סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

והפעם: כשחושבים על הפסיכולוגיה של התשוקה המינית, צריך קודם כל להבין - מה מניע אותה? האם מדובר ברצון אישי? או שאולי מדובר כאן בדחף קיומי, כפי שטען זיגמונד פרויד?
בפרק מספר 19 של הפודקאסט "סקס אפיל", שמענו מרועי צור, עובד סוציאלי קליני, פסיכותרפיסט, מטפל זוגי, מייסד "דרך הקשר – הבית לטיפול במערכות יחסים", וכן כותב טורי אהבה ממש אצלנו ב-ynet יחסים, על כל מה שצריך לדעת על התשוקה המינית, מהבחור החמוד על הבר שממש בא לנו עליו, ועד לקיומה או להיעדרה בזוגיות מונוגמית ארוכה.
רועי צור מסביר מה מאפיין תשוקה מינית בריאה – ומתי תשוקה שאינה בריאה הופכת לפרוורסיה? האם משחקי הדייטינג המפורסמים בסגנון "קשה להשגה", אכן נחשבים למעוררי תשוקה? מהי הפסיכולוגיה שמאחורי זוגיות סאדו-מאזוכיסטית? ולבסוף, מה קורה לתשוקה המינית בתוך קשרים בטוחים מדי? האזנה נעימה.