היי שלי, לחברה שלי נפלט לפני כמה זמן שהפין שלי קטן מהממוצע. זה היה מעליב והיא התנצלה, אבל מאז ממש קשה לי להימשך אליה. האם זהו סוף הקשר שלנו?
כשאני שומעת בקליניקה כי צד אחד העיר לצד השני על הגודל או על הצורה של איבר המין שלו או שלה, אני מיד מזהה כיצד זה פוגע בתחושת המסוגלות של הגבר או האישה, ובעיקר בחשק המיני שלהם - כך שתחושת העלבון שלך מוצדקת.
אני בהחלט לא חושבת שהפגיעה הזאת מציינת את סיום הקשר שלכם, כי לדעתי מכאן אפשר רק לעלות. על כן, הטיפ הראשון שלי הוא להרחיק מהמיטה כל עלבון וכל הקטנה שהיא! רוצים להגיב או להעיר על מגע שלא נעים לכם? פשוט תאמרו מה אתם כן אוהבים! זה קל, וזה בהחלט ישדרג את חיי המין שלכם.
שימו לב להבדלים בין הגישות: במקום לומר, "אל תנשק אותי בצוואר, אני שונאת את זה" - מה שיוביל לתחושת אכזבה, או חלילה לפגיעה בביטחון של הצד השני, מוטב לומר, "אני פחות אוהבת נשיקות בצוואר, אבל מאוד אוהבת כשאתה מנשק אותי באזור הבטן התחתונה. אתה יכול לנשק אותי שם?"
בהחלט חשוב גם לדבר על מה שאתם לא אוהבים - אבל לא תוך כדי הסקס, כיוון שזה הורס את הרגע. שיחה כזאת צריכה להיעשות לפני שאתם נכנסים למיטה, או אחריה. חשוב להתחיל שיחה כזאת עם דיבור פתוח על מה שאתם כן אוהבים במיטה. כך אתם מלמדים את הפרטנר או הפרטנרית שלכם איך לענג אתכם, או מה הייתם רוצים לחוות יחד.


הטיפ השני מתקשר בדיוק לשיחה הזאת: לפני שאתם ניגשים לשיחה, ערכו בירור עצמי באשר למה מענג אתכם ומה עושה לכם טוב במיטה. רק אחרי שהבנתם את זה, תוכלו לתקשר את הדברים לבן או בת הזוג. אל תצפו מהצד השני לקרוא את המחשבות שלכם וגם לא את התגובות שלכם במיטה, זה פשוט לא מציאותי.
"זכרו כי ההנאה במיטה לא בנויה רק על רגע החדירה, והיא גם לא קשורה לגודלו של איבר המין. במקום להתעסק בגודל, מוטב כי תחקרו את האזורים בגוף שלה ושלך שמסבים לכם הנאה ועונג
אם צד אחד מתבייש לבטא את עצמו, הצד השני יכול לעודד אותו לעשות זאת דרך שיתוף בעזרת שאלות. כן, ממש לשאול אותו או אותה: "האם זה נעים לך כשאני נוגע בך במקום הזה? מה את אוהבת במגע שלי? איך היית רוצה שאגע בך?", וכן הלאה. אחרי שתשוחחו על כך, תוכלו לחקור יחד איזה סוג מגע הכי נעים והכי מעורר אתכם, באיזה חוזק ובאיזו עוצמה.
טיפ שלישי ואחרון - כולנו יודעים שהערות לגבי איבר המין של הגבר לא באמת מועילות. במקום להתמקד במה שאי אפשר לשנות, התמקדו במה שכן. זכרו כי ההנאה במיטה לא בנויה רק על רגע החדירה, והיא גם לא קשורה לגודלו של איבר המין. אלו מסרים שגויים שצפייה בסרטי הפורנו הכניסה לנו לראש. אז במקום להתעסק בגודל, מוטב כי תחקרו את האזורים בגוף שלה-ושלך, שמסבים לכם הנאה ועונג. הגוף שלנו מורכב מכל כך הרבה אזורי עונג, ביניהם: שפתיים, צוואר, חזה, בטן, רגליים, ירכיים ורק אחר כך האיברים האינטימיים. תתפלאו, אבל מגע מענג באזורים הארוגניים הללו יכול להביא אפילו לאורגזמה. לא חייבים חדירה בשביל זה.
רגע לפני סיום, חשוב לי להדגיש שסקס טוב לאורך זמן מתבסס על היכולת שלכם לדעת מה מעורר אתכם ומסב לכם הנאה, ועל תקשורת אינטימית טובה. אל תוותרו על זה.
בהצלחה!