מיי וג'ורג' - עונה 2 (Feel Good)

מתי ואיפה: 4 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: עונה שנייה ואחרונה לדרמה הקומית המתוקה שעוקבת אחר מיי, קומיקאית לסבית שעוברת ללונדון במטרה לנסות את מזלה בעולם הסטדנאפ ומתחילה לנהל מערכת יחסים עם סטרייטית בשם ג'ורג', המסרבת לצאת מהארון.
העונה הראשונה נגמרה בסימן שאלה, כשג'ורג' שאלה את מיי אם יש משהו שעליה לדעת בטיימינג די קריטי - רגע אחרי שמיי שבה לדרכיה ההרסניות, חזרה להשתמש בקוקאין ואיבדה את הספונסרית שלה, מגי, בעקבות רומן חסר משמעות שניהלה עם בתה. אז מה עכשיו? ובכן, מהטריילר החדש ניתן להבין כי השתיים כבר לא ביחד. אם לדייק, ג'ורג' בזוגיות עם גבר (!) ומנסה להמציא את עצמה מחדש, בזמן שמיי ממשיכה להתמודד עם רוחות מהעבר, כמו גם עם תהיות לגבי הזהות המגדרית שלה - תהייה המתכתבת עם המציאות של מרטין, שבאפריל 2021 הכריזו על עצמם כנון-בינארים. האם מיי וג'ורג' יצליחו למצוא את דרכן בחזרה זו לזו? ששת הפרקים הנותרים יחשפו כיצד נגמר סיפור האהבה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "מיי וג'ורג'", עונה 2
מתוך "מיי וג'ורג'", עונה 2
מתוך "מיי וג'ורג'", עונה 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: מיי מרטין בתפקיד הראשי, ליסה קודרו ("חברים") ושרלוט ריצ'י מהעונה הראשונה, ואליהן יצטרפו גם אנתוני הד (ג'יילס מ"באפי ציידת הערפדים"), ג'ון רוס בואי (קריפקי מ"המפץ הגדול") ואלינור מאטסורה ("המתים המהלכים").

סיפורה של ליסי (Lisey’s Story)

מתי ואיפה: 4 ביוני, אפל tv פלוס.
מה הסיפור: כל כמה חודשים אנו מתבשרים על עיבוד טלוויזיוני חדש המבוסס על כתביו של סטיבן קינג, והפעם זוהי אפל tv פלוס שקופצת על הטרנד עם המיני-סדרה "סיפורה של ליסי". שמונת הפרקים נכתבו על ידי קינג עצמו והיא מופקת, בין היתר, על ידי ג'יי ג'יי אברהמס. מותחן האימה הפסיכולוגי מספר את סיפורה של ליסי לנדון, אותה אנו פוגשים שנתיים לאחר מות בעלה, הסופר עטור הפרסים סקוט לנדון.
בעודה מנסה להתאושש מאובדנה, סדרת אירועים יוצאי דופן - בהם סטוקר מסוכן שאובססיבי לעבודותיו של סקוט - מצליחים לערער את ליסי ולעמת אותה עם שדים וזיכרונות שהדחיקה במכוון מנישואיה ב-25 השנים האחרונות. לפתע היא מוצאת את עצמה משתתפת ב"משחק" שיזם בעלה המנוח - מעין ציד נבלות על-טבעי - שבמסגרתו היא מקבלת חידות ורמזים שבתקווה יעניקו לה שקט. אך עם רגל אחת בהווה ואחרת בעולם הדמיוני של סקוט, ליסי מתקשה לשמור על שפיותה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "סיפורה של ליסי"
מתוך "סיפורה של ליסי"
מתוך "סיפורה של ליסי"
(צילום: +Apple TV)
מי בפנים: לא מעט כוכבים - זוכת האוסקר ג'וליאן מור בתפקיד ליסי, המועמד לאוסקר קלייב אוון בתפקיד סקוט, וגם המועמדת לאוסקר ג'ואן אלן ("ניקסון", "המועמדת"), ג'ניפר ג'ייסון לי ("שמונת השנואים"), רון ספס ג'ונס ("החיים עצמם"), דיין דיהאן ("תרופה לבריאות") וסונג קאנג (האן מ"מהיר ועצבני").

סוויט טות': נער עם קרניים (Sweet Tooth)

מתי ואיפה: 4 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: שיתוף פעולה מסקרן של נטפליקס, די.סי קומיקס ורוברט דאוני ג'וניור (בכובע המפיק בפועל), שמבוסס על הקומיקס הפופולרי באותו השם שכתב ואייר ג'ף למיר. "סוויט טות'" מתרחשת בעתיד פוסט-אפוקליפטי, כעשור לאחר "ההתפוררות הגדולה" - אירוע מסתורי שכמעט הוביל להשמדת האנושות אך גם להופעתם המסתורית של בני כלאיים - תינוקות שנולדו כהכלאה בין בני אדם לבעלי חיים.
גאס - המכונה Sweet Tooth עקב חיבתו לשוקולד - הוא כזה: ילד צעיר, נאיבי וביישן שנולד חצי בן-אנוש וחצי צבי, וחי מזה שנים בסתר ביערות של נברסקה עם אביו החולה והלא יציב. כשאביו לבסוף נכנע למחלה, גאס נותר לבדו בעולם וכמעט נחטף על ידי קבוצה מסוכנת של גברים, עד שמתבודד מסתורי (בעל מניעים מסתוריים לא פחות) בשם ג'פרד מציל אותו. יחד השניים יוצאים למסע שבו ינסו להבין מה נשאר מהחברה שהכרנו ויפגשו ניצולים נואשים אך גם אויבים מסוכנים.
9 צפייה בגלריה
מתוך "סוויט טות': נער עם קרניים"
מתוך "סוויט טות': נער עם קרניים"
מתוך "סוויט טות': נער עם קרניים"
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: כריסטיאן קונברי בן ה-11 בתפקיד הראשי, ואיתו - וויל פורטה ("האיש האחרון בעולם") שמגלם את אביו ונונסו אנוזי ("משחקי הכס") שמגלם את ג'פרד. על הקריינות: זוכה גלובוס הזהב ג'יימס ברולין.

למה נשים רוצחות - עונה 2 (Why Women Kill)

מתי ואיפה: 6 ביוני, ב-HOT, yes וסלקום tv.
מה הסיפור: קומדיית הפשע של מארק צ'רי ("עקרות בית נואשות") חוזרת עם עונה שנייה, וכיאה להיותה אנתולוגיה - מביאה לשולחננו סיפור חדש לגמרי. העונה הנוכחית מתרחשת בשנת 1949 ואנחנו פוגשים בה את אלמה, עקרת בית ביישנית ומעט משונה, שמצליחה לשמור על אופטימיות גם בזמן שכולם סביבה אכזריים אליה. החלום הכי גדול שלה הוא להצטרף למועדון הגינון המקומי ולראות את די, בתה המגושמת וחסרת הביטחון, מתחתנת - מבלי לדעת שהיא מנהלת רומן אסור. אולם חייה מתהפכים ומשתנים לחלוטין כשמתברר שגם בעלה הווטרינר מסתיר כמה סודות אפלים.
דמות מרכזית נוספת היא ריטה, ראשת מועדון הגינון שמעבירה את זמנה ברומן עם מאהבה הצעיר, עד שבעלה הקשיש והמרושע קרלו יתפגר. ובקיצור: העונה הנוכחית תנסה לבחון מה מסתירות נשים מאחורי חזית מושלמת, מה ההשלכות של דחייה חברתית והדרה - וכמה רחוק נשים יסכימו ללכת כדי להרגיש שייכות.
מי בפנים: אליסון טולמן ("פארגו"), ניק פרוסט ("שחר המתים"), לאנה פרייה ("עד עצם היום הזה"), ורוניקה פלקון ("מלכת הדרום") ועוד.

לוקי (Loki)

מתי ואיפה: 9 ביוני, דיסני פלוס.
מה הסיפור: בזמן שאנחנו מחכים לסרטים מהיקום הקולנועי של מארוול שיגיעו לקולנוע, דיסני פלוס (שעדיין לא זמין לשימוש בישראל) ממשיך לתחזק את האובססיה של מעריצי הז'אנר עם סדרה נוספת - ובראשה לוקי, אחיו נבל העל האהוב של ת'ור. הסדרה, שעליה אמון מייקל וולדרון ("ריק ומורטי", "דוקטור סטריינג' בממדי השיגעון"), מתרחשת גם היא בעקבות מאורעות "הנוקמים: סוף משחק", וליתר דיוק - בעקבות ציר הזמן האלטרנטיבי שיצר לוקי כשגנב את אבן החלל וברח מסוכני הידרה.
אחרי הסתבכויות שאליהן נקלע בגלל שימוש לרעה באבן, הגרסה האלטרנטיבית של לוקי נתפסת ונלקחת לרשות למשתנים בזמן (Time Variance Authority), ארגון בירוקרטי שמתקיים מחוץ לזמן ולמרחב, ומפקח על ציר הזמן והמולטיוורס. שם, אנליסט בשם מוביוס נותן ללוקי בחירה: למחוק את הקיום שלו בגלל שהפך ל"משתנה בזמן", או לעזור להם לתקן את ציר הזמן ולעצור איום אפילו גדול יותר. לוקי, כצפוי, בוחר באופציה ב' ומוצא את עצמו במעין מותחן פשע, שבו הוא נוסע בזמן ומשנה את ההיסטוריה של האנושות. עונה שנייה נמצאת כבר בפיתוח, כך שנותר רק להניח שששת פרקי העונה הנוכחית עושים את העבודה.
9 צפייה בגלריה
מתוך "לוקי"
מתוך "לוקי"
מתוך "לוקי"
(צילום: +Disney)
מי בפנים: טום הידלסטון הוא כמובן לוקי, את מוביוס מגלם לא אחר מאוון וילסון, וחוץ מהם נקבל גם את גוגו אמבטה-רו ("תוכנית הבוקר"), וונמי מוסאקו ("ארץ לאבקראפט"), סשה ליין ("אמריקן האני") וריצ'רד אי. גרנט ("פארק גוספורד").

לופן - חלק 2 (Lupin)

מתי ואיפה: 11 ביוני, נטפליקס.
מה הסיפור: את "לופן" קשה להאמין שצריך להכיר למישהו, אחרי שכבשה 70 מיליון מצופי נטפליקס עם עליית החלק הראשון רק לפני ארבעה חודשים (וכשבאופק כבר ישנו חלק שלישי). בסיבוב הראשון, כזכור, אסאן דיופ ביקש לנקום את מות אביו, שהתאבד בכלא לפני 25 שנה עקב הפללתו בגניבת ענק יהלומים יוקרתי ממשפחת פלגרינו האמידה. אסאן, שרת פריזאי אך גם מאסטר בתחבולות, מתחיל לפעול בהשראת דמותו של השודד והג'נטלמן הספרותי ארסן לופן, אך עד סוף החלק הראשון של הסדרה כבר הופך לאיש המבוקש ביותר בצרפת.
כפי שגילינו בפרק הסיום, כעת אסאן לא רק בורח מהבלש גרידה שיצא בעקבותיו, אלא גם מחפש אחר בנו שנחטף בהוראת הוברט פלגריני, ומחויב לחשוב על תוכנית חדשה שתאחד את משפחתו - גם אם במחיר חייו או במחיר ברית מפתיעה. "כל מה שאומר זה שאם הייתי בנעליו של אסאן הייתי עושה הכול כדי להחזיר את הבן שלי, ומשתף פעולה עם מי שצריך בשביל הסיטואציה", אמר תסריטאי הסדרה ג'ורג' קיי, "גרידה יודע שלכידת אסאן תהיה צעד מדהים לקריירה שלו, אבל במקביל כמעריץ של לופן הוא מזהה את הגיבור שבסיפור. אז הייתי אומר שהוא מתמודד עם לבטים משלו".
9 צפייה בגלריה
מתוך "לופן", חלק 2
מתוך "לופן", חלק 2
מתוך "לופן", חלק 2
(צילום: באדיבות נטפליקס)
מי בפנים: עומר סיי ("מחוברים לחיים"), ארווה פייר ("פריז, אני אוהב אותך"), לודיווין סנייה ("האפיפיור החדש") ושאר חברי הקאסט מהעונה הראשונה.

חם, לוהט, רותח! - עונה 2 (Too Hot to Handle)

מתי ואיפה: 23 ביוני (ארבעה פרקים ראשונים) ו-30 ביוני (ששת הפרקים הנותרים), נטפליקס.
מה הסיפור: אולי תוכנית הריאליטי הכי מצופה מבית נטפליקס, שחוזרת למסך אחרי המתנה בת יותר משנה. "חם, לוהט, רותח!" הפכה ללהיט ענק בזמן שרוב העולם ישב בסגר ביתי עקב התפרצות מגפת הקורונה, טיימינג שהשתלב מצוין עם חוקי התוכנית, שלפיהם ציפו מחבורת רווקים ורווקות לוהטים שקובצו יחד בריזורט טרופי לפתח קשרים רומנטיים ללא שום מגע. בכל פעם שהם עוברים על החוקים ומבצעים אקט מיני כלשהו - הם מקבלים עונש כספי ומסכנים את הפרס הגדול: 100 אלף דולר.
כמו בעונה הראשונה, גם הפעם הטעו את המתמודדים וסיפרו להם כי מדובר בריאליטי אהבה פיקטיבי - עד הרגע שבו מצלמות החלו לפעול וקולה של לנה, ה"סירי" המקומית, נשמע. אלא שבניגוד לקודמת, שצולמה במקסיקו, הלוקיישן הנבחר לעונה השנייה והשלישית (שכבר צולמה וככל הנראה תשודר בקיץ 2022) הוא איי טורקס וקייקוס, והריזורט המפנק פעל תחת כללי בטיחות קפדניים בהתאם לתקופת הקורונה. בשלב זה עוד לא נחשף הטריילר המלא, או המתמודדים, אבל ההפקה הבטיחה כי צפויים להם כמה חוקים חדשים - וכמובן הפתעות.
9 צפייה בגלריה
צתוך "חם, לוהט, רותח!"
צתוך "חם, לוהט, רותח!"
מתוך "חם, לוהט, רותח!"
(צילום: באדיבות נטפליקס)


הטובות לקרב - עונה 5

מתי ואיפה: 25 ביוני, yes.
מה הסיפור: עונה חמישית לדרמה המשפטית הנשכנית, שעונתה הקודמת נקטעה בגלל התפרצות הקורונה והסתיימה באנטי-קליימקס. כזכור, בפעם האחרונה שפגשנו את עובדי המשרד "רדיק, בוזמן ולוקהארט" הם התמודדו עם כמה צרות במקביל - הסיפור של ג'פרי אפשטיין, מחיקת שמו של השותף המייסד (ואביה של ליז) שהתברר כמטרידן, האובדן של צ'אמהם כלקוח הראשי שלהם, מיזוג עם חברת ענק שדרשה מהם לקצץ 20 אחוז מעובדיהם, ותזכיר מסתורי שמאיים על הקריירה של דיאן ושל כל מי שנחשף אליו.
9 צפייה בגלריה
"הטובות לקרב", עונה 5
"הטובות לקרב", עונה 5
"הטובות לקרב", עונה 5
(צילם: באדיבות yes)
פתיחת העונה החמישית לא תהיה חיובית בהרבה: גם אדריאן בוזמן וגם לוקה קווין עוזבים את המשרד (ואת הסדרה), אך יתארחו בפרק הפתיחה כדי לסגור את הקצוות שנותרו פתוחים. דיאן, למרבה המזל, תישאר בשטח אך תתמודד עם עניינים משלה (האם ראוי שהיא תנהל משרד עורכי דין אפרו-אמריקאי בתקופה כזו?), ובמקביל מריסה תמשיך להסתבך - הפעם עם תושב שיקגו בשם האל ווקנר, חובבן נטול הכשרה משפטית, שמפעיל בית משפט משלו בחלק אחורי של חנות. בין לבין, הסדרה תמשיך לעסוק בפוליטיקה האמריקנית וככל הנראה תושפע מהבחירות האחרונות לנשיאות והפרידה מטראמפ, מתנועת Black Lives Matters ומהפייק ניוז שמופצים ברחבי העולם.
9 צפייה בגלריה
מתוך "הטובות לקרב" עונה 4
מתוך "הטובות לקרב" עונה 4
מתוך "הטובות לקרב" עונה 4
(צילום: Jeff Neira/CBS, באדיבות yes)
מי בפנים: כריסטין ברנסקי ("האישה הטובה"), אודרה מקדונלד ("מרפאה פרטית"), מייקל בואטמן ("ספין סיטי") ושרה סטיל ("האישה הטובה"), לצד המצטרפים החדשים - מנדי פטינקין המוערך ("הומלנד") והשחקנית האוסטרלית שרמיין בינגווה, שתגלם עורכת דין חדשה במשרד.

דייב - עונה 2

מתי ואיפה: 26 ביוני, yes.
מה הסיפור: עונה שנייה לקומדיה המטורללת שמבוססת בצורה חופשית למדי על חייו של דייב בורד, הידוע גם כראפר ליל דיקי. בעונה הראשונה עקבנו אחר דייב, בחור לבן, יהודי ונוירוטי בשנות ה-20 המאוחרות לחייו, שמשוכנע שהוא נועד להיות אחד מהראפרים הטובים ביותר בכל הזמנים, ולשם המשימה רותם את כל הסובבים אליו - כולל בת הזוג אלי, החבר הכי טוב, ההורים וגם ההייפ-מן החדש שלו, גייטה.
בסוף העונה ההיא הוא התמודד עם שני רגעים משמעותיים למדי - הפרידה שלו מאלי והריאיון בתוכנית הרדיו הפופולרית "הבראקפסט קלאב" - ריאיון שהתקיים גם במציאות וזכור בשל עוינותו של אחד מהמגישים כלפיו שלא הפסיק להתקיל אותו בשאלות. עוד לא ברור איך שני הדברים האלה ישפיעו על עתיד התוכנית, אך לנוכח הידיעה ש"דייב" מבוססת באופן סמי-בדיוני על המציאות, ניתן להניח שנראה אותו מצלם קליפ דומה לזה האיקוני שצילם עבור הסינגל ave Dat Money$, ואולי גם נהיה עדים להשקת השיר שכתב על האקסית שהתחתנה עם מישהו אחר - בתקווה שלא מדובר באלי.
9 צפייה בגלריה
מתוך "דייב"
מתוך "דייב"
מתוך "דייב"
(צילום: באדיבות yes)
מי בפנים: ליל דיקי, טיילור מיסיאק ("חוליגן אמריקאי"), גייטה (שמגלם את עצמו), אנדרו סנטינו ("מת על הבמה"), טאקו, כריסטין קו ("העלאה") והחברה החדשה בחבורה - מייגן הולדר (UnReal), שתגלם מפיקה בחברת התקליטים של דייב. כמו כן, אפשר לצפות להופעות אורח מצד כוכבים כמו קנדל ג'נר, היילי ביבר, דוג'ה קאט, ג'יי באלווין, ליל נאס אקס, קווין הארט ובני בלאנקו, שחוזר לסיבוב נוסף.