האזינו לפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. והפעם: המלחמה הקרה בין סין לארה"ב מגיעה לאולימפיאדת החורף. המשחקים אמורים להיפתח בעוד כשלושה חודשים בבייג'ינג - כן, שוב אולימפיאדה בבייג'ינג - ובעולם הסיפור הגדול ביממה האחרונה הוא החלטת הנשיא ג'ו בידן להחרים את המשחקים מבחינת דיפלומטית (לשלוח ספורטאים, לא נציגים מהממשל) עקב הפרת זכויות אדם.
שאלנו את ראש דסק הספורט העולמי של "ידיעות אחרונות" ו-ynet, יאיר קטן, ואת ד"ר דורון אלה, עמית מחקר במכון למחקרי ביטחון לאומי, עד כמה זה באמת מזיז לסינים, ומה יוכלו לעשות בתגובה? למה הם בכלל צריכים עוד אולימפיאדה שעולה מיליארדים, ואיך יתמודדו עם השלג שאיננו? כיצד משפיע המאבק ב"ספורט וושינג" על משחקי כוחות גדולים הרבה יותר? האזינו לפרק.
1 צפייה בגלריה
מפגינים למען טיבט בטקס הדלקת הלפיד האולימפי
מפגינים למען טיבט בטקס הדלקת הלפיד האולימפי
מפגינים למען טיבט בטקס הדלקת הלפיד האולימפי
(צילום: AP)
בכל יום אטילה שומפלבי וסיון חילאי בוחנים עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, את הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, ולעקוב אחרינו בלחיצה על אחת מהאפליקציות שמתחת לנגן, או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet.