4 צפייה בגלריה
הקאמבק הרשמי קרוב מתמיד. ג'ניפר לופז ובן אפלק
הקאמבק הרשמי קרוב מתמיד. ג'ניפר לופז ובן אפלק
הקאמבק הרשמי קרוב מתמיד. ג'ניפר לופז ובן אפלק
(צילום: Gettyimages)
בזמן שהעניינים בין בן אפלק לג'ניפר לופז מתחממים והשמועות הופכות למיהמנות - לאחר שהשניים תועדו יחד בזמן חופשה זוגית במונטנה ,מי שמתקשה לבלוע את הצפרדע הוא הארוס לשעבר אלכס רודריגז, ש"נדהם" לגלות על חידוש הקשר ביניהם ."איי רוד היה המום לגלות שג'יי לו המשיכה הלאה. הוא באמת חשב שהם יצליחו לעבוד על הקשר שלהם. הוא ניסה ליצור איתה קשר וביקש להיפגש איתה, אבל היא הייתה חסרת סבלנות אליו", סיפר מקורב לשחקן הבייסבול לחדשות E!.
וזה לא נגמר בזה. נראה שהאגו של רודריגז חטף פגיעה רצינית ואין ספק שתגובתו לזוגיות המתחדשת מעניינת את הצהובונים מעבר לים, שבכל הזדמנות אפשרית מנסים להוציא ממנו התייחסות. אמש (ג') נשאל רודריגז (שוב) מה דעתו על חידוש הקשר בין לופז לאפלק ותגובתו הייתה: "גו יאנקיז", כך דווח אתר Page Six. כמובן שחובבי הקונספירציות טוענים כי מדובר במהלך מחושב היטב, היות שאפלק הוא אוהד מושבע של קבוצת הבייסבול המתחרה, הבוסטון רד סוקס. אלכס, אנחנו לא רוצים לזרות מלח על הפצעים אבל נשמה, מי שבוגד במערכה הראשונה הולך לישון באלכסון במערכה השלישית.
4 צפייה בגלריה
לא הבנו למה אתה בשוק. אלכס רודריגז
לא הבנו למה אתה בשוק. אלכס רודריגז
לא הבנו למה אתה בשוק. אלכס רודריגז
(צילום: Gettyimages)
אגב, רודריגז הוא ממש לא היחיד שבהלם מהקאמבק המתבשל בין השניים. לאחר שנחשפו התמונות המשותפות של ג'ניפר ובן, או בקיצור "בניפר", כוכבי הוליווד לא הצליחו להישאר אדישים והציפו את הרשתות החברתיות בתגובות נהדרות. המנצח כמובן היה מאט דיימון, AKA הבסטי של אפלק. "אין מספיק משקאות בעולם שיגרמו לי לומר על זה משהו", התלוצץ השחקן כשנשאל על ידי Today לגבי חידוש היחסים בין השניים, והוסיף: "זה סיפור מרתק ואני מקווה שזה נכון. אני מאוד אוהב את שניהם, זה יהיה נהדר".
הקומיקאית מישל קולינס פרסמה את התמונה של בן וג'ניפר מבלים יחד במונטנה, וכתבה: "ג'יי לו איתו בסך הכל שבועיים והוא פאקינג לוהט, שוב. אני מתערבת איתכם שהקעקוע שלו של עוף החול ייעלם כמו התמונה של 'בחזרה לעתיד'", ושרון סטון חיזקה: "כן, כאילו, וואט דה פאק איי רוד?!".
גם בט מידלר לא נשארה אדישה לקאמבק הפוטנציאלי, וצייצה: "יש מצב שבן אפלק וג'ניפר לופז חזרו להיות יחד? אוווו, זה נחמד, אבל קיוויתי שאם כבר נוכל להחזיר משהו מראשית שנות האלפיים אלו יהיו שרירי רצפת האגן שלי". קווין סמית', שביים את הסרט "ג'רזי גירל" בכיכובם של השניים, דאג להזכיר לכולם מאיפה הגיע הכינוי "בניפר" וניצל את ההזדמנות להרים לעצמו. "זה השם שנתתי להם לראשונה במהלך ההפקה של 'ג'רזי גירל' לפני שהעולם כולו גילה שהם יוצאים. בהמשך זרקתי את הכינוי הזה במהלך ריאיון עם ה'ניו יורק טיימס' וזה תפס".
מי שפחות התלהבה מחידוש הקשר של בניפר היא השחקנית וופי גולדברג, שהעמידה פנים שהיא נרדמת בזמן שהנשים שהיו איתה בפרק של The View החלו לדבר על הזוגיות הטרייה-ישנה וכשהמנחה, שרה היינס, הבהירה שלדעתה "הם צריכים לחזור להיות יחד". "אני רק נחה קצת בזמן שאת מדברת על זה", אמרה גולדברג ולאחר מכן עצמה את עיניה. How Rude!
4 צפייה בגלריה
יצאת חצופה. וופי גולדברג
יצאת חצופה. וופי גולדברג
יצאת חצופה. וופי גולדברג
(gettyimages)
לטובת מי שבמקרה פספס נזכיר כי שמועות על חידוש הקשר החלו לפני כחודש, כשאפלק הגיב על תמונה שפרסמה לופז וכתב: "איך יכול להיות שאת עדיין נראית כמו שהיית ב-2003, ואני נראה כאילו אני בשנות ה-40 שלי, במקרה הטוב?". מאוחר יותר הכוכבת התייחסה לדבריו במהלך ריאיון ואמרה: "בן מצחיק, הוא עדיין נראה לא רע". בהמשך צלמי הפפראצי תיעדו את השחקן מגיע לביתה של הזמרת אך על פי מקורביהם, הוא לא עשה זאת בעצמו. ג'יי לו שלחה אליו את הנהג שלה, אשר אסף את הכוכב ברכבה והסיע אותו היישר אל ביתה שבשכונת בל אייר בלוס אנג'לס. "אספו אותו באזור קרוב, הסיעו אותו והחזירו אותו בחזרה אחרי שבילה בביתה כמה שעות".
מקורות יודעי דבר מספרים כי אפלק החל להתעניין בלופז, שוב, כבר בחודש פברואר האחרון ואף הציף אותה במיילים מחזרים. השמועות מספרות כי אפלק החל לכתוב לג'יי לו ימים ספורים לאחר שנודע לראשונה על המשבר בזוגיות עם רודריגז, כששהתה ברפובליקה הדומיניקנית לטובת צילומים לסרט חדש. אותם מקורות רכלנים סיפרו ל-TMZ כי השניים התכתבו מאותו הרגע ועד לפרידה הסופית של ג'יי לו ורודריגז, שבישרו על הפרידה הסופית בחודש אפריל האחרון.
לצערנו, המיילים עצמם טרם נחשפו אך על פי השמועות אפלק השתפך בפני לופז על יופיה והרצון להיות איתה, והזמרת מצידה הגיבה לו שהיא מאוד אוהבת את הכתיבה שלו ושהוא מצליח לשבות את ליבה. "העניינים בין ג'ניפר לבן מאוד קז'ואלים עכשיו, אבל זה קורה", אמר מקורב יודע דבר ל"הוליווד לייף", והזכיר: "היא תמיד אמרה בראיונות שבן הוא 'זה שחמק' והיא באמת מתכוונת לזה. כולם חשבו שזה היה בשביל התקשורת אבל זה לא - זה הדבר האמיתי".
4 צפייה בגלריה
זה הולך לקרות, אנחנו מרגישים!
זה הולך לקרות, אנחנו מרגישים!
זה הולך לקרות, אנחנו מרגישים!
(צילום: Gettyimages)