בטמפה ביי חגגו הלילה כאילו אין קורונה, אחרי שבפעם הראשונה בהיסטוריה, קבוצה ביתית שיחקה בסופרבול, אליפות ה-NFL, ליגת הפוטבול האמריקנית, וגם זכתה בו במגרש הביתי. ובאמת, מי שצפה בפרסומות בסופרבול בשידור חי, קיבל רק רמזים לרוח התקופה. פרסומת אחת בלבד, של פורד, הציגה במלוא אורכה אנשים במסכות, והתייחסה ישירות למגפת הקורונה, בעוד שהשאר הראו במופגן עולם רגיל, ללא שרשראות הדבקה.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
פרסומת אחרת, כללה לימונים שהוטחו מהשמיים כהמחשה למטאפורה ש-2020 החולפת היתה שנה לגמרי לימונית וגם כי היא ביקשה למכור באד לייט לימון. חלק מהפרסומות רמזו שאי שם בקצה הקשת בענן, יש עתיד ללא קוביד. אנחנו נעבור את זה ביחד, פטריוטיים מתמיד, אמריקאים גאים, שאוכלים חטיפים וצופים (בטלוויזיה בלבד, בגלל המגפה) בטום בריידי הלא ייאמן, בן ה- 43.5, מוביל את טמפה ביי באקנירס לניצחון. השנה היה בפרסומות גם ייצוג מאוד מרשים של שחקנים וניצבים שחורים וכן נציגות ישראלית: החברות Fiverr וגונג הישראליות שידרו בו פרסומות לראשונה.
1 צפייה בגלריה
פרסומות סופרבול
פרסומות סופרבול
טרייסי מורגן: בטוח עדיף על כמעט בטוח. אחת הפרסומות המצחיקות בסופרבול
המחיר ל-30 שניות בסופרבול 55 עמד על 5.5 מיליון דולר, מעט פחות מ-2020, אז פוקס מכרה זמן פרסום ב-5.6 מיליון דולר. גם השנה, חלק מהמפרסמים שידרו כמה פרסומות, באורכים משתנים. הנה כמה מהבולטות שבהן.

המצחיקות

הלמנס
איימי שומר כמלאכית המיונז בפרסומת של הלמנס. ככה זה כשהכישרון היחיד שלך קשור במיונז.
GM
וויל פארל, הקורע ביותר, שט לנורבגיה עם מכולה כי הוא זועם שנמכרות בה יותר מכוניות חשמליות לנפש מאשר בארה"ב. הוא מגיע לשבדיה.
Rocket Mortgage
טרייסי מורגן האדיר מדגים למה בטוח עדיף על כמעט בטוח. בטח כשפוגשים את המתאבק דייב באטיסטה.
T mobile
הטרנד הכי חזק בשנים האחרונות הוא פרסומות שבזקו עליהן כמה שיותר סלבס. כזאת היא אחת מכמה פרסומות ששידרה חברת הסלולר טי מובייל במהלך המשחק. גוון סטפאני מחפשת דייטים, אדם לוין שואל אותה מה היא מחפשת בגבר, אבל בגלל חוסר קליטה משדך אותה לגבר הלא נכון בלייק שלטון. גם הפרסומת השנייה ששידרה החברה מוצלחת: עם טראוויס קלסי שמסייע לאמא לנצח את בנה בפוטבול.
Michelob Ultra Organic Seltzer
פרסומת מעולה למשקה סודה, שכוללת דון צ'ידל אמיתי אחד ואח שלו לצד דופלגנגרים של סרינה וויליאמס, סילבסטר סטלון, מייגן פוקס, לוסי לו, אשר והפתעת ההפתעות: גם הקריין הוא לא מי שאתם חושבים שהוא.
הורייזון
גרסת CGI של סמואל אל ג'קסון, מוכיח אווטארים נזופים על כך שהם מאשימים תשתית אינטרנט רעועה בהפסד שלהם במשחק, בפרסומת שמטרגטת גיימרים. זה לא מאוד מצחיק אבל זה סמואל אל ג'קסון.
Oatly
אחת הפרסומות המוזרות שאי פעם שודרו בסופרבול, אבל גם אחת היעילות שבהן. בסרטון, של החברה השבדית, רואים איש יושב בשדה, שר ומנגן: וואו נו קאו. כי זה "חלב" משיבולת שועל. בלי פרה.
Oikos
שלל פרצופים של אנשים עושים כושר, בפרסומות למותג היוגורט היווני של דנונה, בגרסתו עתירת החלבון. הצפייה בכיעור הזה שווה רק בזכות בוב ספוג, שגם מפרצף בה.
DR. Squatch
סבון שמיועד לגברים שפותחים צנצנת חמוצים בניסיון הראשון ונותנים לבנות שלהם לקלוע להם צמה. טייק אוף מצחיק על הפרסומות הקלאסיות של אולד ספייס.
צ'יטוס
מילה קוניס, אשטון קוצ'ר ושאגי בפרסומת לצ'יטוס קראנץ' פופ מיקס. היא גונבת לו צ'יטוס, שאגי מייעץ לה תוך כדי שימוש במילים מתוך להיט הענק הנוסטלגי שלו: "זה לא אני".
Scotts and Miracle-Gro
פה תראו את ג'ון טרוולטה הקסום עושה טיקטוק עם הבת שלו, מרתה סטיוארט מטפחת עגבניות וסטנלי מהמשרד (לסלי דייויד בייקר) עושה על האש.
דוריטוס
מתיו מקונוהיי מגלה שהוא דו ממדי ומתקשה להסתובב כך בעולם. כשהוא מתארח אצל ג'ימי קימל, קימל שואל אותו (לצד מינדי קלינג המבועתת): "נהגת לכאן או הגעת בפקס"?. זה טיפשי וזה די מצחיק.
M&M's
דן לוי פה, מבטיח לא לאכול יותר M&M's. מה יש עוד לומר. פשוט לצפות.
טייד
אמא מבקשת מבנה לכבס כבר את ג'ייסון אלכסנדר.
doorDash
פרסומת בכיכובם של כרובי, ביג בירד וקוקי מונסטר, שמזמינים דברים בטייק אוויי.

המרגשות

ג'יפ
אין יותר מרגש מפרסומת שנפתחת בצילום של כנסייה. ברקע, ברוס ספרינגסטין מקריין ומעודד אמריקנים להיפגש באמצע. לא מקום קל עבור האומה המפוצלת בשנת הבחירות הזאת. הוא מזהיר מפני פחד ומזכיר שהחופש זה מה שמקשר את האומה האמריקנית. היא מסתיימת בשם חדש לארה"ב: ארצות הברית המחודשת של אמריקה (The Reunited States of America).
אנהאוזר בוש
בפרסומת התאגידית של ענקית הבירה Anheuser-Busch הקריין מדבר על תכונת הביחדנס של בירה. "כשנחזור", הוא אומר, ורומז לעתיד נטול קורונה ועתיר מפגשים חברתיים על בירה.
Logitech
ליל נאס X מופיע בפרסומת אפקטיבית ללוגיטק, חברת אביזרי המחשוב. נואם ללא פאתוס על התכונות החיוביות של דור ה-Z.
דקסקום
ניק ג'ונאס מפרסם את Dexcom, מערכת מנטרת גלוקוז לאנשים עם סוכרת שעובדת בלי דקירת אצבע.
טויוטה
השחיינית הפראלימפית ג'סיקה לונג שאומצה מסיביר על-ידי משפחה אמריקאית. שחיינית פראלימפית באולימפיאדה שבוטלה.
WeatherTech
עוד פטריוטיזם אפקטיבי: עובדי החברה מדגישים בפני הצופים: אנחנו לא צריכים לעצור ייצור בחו"ל, להחזיר עבודות לארה"ב - כי מעולם לא עזבנו.

הגרועות

סטלה ארטואה
לני קרביץ אומר שכולנו נולדנו מיליארדרים בעיצומו של משבר כלכלי. הוא מדבר על פעימות לב, אבל זה נשמע כה ציני.
צ'יפוטלה
האם בוריטו יכול לשנות את העולם? שואל ילד את אחותו ומסביר איך. זה חיבור משונה בין רשת מזון מהיר שכנראה מנסה לעשות שינוי אקולוגי חיובי, למסרים שמעט גדולים עליה.