תוכנית האירוח של אלן דג'נרס, "המופע של אלן דגנ'רס", תרד מהמסך ב-2022. התוכנית עלתה לראשונה לאוויר ב-2003 והיא תסיים את דרכה בתום 19 עונות.
לפי הדיווח ב"ווראיטי", ההחלטה נובעת בין השאר מכך שהחוזה של דג'נרס מסתיים ב-2022, וכבר ב-2019 היא הביעה את רצונה לסיים את התוכנית, אולם לבסוף המפיקים שכנעו אותה לחתום לשלוש שנים נוספות.
1 צפייה בגלריה
אלן דג'נרס
אלן דג'נרס
אלן דג'נרס
(צילום: AP)
להחלטה ככל הנראה יש גם קשר לפרסומים השליליים על הפקת התוכנית שנחשפו בקיץ האחרון במספר כתבות תחקיר, שתיארו את סביבת העבודה באולפן כסביבת עבודה רעילה. בכתבה של "באזפיד" למשל, אליה התראיינו עשרה עובדים, המתלוננים סיפרו על התנהלות גזענית, פיטורים לא חוקיים, ואיומים והפחדות מצד בכירים שונים. תחקיר נוסף באתר חשף כי מספר מפיקים היו מעורבים בהטרדות מיניות במהלך העבודה על התוכנית. בעקבות האשמות אלה, חברת וורנר מדיה פתחה בחקירה פנימית, ושלושת המפיקים פוטרו.
תחילה דג'נרס שמרה על שתיקה בנוגע להאשמות אלו, אולם במונולוג פתיחת העונה ה-18 היא התייחסה לדברים ואמרה שהיא לוקחת אחריות. "אני יודעת שאני נמצאת בפוזיציה פריבליגית ומלאת כוח. אני לוקחת אחריות על מה שקרה בתוכנית שלי. היו לנו הרבה שיחות בשבועות האחרונים ונעשו כאן השינויים הנחוצים. היום אנחנו מתחילים בפרק חדש".