמיים בשבוע וסבלו מזה שאנחנו קמים מוקדם ושאני לוקחת אותן למסגרות בישוב אחר".
"זה קרה כל כך מהר גם מתוך ההתאהבות, אבל גם מתוך המשפחתיות שנוצרה", אומר אוריין. "הילדים הכירו נורא מהר. אני זוכר שהיינו עם הבנות בבריכה אחרי מעט מאוד זמן. הן פגשו חברים שלהן מבית הספר ואמרו על הילדים שלי – 'הנה האחים הקטנים שלנו'. יצרנו משפחה ענקית ברגע".

4 צפייה בגלריה
אוריין ונירית
אוריין ונירית
"הסשנים שלנו תיאטרליים". נירית ואוריין בדאנג'ן
(צילום: מגי דניאל)

קשור אותי, אהוב אותי

במקביל למשפחתיות המרגשת, השניים התחילו לגלות יחד את עולם ה-BDSM – אותו הכירו עד לאותו הזמן רק מרחוק, דרך דברים ששמעו מחבריהם הטובים. "לפני שהכרנו ידעתי שהעולם הזה קיים, אבל מרחוק בלבד", מודה נירית.
"הייתה לי חברה שכל פעם הציעה לי לצאת איתה. באמת התחלתי ללכת, והייתה לי התנסות קטנטנה במועדון, אבל לא כל כך ששתי להתנסות ולחקור וללמוד את זה לבד בלי מישהו שאני סומכת עליו. כשאני ואוריין הכרנו, התחלנו לצאת למועדון ביחד. בחודשיים-שלושה הראשונים בעיקר הסתכלנו. ספגנו המון - מראות, סשנים, אנשים, אווירה. לא ישר קפצנו למים. אני הייתי מאוד סקרנית ואוריין חשש".
"פחדתי להכאיב לה", מחייך אוריין. "זה השתנה כשיום אחד, חבר שאל אם אני לא רוצה לנסות להרביץ לה קצת, ואמרתי שכן. הוא נתן לי את השוט שלו, והתחלתי. הוא תיקן אותי קצת, ומשם הדברים המשיכו והתגלגלו".
מה העיסוק ב-BDSM מעניק לכם?
אוריין: "מיניות ו-BDSM אצלנו, בזוגיות שלנו, באים בנפרד. יש הרבה זוגות שזה בא אצלם ביחד. אצלי זה בא ממקום אחר. אני מאוד נהנה מזה, וזה ממלא לי איזשהו צורך שלא קשור בסקס. מצד שני, אצל נירית זה נורא מיני. אז הסשנים כן קורים במועדון, אבל הם לא נגמרים במין. זאת הסיבה שאנחנו משתתפים בסשנים גם עם אנשים אחרים".
אז אתם לא מונוגמיים?
"הזוגיות שלנו היא ונילית מונוגמית, אבל בגלל שה-BDSM אצלנו לא כולל מין, אין לי בעיה עם זה שאוריין מעביר סשן לנשים אחרות, וגם לי יש את הנשלטות שלי", מתארת נירית.

4 צפייה בגלריה
אוריין ונירית
אוריין ונירית
אוריין ונירית. "אין הפרדה בין העולם הזה של השליטה ובין החיים שלנו"
(צילום: מגי דניאל)

את המופע הזוגי שלהם התחילו נירית ואוריין להציג לפני ארבע שנים. לדבריהם, הוא משתנה מפעם לפעם, בהתאם לנושא של המסיבה בה הם מופיעים. "היה שישי אחד שבו הגענו למועדון כמו תמיד, והבנו שמי שהיו אמורים להופיע באותו הערב הבריזו. הצענו שאנחנו נעלה ועשינו סשן משלנו שכולם נהנו ממנו. ירדנו מהבמה וידענו שטוב לנו שם. התאורה, התשואות של הקהל, התחושה שלנו, הסינרגיה ביננו בסשן - ידענו שזה זה. שנינו אנשים מאוד פומביים, כך שזה התאים לנו", מתאר אוריין.
מה מופע כזה כולל?
אוריין: "הצלפות, מגע מיני – אבל מכובד ובגבולות שמתאימים לנו. חוץ מזה, אנחנו נשתמש כל פעם באביזרים שונים - קשירה, נרות, קרח, מים, חבלים. המופע הוא לחלוטין תיאטרלי, ובדרך כלל עומד סביב העשר דקות. הוא מכוון להלהיב ולתפוס את הקהל".
מה תלבשו למופע?
נירית: "זה כבר תלוי במופע, בנושא המסיבה וזה תלוי גם בתור מה אנחנו מופיעים. גם אני וגם אוריין שולטים, ואני בנוסף גם מזוכיסטית. יש לא מעט פעמים במועדון שאני עולה להופיע עם הנשלטות שלי, בלי אוריין, ואז הלבוש שלי יורכב מהרבה מאוד עור, מחוכים, ניטים, משהו יותר קשוח. לעומת זאת, כשאני מופיעה עם אוריין בתפקיד של נשלטת, אז אני אלבש לבוש שמורכב יותר מגרביונים, חולצה שנקרעת עד סוף המופע, בגדי גוף רכים יותר, דברים כאלה".
בעוד אנשים רבים הנהנים מ-BDSM שומרים את העולם הזה לחדר המיטות בלבד, אוריין ונירית החליטו שהם לא מפרידים את החלק הזה בחייהם מיתר החלקים. "הרבה אנשים בעולם הזה לומדים על BDSM בחדרי חדרים כי הם מפחדים לצאת עם זה החוצה. יש בעולם הזה הרבה אנשים רמי דרג שמפחדים שזה ישליך על החיים האישיים שלהם. שנינו לא שם", מסבירה נירית. "מבחינתנו, אין הפרדה בין עולם ה-BDSM לחיים שלנו. זה קשור גם לזה שאנשים שפגשנו כל יום שישי במועדון הפכו להיות החברים הכי טובים שלנו, וגם לזה שאנחנו מלמדים אחרים איך להיכנס לעולם הזה באופן בטוח".
למה הכוונה?
"עבורי, זאת שליחות להכיר לאנשים את העולם הזה, לשבור סטיגמות. המשפחות שלנו יודעות שאנחנו שם, בעבודות שלנו יודעים. כל אחד מארבעת הילדים הגדולים יודע מה זה ולאן אנחנו הולכים ביום שישי. אין הפרדה בין העולמות".
איך מתווכים את זה לילדים?
"אף פעם לא ישבתי מולן וניהלתי איתן שיחה של 'אני בדס"מית', אבל הן גדלו לזה. זה פשוט משהו שרואים. הבת הגדולה שלי בת 16, השנייה בת 14. אני ואוריין יחד כבר חמש שנים, זה לא משהו שאנחנו נסתיר מהן. הן יודעות את הבייסיק - שאם נוגעים בגוף של בן אדם אחר זה רק בהסכמה, וש'ספאנק' (הצלפה בישבן, ע"י) נעשה מתוך אהבה ולא מתוך רצון להכאיב".
"אם לא התקשרתי מספיק לאמא שלי לאחרונה, היא תגיד לאוריין, 'תרביץ לה הרבה הערב, היא לא התקשרה אליי השבוע'"
ומה אומרים על כך בעבודה?
"זה לא סוד כאמור, אבל יש מדי פעם קטעים שבהם צוחקים עליי – 'בסדר, אני אכין הכול, רק אל תרביצי לי'", היא אומרת משועשעת. "כמובן שקיבלנו גם תגובות רעות, אבל אנחנו עוסקים המון בהסברה של עולם ה-BDSM הטוב, בהצגה של הצדדים הטובים שבו. חשוב לנו לא להסתיר ולהפוך לשליחים של הדברים המדהימים שיש בעולם הזה: חיזוק הביטחון העצמי, הגברת החוזקות של האנשים, ניצחונות אישיים, התמודדויות. זה עולם שכל יום לומדים בו משהו חדש", אומרת נירית.
"הרבה אנשים חושבים שאנשים בדס"מים הם חולי נפש, אבל אנחנו האנשים הכי נורמטיביים שיש", היא מסכמת. "יש לנו ארבעה ילדים, ארבעה חתולים, אנחנו משלמים משכנתא כמו כולם. פשוט אצלנו בארוחת שישי, אם לא התקשרתי מספיק לאמא שלי לאחרונה, היא תשאל את אוריין אם אנחנו יוצאים למועדון אחרי, ותגיד לו, 'תרביץ לה הרבה הערב, היא לא התקשרה אליי השבוע'. התברכנו במשפחות שמקבלות אותנו בדיוק כפי שאנחנו".