צילום: אלה אילת
צילום: אלה אילת

שופרסל ביטלה משלוחים ללקוחות בגלל המצב: "תקעו אותנו בלי אוכל"

לקוחות החברה מדווחים שהרשת ביטלה משלוחים שהוזמנו עם או בלי הודעה מראש, רגע לפני המשלוח וללא מתן מועד חלופי. לקוחות: "רגע לפני החג משתיקים אותנו עם קופון של 30 שקל". שופרסל: "חלק מההזמנות לא יוכלו להגיע ליעדן משום שעובדים רבים לא מגיעים לעבודה לאור עיד אל פיטר בשילוב המצב הבטחוני"

מירב קריסטל | פורסם:13/05/2021
"בגלל עיד אל פיטר והמצב הביטחוני", שופרסל ביטלה משלוחים ללקוחות, ששילמו והמתינו למשלוח, והודיעה להם שלא יקבלו אותו.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בכל רשתות השיווק יש עלייה במספר ההזמנות אונליין, בשל מועד חג שבועות, אירועי האלימות והחשש של צרכנים מרקטות. ברשתות רבות הודיעו ללקוחות שעלולים להיות עיכובים וצרכנים רבים מדווחים על שליחים שמאחרים וקושי למצוא חלונות משלוח פנויים. בשופרסל הגדילו לעשות והודיעו ללקוחות חד צדדית שהמשלוח שלהם מבוטל. לא מתאחר, לא נדחה. בטל ומבוטל.
לקוחת שופרסל אמרה ל-ynet: "המשלוח אמור היה להגיע מחר ב-11:00. קיבלתי הודעה שהוא מבוטל ושנקבל פיצוי. זאת התנהגות ברוטלית שלא מקובלת בעולם הדיגיטל. כל הכוח בידיים של צד אחד. ביטלו את המשלוח בהודעת סמס ותקעו אותנו בלי אוכל. משתיקים אותנו עם קופון של 30 שקל".
תמונה כלליתהקופון שהציעה החברה בשל הביטול
ואכן, חלק מהלקוחות קיבלו הודעה בסמס או במייל לפיה: "בשל המצב הביטחוני, אנו נאלצים להודיעך שלא נוכל לספק את הזמנתך משופרסל אונליין. אנו מצטערים מאוד על כך שנאלצנו לבטל את הזמנתך ועל אי הנוחות שנגרמה לך. אנחנו מבקשים להעניק לך, בשל כך, הטבה אישית לקניה הבאה בסניף או באונליין. פרטים על ההטבה בעמוד הקופונים שלך באתר או באפליקציה. עמך הסליחה".
יחד עם זאת, חלק מהלקוחות טוענים שלא קיבלו אפילו הודעה על ביטול המשלוח. "מ-14:00 אני מחכה להזמנה ואף אחד לא טרח להודיע לי על ביטולה", כתבה לקוחה בעמוד הפייסבוק של החברה. "רק שהתקשרתי נציגה אמרה לי שההזמנה מבוטלת וכשביקשתי לדבר עם מנהל נאמר לי שאין אפשרות. חבל שהרשת לא ערוכה בימים קשים אלה לתת שרות ללקוחותיה".
צילום מסך מפייסבוק (צילום מסך מפייסבוק)
לקוחות אחרים טוענים שכבר המתינו למשלוח ורגע לפני שהיה אמור להתקבל בביתם, נתקבלה במקומו הודעת ביטול. לקוחה כתבה: "שופרסל Online, אני חסרת מילים. היתה לי היום תחושה לא טובה שלא יצרתם קשר לגבי תחליפים, אבל את הטלפון שמבטל את ההזמנה שלנו, בשעה שהיא כבר אמורה להיות אצלנו, לא צפיתי.
"לא הבנתי - לתושבים באזורי עימות (כל המדינה כרגע) שנמנעים מלצאת לסופר אתם מבטלים את ההזמנה כי מסוכן להגיע? זו לא המהות של השירות שלכם? אז מה עכשיו? מבינה מחסור בכוח אדם, מבינה הכול. בכל זאת, תתמודדו, אתם מציעים שירות חיוני, תעמדו בו".
לארי כתב: "חוצפה, חצי שעה אחרי שעת ההזמנה קיבלתי את זה. מי הם חושבים שהם, יש בעיה אפשר להודיע".
צילום מסך מפייסבוק (צילום מסך מפייסבוק)
סיגל כתבה: "חצי שעה לפני הגעת המשלוח אתם מודיעים על ביטול ההזמנה. הרי ידעתם מה מצבכם מהבוקר, הרי הוצאתם היום משלוחים! להודיע ללקוח כעת עם בקשה לאמפתיה בשל מצבכם, פשוט חוצפה, וודאי חיכיתם לרגע האחרון משיקול כלכלי נטו. יכולתם להודיע ללקוחות בבוקר שייתכן מצב שכזה שנדע להתארגן. להודיע עכשיו בשעות הערב רק מוכיח את טענתי, לא הייתה כאן שום מחשבה על הלקוח, אלא רק מחשבה כלכלית נטו!".
משופרסל נמסר בתגובה: "שופרסל עושה ככל יכולתה, לילות כימים, כדי לספק משלוחים ללקוחותיה בכל רחבי הארץ, כולל באזורי עימות קשים, תוך עשיית כל מאמץ להשלים את המשימה כולל תוך נקיטה בסיכון אישי של אנשיה. למרבה הצער, עובדים רבים בימים אלו לא מגיעים לעבודה לאור הנסיבות של עיד אל פיטר בשילוב המצב הבטחוני המורכב, ועל כן מרגע שהובהר כי חלק מההזמנות לא יוכלו להגיע ליעדן, החברה פעלה סביב השעון כדי לעדכן את הלקוחות בהקדם האפשרי. החברה תמשיך לעשות כל שביכולתה כדי לספק שירות ללקוחותיה למרות כל הקושי והאתגרים המאפיינים ימים אלו".
66

תגובות

close-fullscreen-comment
הוספת תגובה
47.
ידעו אבל הסתירו
15/05/2021 | 17:55

יש לכם טלפניות שעובדות מהבית בקורונה- יכלתם לגייס אותן שיודיעו מהר חוץ מזה ידעתם שיש חג זה סתם תירוץ

46.
חכם בלילה
14/05/2021 | 12:44

מדיניות הסמוך, בלי קשר לארועים, יש להם חג, הייתם צריכים לחשוב על זה קודם

45.
יהודי
14/05/2021 | 12:10

44.
רון
14/05/2021 | 11:59

כל רכב שלהם בא קבוע עם שני "צעירים" מהמגזר שתוקעים את הרכב שלהם באמצע הכביש, אלימים ביותר, ונהנים להפחיד את הלקוחות. אמן שלא יחזרו לעבוד.

43.
גם חצי חינם ביטלו רגע לפני ואפילו בלי פיצוי.
14/05/2021 | 11:59

42.
עובדת שופרסל
14/05/2021 | 11:54

41.
א
14/05/2021 | 10:44

כל החברות האחרות שולחות הודעות למשלוחים חינם והם לא מגיעים ולא מודיעים.גם לי לא הודיעו

קול ההגיון
14/05/2021 | 11:24

40.
יואב
14/05/2021 | 10:27

אחרי שהייתי לקוח קבוע והם גנבו לי כל הזמן פאקטים של סיגריות בטענה שאין ויגיע בערב, הפסקתי להזמין מהם

39.
צילי
14/05/2021 | 10:11

כפרה על אילן פלד הקורע

גילי
14/05/2021 | 11:24

38.
מישי
14/05/2021 | 09:55

37.
דני
14/05/2021 | 09:10

ללא שם
14/05/2021 | 10:19

36.
מייק
14/05/2021 | 09:06

בגלל המצב הביטחוני בעסק המוגדר כעסק חיוני על פי תקנות שעת חרום המנהלים והפקידים והבעלים חייבים לספק את השרות ללקוחות באש ובמים ואפילו אם יחטפו טיל ויהרגו. אלה תקנות המל"ח ולא כדי לסחוט משכורות ודיבידנדים מהבורסה באמצעות פימפום כספי פנסיונרים שבויים בגמל

35.
רן
14/05/2021 | 08:47

34.
אלעד
14/05/2021 | 08:40

33.
רק חצי חינם לא מעסיק בני דודים
14/05/2021 | 08:37

רק חצי חינם לא מעסיק בני דודים

32.
אאא
14/05/2021 | 08:31

31.
ללא שם
14/05/2021 | 08:17

יעל
14/05/2021 | 08:37

חיים
14/05/2021 | 09:44

ממש
14/05/2021 | 12:00

30.
יזם
14/05/2021 | 08:02

ההתדרדרות וההתנהגות המונופולית ממשיכים בעקביות

29.
איסוף עצמי
14/05/2021 | 07:49

28.
פיני
14/05/2021 | 07:36

27.
דוד
14/05/2021 | 07:34

אני
20/05/2021 | 12:36

26.
תהילה
14/05/2021 | 07:29

מעניין למה הכתבה מתמקדת רק בשופרסל.

25.
שני
14/05/2021 | 07:25

מור
14/05/2021 | 07:49

א
14/05/2021 | 09:16

לאה
14/05/2021 | 10:19

24.
Matt
14/05/2021 | 07:16

משלוחים זמינים כל הזמן

23.
מיכאל
14/05/2021 | 07:10

22.
נתן
14/05/2021 | 06:56

21.
כשהכיס כואב הראש מבין
14/05/2021 | 06:42

20.
לבצע תקיפה פתאום
14/05/2021 | 06:41

19.
לאוש
14/05/2021 | 06:41

ברביעי האחרון הייתי אמורה לקבל בערב משלוח מחצי חינם. באותו בוקר שלחו הודעה שהמשלוח מבוטל

18.
סטף
14/05/2021 | 06:41

עוד לא הבנתם שהביטולים הם בגלל חג המוסלמים ולא קשורים למצב הביטחוני. את המשלוחים מכינים ומבצעים עובדים מהמגזר המוסלמי ויש חג. הבעיה היא ששופרסל ואחרים ידעו מראש רק לא טרחו לעדכן את הלקוחות בזמן המשלוח. לטעמי יש כאן בעיה משפטית מאחר ובוצעה הזמנה ואושרה ע"י הספק, זה חוזה לכל דבר ועניין ועילה לתביעה.

ללא שם
14/05/2021 | 10:26

17.
יא מנותרים
14/05/2021 | 06:10

16.
ללא שם
14/05/2021 | 06:08

חבורת בכיינים. הישראלי המכוער.

אחד
14/05/2021 | 08:43

הכל נכון.. אבל לפחות תעדכנו באתר שיש בעיה על המשלוחים. ולא להודיע בדקה ה90. אז כל אחד היה חושב לפני כן אם להזמין או לא. זאת כל התלונה.

15.
אז מה אתם מבלבלים תמוח???????
14/05/2021 | 05:56

14.
ללא שם
14/05/2021 | 05:01

אז הנה עכשו יש לכם באמת סיבה להתלונן ולקטר.

13.
עינה
14/05/2021 | 04:19

12.
ליאור
14/05/2021 | 03:35

הזמנו ביום שני ליום רביעי. לא שלחו כלום, ואפילו לא טרחו להודיע דבר. ניסיתי אפילו ליצור איתם קשר. המוקד שלהם אינו פעיל ובמייל שבו הם טענו שכן פעיל אף אחד לא טרח לחזור אליי. אין לי אפילו בעיה אם הם מחליטים שלא לשלוח עקב המצב, למרות שיש אנשים שיחלקו שדווקא במצב כזה עדיף שישלחו מאשר שהמון אנשים ימלאו סניף תוך כדי אזעקה.אבל לפחות שיודיעו שהם מבטלים כדי שנדע שאי אפשר לסמוך עליהם ונקנה את הקניות לחג במקום אחר.

11.
ללא שם
14/05/2021 | 03:04

אז מה הטעם בפרסום?
14/05/2021 | 03:10

10.
אלה
14/05/2021 | 01:49

עושים מה שבא להם ומתעשרים על חשבון הצרכנים

9.
מונופול מושחת
14/05/2021 | 01:25

יש משלוחים ממקומות טובים יותר. שופרסל אונליין פעמיים דחו לי משלוח שחיכיתי לו. ביטלתי את כרטיס האשראי של השופרסל ולא קונה שם יותר

איל
14/05/2021 | 10:20

8.
שרה
14/05/2021 | 01:20

יהיו להם עובדים, אז שיודיעו לפחות מראש!

ראול
14/05/2021 | 06:37

7.
אלא רק ליום ג' אחרי חג השבועות!
14/05/2021 | 01:08

6.
ללא שם
14/05/2021 | 00:58

מה, שהקופאית תביא לכם את המשלוח הביתה? שמנכ"ל שופרסל יביא לכם? רק ליילל וליילל. קחו את הרגליים ותלכו לסופר!!

בביטול ברגע האחרון
14/05/2021 | 03:15

וזה הדבר הלא הוגן בסיפור. שסופרסל יהיו הוגנים ויאמרו ללקוחות מלכתחילה שבמצב הקיים (שאכן הוא לא פשוט), אין להם אפשרות לעשות משלוחים. אבל כאן נשמע כאילו יש ניסיון נבזי של שופרסל עד הרגע האחרון, להרוויח משני הכיוונים

צודק מדינה של בכיינים , אכלו לי שתו לי
14/05/2021 | 03:38

5.
ללא שם
14/05/2021 | 00:56

ללא שם
14/05/2021 | 01:00

4.
jean
14/05/2021 | 00:42

כול השליחים הם מהמיגזר הערבי....כשהם לא עובדים אין מישלוחים......

משה
14/05/2021 | 05:48

לא רק השליחים. כמעט כל העובדים הם מהמגזר!!

3.
אתי
14/05/2021 | 00:30

2.
לקוחה מאוכזבת
14/05/2021 | 00:19

1.
בנימין
13/05/2021 | 23:48

ניסיתי לשלוח הזמנה ביום ג' בשביל יום ה' כמו בכל שבוע, ולא הוצעו בכלל מועדים עד שבוע הבא.

לכל התגובות