"בגלל עיד אל פיטר והמצב הביטחוני", שופרסל ביטלה משלוחים ללקוחות, ששילמו והמתינו למשלוח, והודיעה להם שלא יקבלו אותו.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
בכל רשתות השיווק יש עלייה במספר ההזמנות אונליין, בשל מועד חג שבועות, אירועי האלימות והחשש של צרכנים מרקטות. ברשתות רבות הודיעו ללקוחות שעלולים להיות עיכובים וצרכנים רבים מדווחים על שליחים שמאחרים וקושי למצוא חלונות משלוח פנויים. בשופרסל הגדילו לעשות והודיעו ללקוחות חד צדדית שהמשלוח שלהם מבוטל. לא מתאחר, לא נדחה. בטל ומבוטל.
4 צפייה בגלריה
משלוח שופרסל
משלוח שופרסל
משלוח שופרסל
(צילום: אלה אילת)
לקוחת שופרסל אמרה ל-ynet: "המשלוח אמור היה להגיע מחר ב-11:00. קיבלתי הודעה שהוא מבוטל ושנקבל פיצוי. זאת התנהגות ברוטלית שלא מקובלת בעולם הדיגיטל. כל הכוח בידיים של צד אחד. ביטלו את המשלוח בהודעת סמס ותקעו אותנו בלי אוכל. משתיקים אותנו עם קופון של 30 שקל".
4 צפייה בגלריה
הקופון שהציעה החברה בשל הביטול
הקופון שהציעה החברה בשל הביטול
הקופון שהציעה החברה בשל הביטול
ואכן, חלק מהלקוחות קיבלו הודעה בסמס או במייל לפיה: "בשל המצב הביטחוני, אנו נאלצים להודיעך שלא נוכל לספק את הזמנתך משופרסל אונליין. אנו מצטערים מאוד על כך שנאלצנו לבטל את הזמנתך ועל אי הנוחות שנגרמה לך. אנחנו מבקשים להעניק לך, בשל כך, הטבה אישית לקניה הבאה בסניף או באונליין. פרטים על ההטבה בעמוד הקופונים שלך באתר או באפליקציה. עמך הסליחה".
יחד עם זאת, חלק מהלקוחות טוענים שלא קיבלו אפילו הודעה על ביטול המשלוח. "מ-14:00 אני מחכה להזמנה ואף אחד לא טרח להודיע לי על ביטולה", כתבה לקוחה בעמוד הפייסבוק של החברה. "רק שהתקשרתי נציגה אמרה לי שההזמנה מבוטלת וכשביקשתי לדבר עם מנהל נאמר לי שאין אפשרות. חבל שהרשת לא ערוכה בימים קשים אלה לתת שרות ללקוחותיה".
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
לקוחות אחרים טוענים שכבר המתינו למשלוח ורגע לפני שהיה אמור להתקבל בביתם, נתקבלה במקומו הודעת ביטול. לקוחה כתבה: "שופרסל Online, אני חסרת מילים. היתה לי היום תחושה לא טובה שלא יצרתם קשר לגבי תחליפים, אבל את הטלפון שמבטל את ההזמנה שלנו, בשעה שהיא כבר אמורה להיות אצלנו, לא צפיתי.
"לא הבנתי - לתושבים באזורי עימות (כל המדינה כרגע) שנמנעים מלצאת לסופר אתם מבטלים את ההזמנה כי מסוכן להגיע? זו לא המהות של השירות שלכם? אז מה עכשיו? מבינה מחסור בכוח אדם, מבינה הכול. בכל זאת, תתמודדו, אתם מציעים שירות חיוני, תעמדו בו".
לארי כתב: "חוצפה, חצי שעה אחרי שעת ההזמנה קיבלתי את זה. מי הם חושבים שהם, יש בעיה אפשר להודיע".
4 צפייה בגלריה
(צילום מסך מפייסבוק)
סיגל כתבה: "חצי שעה לפני הגעת המשלוח אתם מודיעים על ביטול ההזמנה. הרי ידעתם מה מצבכם מהבוקר, הרי הוצאתם היום משלוחים! להודיע ללקוח כעת עם בקשה לאמפתיה בשל מצבכם, פשוט חוצפה, וודאי חיכיתם לרגע האחרון משיקול כלכלי נטו. יכולתם להודיע ללקוחות בבוקר שייתכן מצב שכזה שנדע להתארגן. להודיע עכשיו בשעות הערב רק מוכיח את טענתי, לא הייתה כאן שום מחשבה על הלקוח, אלא רק מחשבה כלכלית נטו!".
משופרסל נמסר בתגובה: "שופרסל עושה ככל יכולתה, לילות כימים, כדי לספק משלוחים ללקוחותיה בכל רחבי הארץ, כולל באזורי עימות קשים, תוך עשיית כל מאמץ להשלים את המשימה כולל תוך נקיטה בסיכון אישי של אנשיה. למרבה הצער, עובדים רבים בימים אלו לא מגיעים לעבודה לאור הנסיבות של עיד אל פיטר בשילוב המצב הבטחוני המורכב, ועל כן מרגע שהובהר כי חלק מההזמנות לא יוכלו להגיע ליעדן, החברה פעלה סביב השעון כדי לעדכן את הלקוחות בהקדם האפשרי. החברה תמשיך לעשות כל שביכולתה כדי לספק שירות ללקוחותיה למרות כל הקושי והאתגרים המאפיינים ימים אלו".