ארבע וחצי שנים אחרי מותו בטרם עת של הזמר והיוצר מאיר בנאי, מיטב אמני ישראל יעלו בקרוב לבמה בערב לזכרו שבו ישירו את שיריו הגדולים. לרגל המאורע נחשף קליפ חדש, שמלקט רגעים מרגשים מהופעותיו וראיונותיו. "כל העיקר זה מוזיקה", אומר בנאי בין השירים. צפו.
בהופעה, שתתתקיים ב-17 באוגוסט בזאפה live פארק ראשון לציון, ישתתפו בני משפחת בנאי - אביתר, אהוד, נועם ואלישע - וכן אביב גפן, אברהם טל, אמיר דדון, אסף אמדורסקי, ארקדי דוכין, ברי סחרוף, דודו טסה, היהודים, התקווה 6, חנן בן ארי, יובל דיין, ישי ריבו, לאה שבת, מארינה מקסימיליאן, מוש בן ארי, מיכה שטרית, נתן גושן, עידן חביב, עידן עמדי, עמיר בניון ושולי רנד.
1 צפייה בגלריה
מאיר בנאי
מאיר בנאי
מאיר בנאי
(צילום: עוז מועלם)
פיטר רוט אמון על ההפקה המוזיקלית של הערב, ועל הניהול האמנותי אחראים נועם פיינגולד וילדיו של בנאי, נועם ונגה. "בכל פעם שבוקע שיר של אבא מהרדיו הלב קופא לכמה רגעים, ואז משתחרר בבת אחת", מסרו השניים, "זו זכות גדולה שהוא השאיר לנו את האפשרות להמשיך ולשמוע את קולו, ולדבר איתו דרך השירים, תמיד. אנחנו מתרגשים מאוד לחלוק את התחושה הזו עם המוני האנשים שאבא כל כך חסר להם, ואנחנו מחכים לפגוש אותם, ויחד לדבר איתו שוב לכמה שעות, בערב המיוחד הזה".
מכירת הכרטיסים תיפתח ב-15 ביוני ללקוחות לאומי ולקהל הרחב החל מה-17 ביוני.