מין אוראלי הוא פעילות מינית הכוללת מגע בין הפה, הלשון, השיניים או הגרון ובין איברי המין. הוא מתבצע כחלק מהמשחק המקדים או כעיקר הפעילות מינית, וההיסטוריה האנושית מראה שהאקט הזה מלווה אותנו עוד מימי מצרים העתיקה.
דנה ויינשטיין אורן, מאמנת אישית וזוגית להעצמת הנוכחות המינית, מספרת למה הפרקטיקה המענגת הזאת סופחת אליה כל כך הרבה בושה, סלידה ורתיעה, אילו סיכונים בריאותיים קשורים במתן ובקבלת מין אוראלי, וכיצד נוכל לשפר את ביצועינו המיניים ולהעניק מין אוראלי מענג ורותח מתמיד.



המסרים התת-הכרתיים של תנוחות הסקס האהובות

הגוף שלנו מדבר כל הזמן וללא הפסקה, גם כשאנחנו נמצאים ונמצאות בחדר המיטות. אז מה תנוחות הסקס האהובות מספרות לצד השני? למה דוגי-סטייל היא אחת התנוחות הכי עוצמתיות בקשר, ומדוע שווה להחזיר את הכבוד האבוד לתנוחה המסיונרית? מעיין בשן, מומחית ופרשנית לשפת גוף, התארחה בפרק 46 של "סקס אפיל", והסבירה איך תזהו כשהאישה שאתכם נהנית ומבקשת מכם, ללא דיבור, שתגבירו ממש עכשיו את הקצב.



כיצד נראה המוח בזמן האורגזמה?

כשזה מגיע למוח האנושי – הגודל ממש לא קובע. גם אין באמת דבר כזה "מוח זכרי" ו"מוח נקבי", למרות הנחות העבר. אז מה הם בכל זאת ההבדלים בין גברים לנשים מבחינה מוחית? מה קורה לפעילות המוחית שלנו בזמן הגירוי המיני – ואיך נראה המוח שלנו בזמן האורגזמה?
ד"ר קרן בן יצחק היא פסיכותרפיסטית ומומחית במדעי המוח ובפסיכולוגיה ניסויית-מחקרית. בפרק מספר 17 של "סקס אפיל" היא מסבירה מדוע נשים יכולות להמשיך לסיבוב אורגזמי נוסף, בזמן שגברים (שאינם עוסקים בטנטרה) מתחננים למנוחה?



1 צפייה בגלריה
ד''ר קרן בן יצחק
ד''ר קרן בן יצחק
ד''ר קרן בן יצחק. מה קורה למוח שלנו בזמן האורגזמה?
(צילום: אוסף פרטי)

סקס אפיל הוא פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע לורי מראיינת מומחה או מומחית מעולמות הסקס, היחסים והמיניות.
מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם. בא לכם לשוחח על הפרקים השונים? היכנסו לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל הפודקאסט - הקבוצה לדיונים", וספרו מה חשבתם על הפרק. אהבתם ובא לכם לפרגן? נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות הפודקאסטים השונות. נשתמע ממש בקרוב!