סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
פרופסור רפי חרותי
פרופסור רפי חרותי
פרופסור רפי חרותי
(צילום: ינאי יחיאל)

והפעם: גברים רבים חווים חוסר ביטחון ותחושת בושה עמוקה סביב גודלו של איבר המין שלהם, והם לא לבד, כמובן: האובססיה התרבותית בנוגע לגודל איבר המין הזכרי חוזרת עידנים אחורה, כשמודלים שונים של יופי גברי השתנו לאורך השנים, מהפין הקטן והצנוע שכיכב ביוון העתיקה, דרך העמים הנורדיים שהעלו על נס את הפין הענק ועד לתרבות הפורנו שקיבעה את מעמדו של האיבר הגדול כמושא לתשוקה עבור גברים ונשים כאחד.
אבל מה באמת קורה בפועל – על כמה סנטימטרים עומד הפין הממוצע? מדוע נשים מעדיפות גדול – אבל רק כשמדובר בסטוצים? מה זה מיקרו-פין, והכי חשוב: כיצד מטפלים בדימוי גוף שלילי בחדר הטיפול המיני? בפרק החדש של "סקס אפיל", פרופסור רפי חרותי, רופא מומחה ברפואת שיקום, מטפל מיני מוסמך ומנהל שותף באישי - המרכז לטיפול מיני, פרטני וזוגי, נותן מידע אמין ומבוסס מחקרים, ומנפץ את כל המיתוסים הנפוצים. התוצאה מרגיעה, מנרמלת, מלמדת ויכולה לסייע לגברים רבים להגיע לשלום ולקבלה עם הגוף שלהם. האזנה נעימה!