סופה של תקופה: סקוט ברוקס נפרד מוושינגטון אחרי חמש שנים בתפקיד. הוויזארדס בחרו שלא להאריך את חוזהו של המאמן שפג הקיץ. המשמעות: לדני אבדיה יהיה בעונה הבאה מאמן חדש. וושינגטון אמנם העפילה לפלייאוף לראשונה אחרי שלוש שנים, אך הודחה כבר בסיבוב הראשון עם 4:1 לפילדלפיה. העונה הסדירה הייתה בינונית מאוד - ורק פיניש נהדר העלה אותה לטורניר הפליי-אין ומשם לפלייאוף.
הג'נרל מנג'ר טומי שפרד התייחס להחלטה: "בשתי העונות האחרונות אנחנו מחוייבים לפיתוח של השחקנים הצעירים שלנו, לבניית בסיס משלים איכותי סביב בראדלי ביל וליצירת סביבה מנצחת שתוביל אותנו להצלחה על הפרקט. המועדון תמיד יהיה אסיר תודה לסקוט על המסירות והעבודה על המגרש ומחוצה לו ואני באופן אישי מעריץ אותו על העבודה ב-15 החודשים האחרונים שלא היו פשוטים".
3 צפייה בגלריה
המאמן סקוט ברוקס
המאמן סקוט ברוקס
הולך הביתה. ברוקס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
סופה של תקופה בוושינגטון
(צילום: EPA)
הידיעה די מפתיעה לאור שבשבוע האחרון פורסם בלא מעט כלי תקשורת כי וושינגטון דווקא מעוניינת בברוקס לעונה נוספת. מה עוד שראסל ווסברוק ובראדלי ביל, כוכבי הקבוצה, הביעו תמיכה בברוקס.
העיתונאי צ'ייס יוז, שמסקר את הוויזארדס עבור רשת NBC, דיווח כי המועמדים המובילים להחליפו כעת הם סם קאסל, בקי האמון (העוזרת המוערכת של גרג פופוביץ' בסן אנטוניו), קני אטקינסון ומארק ג'קסון.

קוואי לנארד בחוץ ממשחק 5, ייתכן שסיים את העונה

האופטימיות שמילאה את אנשי לוס אנג'לס קליפרס אחרי הניצחון על יוטה במשחק מספר 4 שקבע שוויון 2:2 בסדרה, התנפצה היום עם ההודעה על פציעתו של כוכב הקבוצה קוואי לנארד, שייעדר בוודאות ממשחק מספר 5 הלילה.
3 צפייה בגלריה
קוואי
קוואי
חדשות רעות לקליפרס. קוואי
(צילום: EPA)
החדשות הרעות באמת הן שלנארד שפצוע בברכו עשוי להיעדר גם מהמשך הסדרה ולא לשוב לשחק העונה, כשרוב הנטל מעתה ייפול על כתפיו של פול ג'ורג'. בנוסף, הליגה הוציאה הודעה שרכז פיניקס כריס פול, שככל הנראה נחשף לחולה קורונה, בחוץ עד להודעה חדשה.