קריסטפס פורזינגיס, כוכב דאלאס, נקנס על-ידי הליגה ב-50 אלף דולר לאחר שבילה במועדון חשפנות בלוס אנג'לס ובכך הפר את החוקים האוסרים על שהייה במקומות עמוסים. השחקן לקח חלק במשחק של קבוצתו נגד לוס אנג'לס קליפרס הבוקר.
"בהתייעצות עם גורמים רפואיים, ועל בסיס העובדות ונסיבות האירוע, נקעב כי הנוכחות של פורזינגיס במועדון לא יצרה סיכונים הקשורים להתפשטות קורונה, ולכן אין צורך בבידוד", נמסר מהליגה. יש לציין גם כי פורזינגיס מחוסן.
2 צפייה בגלריה
קריסטפס פורזינגיס
קריסטפס פורזינגיס
הסתבך. קריסטפס פורזינגיס
(צילום: AFP)
לפני המשחק מאמנו של הלטבי, ריק קרלייל, הגיב לתקרית בקצרה: "אנחנו מקבלים את ההחלטה של הליגה וחוץ מזה אין לנו תגובה, מתרכזים במשחק השני מול הקליפרס".
אגב, בשבוע שעבר לברון ג'יימס נכח באירוע יחצני השייך למותג טקילה שהוא מקדם, ולא נקנס או הושעה על-ידי הליגה. דובר הליגה מייק באס התייחס להבדלים בין המקרים: "לברון נכח באירוע פרסומי בו כל המשתתפים היו מחוסנים או עברו בדיקת קורונה, אין מקום להשוואה עם פורזינגיס".

השחקן המשתפר של העונה: ג'וליוס רנדל

באופן צפוי וברוב קולות, ג'וליוס רנדל מניו יורק ניקס זכה בפרס השחקן המשתפר של העונה. מתוך 99 הצבעות, 98 בחרו בו במקום הראשון ואחד במקום השני. ג'רמי גראנט (דטרויט) הגיע שני ומייקל פורטר ג'וניור (דנבר) שלישי.
רנדל נבחר העונה לאולסטאר לראשונה והוביל את הניקס לפלייאוף (בפיגור 1:0 מול אטלנטה) אחרי שמונה שנים שחונות. הוא רשם שיאי קריירה בנקודות (24.1), ריבאונדים (10.2), אסיסטים (6.0), אחוזים מהשלוש (41.1) ואחוזים מהעונשין (81.1).
2 צפייה בגלריה
רנדל חוגג
רנדל חוגג
ג'וליוס רנדל
(צילום: AP)
"אני רוצה להודות לכולם במועדון, זה הישג קבוצתי", אמר רנדל. "אני מודה לחבריי לקבוצה, לכולם, שסמכו עליי ונתנו לי כוח". רנדל הפך לשחקן השני בתולדות הליגה שזוכה בפרס אחרי שבע עונות או יותר בליגה, כאשר הידו טורקוגלו זכה בו לאחר שמונה עונות.