סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחה אחר מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
יעל קאלימי
יעל קאלימי
יעל קאלימי
(צילום: שחר הילה מרוז)

והפעם: זוכרות את החוזה המפורט שהעניק כריסטיאן גריי מ"50 גוונים של אפור" לאהובתו אנה סטיל, רגע לפני שהם נכנסו לחדר האדום? אז בעולמות ה-BDSM (ראשי תיבות של כבילה, משמעת, סאדיזם ומזוכיזם) "חוזה" זאת אולי מילה קצת גדולה וקיצונית, אבל בהחלט מתקיימת שיחת תיאום ציפיות מוסדרת רגע לפני שנכנסים ל"סשן" או למפגש. בשיחה הזאת נהוג להביע את הרצונות, הפחדים, החשקים והאיסורים של כל אחד מהצדדים.
האורחת שלנו בפרק מספר 20 של "סקס אפיל", יעל קאלימי, מציעה לכולנו לאמץ את שיחת תיאום הציפיות הזאת, גם במין הרגיל שאנחנו עושות ועושים. קאלימי היא מאמנת אישית למבוגרים ולנוער, אשר מלווה בתהליכים של גיבוש זהות ויציאה מהארון, את היוצאות ואת המשפחות.
לדבריה, שיחת תיאום ציפיות מינית תאפשר לכם להימנע מטריגרים לא רצויים ולמזער סיכויים שהמין שתעשו לא יהיה מדויק עבורכם. קאלימי מסבירה גם איך לדבר על הרצונות והצרכים המיניים שלנו בלי להעליב חלילה את הפרטנר, ומעניקה פתרונות מעולם הקואצ'ינג לביישנים ולביישניות שמעולם לא שוחחו על הצרכים המיניים שלהם, ואינם מתורגלים בכך. האזנה נעימה!