1. מיניות נוכחת

תרגיל טנטרה פשוט אבל אפקטיבי במיוחד, שמומלץ לעשות לפני מעשה האהבה ואפילו בתוך מעשה האהבה עצמו. כמה דקות ממנו ביום - וחיי המין שלכם ישתדרגו בטירוף.


2. ארבעה עיסויים ארוטיים שילהיטו את האווירה

עיסוי ארוטי מאפשר לגוף להירגע, להתמסר למפגש ולקצב שמתאים לשניכם, ולפתוח את האנרגיה המינית והעונג עוד לפני המגע הישיר באיברי המין. מטרת העיסוי היא להעלות את רמות העונג, הנוכחות וההתמסרות במפגש המיני.


3. משחק חושני להעצמת החושים

כדי לשבור מעט את השגרה, שווה להכיר משחק כיפי לחיזוק הקשר הזוגי ששמו "השוקולד והפרי". מטרת המשחק היא לעורר בצורה חושנית, טעימה ומשחקית את החושים שלנו, כי ברגע שהחושים שלנו מתחדדים, כל מעשה האהבה הופך להרבה יותר עוצמתי.


4. כך תחזיקו יותר זמן במעשה האהבה

זוגות רבים חולמים על מעשה אהבה ארוך יותר. הם שואפים להעמיק את החיבור, את העונג ולחזק את האינטימיות. העניין הוא שהרבה פעמים זה לא עובד, ואפשר להבין: האינטנסיביות של החיים, טרדות היום-יום, התבניות המיניות שיצרנו בינינו לבין הפרטנר שלנו, או קשיים אישיים שלנו סביב מיניות ואינטימיות, הם חלק מהגורמים לכך. בהדרכה זו תקבלו כלים שילמדו אתכם כיצד להאריך את מעשה האהבה ולהעצים את העונג. מוכנים?



בהצלחה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.