בשורה לטבעונים, לצמחונים ולמפחיתנים: נקניקיות ביונד מיט יימכרו לראשונה בישראל. ביומיים הקרובים המוצר יגיע לרשת ויקטורי. מדובר באריזת 400 גרם שמכילה ארבע נקניקיות ותימכר ללא מבצע ב-39.90 שקל. עד כה, ניתן היה להשיג בארץ רק את ההמבורגרים ואת ה"בשר הטחון" של המותג.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בהמשך, צפויים להגיע לארץ גם "כדורי בשר" של המותג וכן גודל חדש ל"בשר טחון", 300 גרם, שיימכר ב-29.90 שקל לעומת 450 גרם ב-39.90 שקל כיום.
1 צפייה בגלריה
לראשונה בישראל: נקניקיות ביונד
לראשונה בישראל: נקניקיות ביונד
לראשונה בישראל: נקניקיות ביונד
רשת ויקטורי תהיה הרשת הראשונה להכניס את הנקניקיות למגוון ומאוחר יותר יימכרו גם בשאר רשתות השיווק ובנקודות המכירה. עם זאת, הנקניקיות הגיעו לפני יומיים לאתר האינטרנט מחסני הטבעונות והמארז, שם הן נמכרות כרגע ב-44 שקל.
ביונד מיט היא חברת תחליפי בשר מהצומח המבוססים על חלבון אפונה. היא נחשבת למובילה בתחומה, לצד אימפוסיבל בארה"ב.
בחצי שנה האחרונה היה מחסור בישראל במוצרי החברה, שנמכרים גם במסעדות וברשתות מזון מהיר. המחסור נבע משינויים במערך השיווק וההפצה שעברו לאחרונה לידי חברת דיפלומט, וגם בשל מחסור כלל עולמי שלא הצליח להדביק את הביקוש. בחודש האחרון התמלאו שוב המקררים במוצרי ביונד.
"כשלא היה המבורגר גילחו את הטחון של ביונד", אמרו ל-ynet ברשתות השיווק. "ביונד מיט זה המותג הכי חזק כיום בישראל שמדמה בשר. המתחרים הם פרופשיונל של אסם, טבעול שלא נמכר היטב כמו ביונד, ומוצרים של תנובה וזוגלובק שלא מתרוממים".