(עריכת תסריט: לורי שטטמאור, צילום: אורי דוידוביץ', עריכת וידיאו ואפטר: שי שבתאי)

1. לנז'ריי

גברים רבים מעידים שהם מתעוררים מינית ממראות ויזואליים, לכן לבוש סקסי בהחלט יכול לפתות ולהטריף אותם. מעבר לכך, לבוש סקסי עוזר להרבה נשים להרגיש יותר סקסיות ונחשקות עם עצמן, דבר שמעצים את הביטחון העצמי שלהן ומקרין אותו החוצה גם אל הפרטנר.

2. תנועה נשית במיטה

דרך ברורה להטריף את הגבר שלך היא לזוז בתנועות סקסיות, פתייניות, חתוליות ומתפתלות. הגוף הנשי הוא פלא, אז למה לא להתפאר בו? מומלץ גם תוך כדי התנועה לגעת בעצמך, וללטף את עצמך בצורה ארוטית. דוגמאות לאזורים בגוף שמומלץ להבליט כשזזות הם: ישבן, מותניים, שדיים, שפתיים ואיבר המין.

3. מחמאות

מרבית הגברים ירצו לדעת שהאישה שאיתם מתענגת ונהנית. לכן, כשכיף לך, תראי לו! מחמאות מילוליות על הביצועים שלו, על איבר המין שלו ובכלל על כל הדברים שאת ממש אוהבת אצלו, יכולות לחרמן הרבה מאוד גברים. חוץ מזה, כשגבר יודע שהוא מענג אותך בצורה שאת אוהבת, זה מגביר אצלו את תחושות הביטחון, וגורם לו לרצות להמשיך לפנק ולענג אותך.

1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו. למתוח, לשחק ולהזיז גם את שק האשכים. לא תאמינו כמה עונג מסתתר שם
(צילום: מתוך הווידיאו)

4. לעוף על האיבר שלו

כשאת נוגעת באיבר המין שלו בתשוקה, אהבה, ותוך מתן תשומת לב אמיתית לפרטים, את מאפשרת לו להתמסר אלייך ומעמיקה את האינטימיות ביניכם. אם אינך מרגישה בנוח לגעת לו באיבר המין, זה ממש בסדר אם תביטי בו במבט אוהב ותשדרי לו בכך ביטחון ואפשרות להתמסר אלייך.

5. לצאת מהמוכר

הגוף שלנו עמוס בנקודות עונג, לכן מומלץ לחקור אותם יחד עם הפרטנר שלך. לצאת מהמוכר ולגעת בו במקומות שטרם נגעת או שטרם השקעת בהם. כמובן שחשוב לבדוק איתו יחד מה נעים יותר ומה פחות, הרי כל גוף הוא שונה.
אזורים שמטריפים גברים ומומלץ להכיר, כוללים למשל את בוהן הרגל, אותה ניתן למצוץ בחושניות, ואת הפטמות - שבדיוק כמו האישה, גם הן מגורות מאוד בעת המגע המיני. אופציה נוספת לחקירה היא אזור שק האשכים שאצל הרבה זוגות לא זוכה כמעט ליחס ראוי. ההמלצה כאן היא למתוח, לשחק ולהזיז אותו.
אם בן זוגך מאפשר ומעוניין, הרקטום הוא אזור עם הרבה מאוד עונג, גם מסביב וגם מבפנים. שווה ומומלץ לחקור את אזור בלוטת הערמונית, שגירוי שלה יכול להטריף את הגבר. את החקירה הארוטית הזאת ניתן לעשות בעזרת מגע עם האצבעות, הפה ובעזרת צעצועים.
בהצלחה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.