מינוי מעורר מחלוקת: יו"ר הליכוד בנימין נתניהו החליט למנות את אפי אזולאי, אב הבית במעון בבלפור בזמן כהונתו כראש הממשלה, לתפקיד משמעותי במפלגת הליכוד.
אזולאי, שנחשב לאיש הקרוב ביותר לשרה נתניהו בבלפור, צפוי לעזוב את בית השרד בירושלים בעקבות סיום כהונתו של נתניהו כראש הממשלה, ולקבל תפקיד במצודת זאב. בכירים בליכוד טענו שנתניהו ורעייתו החליטו "לשמור" על האיש הכי מקורב אליהם בבלפור ולכן מצאו לו תפקיד באגף הארגון והאירועים במנהלת הליכוד. גורם בליכוד אמר: "נתניהו מסדר למקורב של המשפחה עבודה על חשבון כספי תנועת הליכוד".
1 צפייה בגלריה
אפי אזולאי
אפי אזולאי
אפי אזולאי
בשנים האחרונות נצברו עדויות קשות על תפקודו לכאורה של אזולאי, שביקש להגן על התנהלותה של שרה נתניהו במעון הרשמי. באוגוסט 2020 פורסם תחקיר על פעילותו במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות". מהעדויות עולה כי אזולאי ביקש להימנע מהצבת עובדות ניקיון ממוצא אתיופי לעבוד בחדרי השינה של המשפחה. אחת העובדות בלשכה העידה: "אב הבית במעון ראש הממשלה אמר לי שאתיופים לא מתאימים לעבודה בקומה השנייה".
על-פי עדויות אחרות, אזולאי גם עסק לכאורה בהחתמת עובדים על מכתבים והצהרות שבח והלל למעון ולשרה נתניהו, שלח עובד מעון לנקות את בית המשפחה הפרטי, וגם ביקש שיעביר את דירתו הפרטית שלו עצמו. אזולאי הכחיש את ממצאי התחקיר וטען: "שקר וכזב".
לפני כמה חודשים החליטה הפרקליטות לסגור את תיק החקירה הפלילי נגד אזולאי בגין מעורבותו במסירת תצהירי שקר ועדויות שקר לטובתה של שרה נתניהו בתיקה של אחת העובדות לשעבר במעון, שירה רבן.
מהליכוד נמסר בתגובה: "בניגוד לנטען, לא סוכם כלום. הכול ייעשה בהתאם לחוק".