"הרבה נשים מחפשות את הגבר הסטנדרטי, זה ששומע שלמה ארצי, רואה ערוץ 12 ומזמין קבבונים או קרפצ'ו במסעדות גנריות. אני אחר", משתף רווק השבוע שלנו, צבי חזנוב בן ה-44.
הוא מתגורר בחולון, ועובד בחברת הייטק גדולה שמתמחה בעולמות האונליין גיימינג. יש לו בלוג שעוסק בתיירות ובתרבות צרפתית, והוא מגדיר את עצמו כ"פרנקופיל", אדם שמעריץ את התרבות הצרפתית, אף על פי שהוא אינו צרפתי במוצאו.

5 צפייה בגלריה
צבי חזנוב
צבי חזנוב
צבי חזנוב. און פארלה פרנסה?
(צילום: אוסף פרטי)

"אני מרגיש שהצלחתי להגשים את רוב השאיפות שלי מבחינת הקריירה, ובעצם הדבר היחיד שממש חסר לי הוא זוגיות. יש לי חיים סופר מלאים ומעניינים והייתי שמח לחלוק אותם עם מישהי", הוא מכריז מיד על תחילת השיחה.

"בואי נגיד שרווק בן 40 פלוס שגר עם ההורים הוא לא מציאה"

צבי מודה שאחת הסיבות שבגללן הוא טרם מצא את האחת, קשורה בשנים הרבות שהעביר בחו"ל. "נולדתי בירושלים, עברתי לתל אביב ובשנת 2015 קיבלתי הצעת עבודה שלא יכולתי לסרב לה, אז עברתי לאי קטן שאף אחד לא מכיר בשם גרנזי. לאחר שנתיים עברתי תפקיד ושוב העתקתי את מקום מגוריי, הפעם למלטה. יצא שחזרתי ארצה רק ב-2019 במטרה למצוא זוגיות, ואז הגיעה הקורונה ונאלצתי לעבור לגור עם ההורים כי אני בן יחיד, וחששתי מאוד שלא אוכל לעזור להם בסגרים".
מקסים מצידך. ומה קרה בקורונה?
"בואי נגיד שרווק בן 40 פלוס שגר עם ההורים הוא לא מציאה גדולה, אפילו שהנסיבות היו מיוחדות. גרתי איתם כמעט שנתיים, אבל לשמחתי התקופה הזאת מאחוריי. השנה מצאתי לי דירה חמודה בחולון, יש לי קריירה מצוינת ואני עסוק בהמון פעילויות שמסבות לי אושר. עכשיו רק נותר למצוא את החתיכה החסרה בפאזל של חיי, ואשמח מאוד אם תוכלי לעזור לי בזה".
יאללה, בוא נתחיל. ספר לי מה היתרון הכי גדול שלך.
"מעבר לזה שאני פרטנר טוב לחופשה בפריז, אני איש של שיחה ושל המון הומור ויש לי יכולת נתינה".
והחיסרון?
"אני נהג די מחורבן וייקח לי שעה לחנות במקביל, אלא אם כן קרה איזשהו נס. אני גם בשלן די גרוע שמחפה על זה ביכולת למצוא מסעדות מעולות".
בהחלט מחפה. מה זאת אהבה מבחינתך?
"להגיע למצב של הזדהות מוחלטת עם בן או בת הזוג. ממש להפוך לסוג של ישות אחת, אבל בלי לאבד את עצמך כאינדיבידואל. אחת הדוגמאות המפורסמות היא הסיפור על רבי אריה לוין, רבם של האסירים, שכל כך אהב את אשתו עד שיום אחד הוא הגיע איתה לרופא לאחר שסבלה מכאבי רגליים, ואמר לו, 'אדוני הרופא, הרגל של אשתי כואבת לנו'".
רומנטי ביותר. אתה מאמין באהבה ממבט ראשון?
"אני מאמין גדול בכימיה ממבט ראשון, ואם אין אותה אז קשה מאוד להתקדם. אהבה זה משהו שצומח לאט-לאט מתוך הקשר".
"בהתחלה לא הבנתי שנשבר לי הלב, אבל ככל שעבר הזמן קלטתי כמה טראומתית הייתה הפרידה הזאת ואני עובד על עצמי מאוד חזק כדי להחזיר ללב שלי את היכולת לאהוב"
כמה זמן אתה רווק?
"כשנה-שנה וחצי. מערכת היחסים הרצינית האחרונה הייתה בשנה הראשונה של הקורונה".

5 צפייה בגלריה
צבי חזנוב
צבי חזנוב
צבי חזנוב. דעתן מאוד אבל לא יפסול על דעה פוליטית מנוגדת
(צילום: גלי דקל)

מה קרה שם?
"לונג סטורי שורט - מישהי שהכרתי בצבא, אהבת נעורים. דרכנו נפרדו ואחרי 15 שנה חזרנו להיות בקשר. יצאנו, נפרדנו, חזרנו, זה היה קשר 'און אנד אוף' עד שנגמר. אי אפשר לתת צ'אנס למערכת יחסים כשאתה חי בחו"ל ומגיע לארץ פעם באף פעם. אז לצערי הרב, זה לא עבד. בהתחלה לא הבנתי שנשבר לי הלב, אבל ככל שעבר הזמן קלטתי כמה טראומתית הייתה הפרידה הזאת ואני עובד על עצמי מאוד חזק כדי לנסות ולהחזיר ללב שלי את היכולת לאהוב".
אני מרגישה מחויבת לשאול את מה שהקוראות ודאי שואלות בלב - איך זה שלא מצאת זוגיות כשגרת בחו"ל?
"יצאתי עם כל מיני נשים אבל לא היה לי סיכוי. קודם כל, כי לא נמשכתי. אני נמשך הרבה יותר לישראליות, וגם היו כמה בחירות לא נכונות. הלב שלי שבור וכל רסיס נמצא אצל מישהי אחרת. אני גם מתאהב לאט מאוד, לוקח לי זמן, אבל כשאני מתאהב אני לא יכול לכבות את זה".
מה הבנת על עצמך במערכות יחסים?
"שמעבר לכימיה אינטלקטואלית ומינית, שבלעדיה אין מערכת יחסים, הכי חשוב זה לדעת לתקשר ולא לשמור דברים בבטן".
מהו המרכיב הכי חשוב בעיניך במערכת יחסים?
"משיכה, ראיית עולם דומה, כבוד הדדי ופירגון".

5 צפייה בגלריה
צבי חזנוב
צבי חזנוב
צבי חזנוב. "הלב שלי שבור וכל רסיס נמצא אצל מישהי אחרת"
(צילום: לירן הוטמכר)

אתה פעיל באפליקציות?
"חזרתי להיות פעיל לאחר תקופה ארוכה. אני לא מת על האופציה הזאת כי היא מרדדת את הבן אדם ולא מאפשרת לצד השני לדעת מי הוא באמת. היא גם גורמת לך להבין שאתה נמצא בשוק בשר אלקטרוני. מצד שני, בימינו אין הרבה ברירות, במיוחד כשעובדים המון מהבית".
יצא לך משהו טוב משם?
"לפני כעשור הכרתי שם מישהי שמאוד אהבתי, אבל לצערי זה נגמר. מה שכן, זה מוכיח שבהחלט שאפשר למצוא שם אהבה למרות מגבלות הז'אנר".
מה מעליב אותך?
"שום דבר לא העליב אותי בשנים האחרונות. לא יודע אם זה בגלל שיש לי ביטחון עצמי שגורם לי להתעלם משטויות של אנשים, בגלל שעם השנים גידלתי עור של פיל או שאולי אני חוסר מודעות עצמית".
אילו תכונות אתה מחפש באישה שתהיה איתך ולמה?
"הדבר שהכי מושך אותי זה אינטלקט. אני פשוט חייב שהאישה לצידי תהיה בעלת עולם פנימי עשיר, מישהי סקרנית שיש לה תשוקה למשהו - וזאת ממש לא חייבת להיות תשוקה לפריז. הדבר השני שאני נמשך אליו מאוד הוא שנינות. אני טיפוס מאוד ורבלי ושמח שיש מישהי שיכולה לתת לי קונטרה, לצחוק איתי ולהצחיק אותי.
"מעבר לזה אני נמשך לאינטליגנציה רגשית גבוהה וללב טוב. אני משתוקק למישהי שתדע לקלוט את הבן אדם שמולה ושיש לה מספיק אמפתיה כדי להתחבר למה שחשוב לצד השני. אני מאמין ב'נאה דורש, נאה מקיים', אה! אני גם נמשך לנשים שאוהבות אוכל טוב ומתעניינות בזה".
חתונה - ברבנות או אזרחית?
"למרות שאני אדם חילוני, מאוד חשוב לי להתחתן ברבנות".

5 צפייה בגלריה
צבי חזנוב
צבי חזנוב
צבי חזנוב. נמשך לאינטליגנציה רגשית גבוהה וללב טוב
(צילום: אוסף פרטי)

דעה פוליטית – האם היא אישיו?
"אני אדם פוליטי עם דעות מאוד נחרצות, לא מסתיר אותן. מצד שני, יש לי פתיחות לאנשים עם דעות הפוכות לשלי ולעולם לא אפסול מישהי בגלל פוליטיקה. אני מצפה שזה יהיה הדדי. להתווכח – בשמחה, אך לא לבטל את דעותיי".
עישון?
"לא מעשן ואשמח אם בת זוגי גם לא תעשן, אבל זה לא דיל-ברייקר".
"יצאתי עם גרושות עם ילדים, אחת מהן הייתה אהבת חיי. גיליתי שזה מאוד-מאוד מקשה על הקשר בגלל שנשאר מעט מאוד זמן פנוי בשביל שנינו לבד"
טווח גילים שאתה מחפש?
"בגדול בין 45-35, אבל מבחינתי גיל זה רק מספר כך שזה פחות קריטי לי, הרבה יותר חשובה לי הכימיה".
גרושה עם ילדים או גרושה בכלל – זה משהו שיכול לבוא בחשבון?
"יצאתי עם גרושות עם ילדים, אחת מהן הייתה אהבת חיי. גיליתי שזה מאוד-מאוד מקשה על הקשר בגלל שנשאר מעט מאוד זמן פנוי בשביל שנינו לבד. אני לא פוסל את זה לגמרי אבל מעדיף מישהי ללא ילדים".
מה ה'דיל-ברייקר' שלך?
"חוסר כימיה. גם בגידה או שקרים מטורפים, אבל מרגיש לי שזה מובן מאליו".
תאר לי את הדייט המושלם.
"דייט שבו לא מפסיקים לצחוק ולהתעניין בצד השני מהרגע הראשון; שהמחיצות נשברות מהר, הן אינטלקטואלית והן פיזית".
מה אתה עושה בזמנך הפנוי?
"האהבה הגדולה שלי היא העיר פריז, כך שהבלוג שאני מנהל והטיולים בחו"ל ממלאים חלק מאוד נרחב מזמני. ביקרתי בה יותר מ-30 פעמים וזה פשוט לא מספיק לי. קשה מאוד להסביר אהבת אמת וזה נכון גם לגבי אהבת גבר לאישה, כי היא גדולה בהרבה מסכום הגורמים לה. לכן, כפי שלא באמת ניתן להסביר אהבה לאישה בגלל התלתלים או החיוך שלה, כך לא ניתן להסביר את האהבה לפריז רק בגלל הארכיטקטורה, האוכל או האטרקציות שבה".
הקבלה יפה. מה מצחיק אותך?
"הומור שנון, בעיקר בשיחה טובה".
מתי בכית בפעם האחרונה ולמה?
"גברים לא בוכים, לא שמעת על זה?"
וברצינות?
"אני מוכן להודות שאני מזיל דמעה כשאני שומע ברדיו את 'הנסיך הקטן מפלוגה ב', או רואה את הסרטים 'בנג'מין באטון' ו'פורסט גאמפ'. גם הסרט 'אמלי' גרם לי להזיל דמעה. אני זוכר שיצאתי ממנו נרגש והדייט שלי ממש לא הבינה למה. מיותר לציין שלא היה דייט נוסף".

5 צפייה בגלריה
צבי חזנוב
צבי חזנוב
צבי חזנוב. עכשיו רק נותר למצוא את החתיכה החסרה
(צילום: שרי ליכטיק)

מה היית בגלגול הקודם?
"מרקיז שהתגורר בפריז של המאה ה-18 או ה-19".
מה הסדרה האחרונה שעשית לה בינג'?
"10 אחוז׳, סדרה פשוט נפלאה על עולם יחסי הציבור של שחקני הקולנוע בצרפת. עלילה מרתקת ודמויות בלתי נשכחות".
איזו מוזיקה אתה שומע?
"אני מאוד אקלקטי, החל ממוזיקה קלאסית, דרך שאנסונים ומוזיקה ישראלית ועד להיפ-הופ. אוהב גם את ג'ימבו ג'יי".
ספר משהו שאף אחד לא יודע עליך.
"אני לא סובל מלפפונים חיים, אבל אין לי שום בעיה עם חמוצים".
איך חברים שלך היו מתארים אותך?
"הנודניק המשעשע שמדבר על פריז כשצריך וגם כשלא צריך".
מה אתה עושה בימי שישי בערב?
"מצטער לאכזב אבל בקטע הזה אני טיפוס די משעמם. מכיוון שאני עובד מול חו"ל, כלומר, בימי שני עד שישי, שישי אידיאלי מבחינתי מסתכם בארוחה טובה בסיום העבודה ובאיזה סרט בטלוויזיה".
אז איפה אפשר להתחיל איתך?
"בפייסבוק. שימו לב אבל שיש שני צבי חזנוב בישראל, והשני הוא אולי בחור נחמד אבל הוא לא אני. אגב, לפעמים אני לא יודע אם מציעים לי חברות על רקע פרנקופילי או על רקע רומנטי, אז אשמח שיכתבו לי".
איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?
"ממשיך לבלוע את העולם בביסים גדולים עם פרטנרית אמיתית לצדי ואולי עם ילד או שניים".
רוצות להתחיל עם צבי? כתבו לו לפייסבוק או לאינסטגרם