סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקהילה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח מאוד אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
מעיין בשן
מעיין בשן
מעיין בשן
(צילום: באדיבות מעיין בשן)

והפעם: שינה משותפת היא אחת הפעולות הכי אינטימיות בקשר זוגי, אם לא האינטימית מכולן. מעיין בשן, מומחית ופרשנית לשפת גוף, סבורה כי ישנה חשיבות גדולה לדרך בה אנחנו מניחים את גופנו ליד בן/ת הזוג, ושבזמן השינה, כשתת-המודע שלנו מדבר, כל הסודות שאנחנו לא מעזים להציג בפני בני הזוג במצב של ערות, יוצאים ונחשפים החוצה.
אם כן, תנוחות הגוף שלנו מדברות, ובניגוד לאורגזמה, את תנוחות השינה הללו קשה עד בלתי אפשרי לזייף. הן יכולות לספר לנו על תחושת ביטחון מאוד גבוהה בקשר, להעיד על חברות טובה בין בני הזוג ועל אינטימיות. לעומת זאת, התרחקות גופנית ושינה נטולת מגע פיזי בין בני הזוג, יכולה לרמז על ריחוק, כעסים, בגידות ונתק רגשי.
אז מהי תנוחת "לולאת הרגל" ומדוע היא משדרת אהבה ללא מילים? מה המשמעות של תנוחת "הכפיות" הפופולרית, והאם יש חשיבות לכפית הקטנה ולכפית הגדולה? איך נדע מי הדומיננטי בזוגיות רק בהתאם לצד שהוא או היא ישנים בו בלילה, וטריקים משני חיים, שיעזרו לכם להעביר לצד השני מסרים תת-הכרתיים, בזמן שהוא עמוק בחלום השביעי. האזנה נעימה!