לאחר מתקפה חריפה על הממשלה הנכנסת בכלי התקשורת המגזריים – מפרסם היום (ב') האתר "בחדרי חרדים" את התמונה המסורתית של ממשלת ישראל ה-36, תוך טשטוש הנשים שמשרתות כשרות בממשלה – תשע במספר. אין זו הפעם הראשונה שהאתר החרדי – כמו גופי תקשורת נוספים במגזר - בוחר להעלים את הנשים, אך כאשר מדובר במספר שיא של נשים המשרתות בממשלה, המהלך צורם לעין הלא-חרדית באופן מיוחד.
<< הכול על העולם היהודי - בפייסבוק של ערוץ היהדות. היכנסו >>

התמונה – שאף פורסמה בכותרתו הראשית של האתר - עורר זעם רב בממשלה. שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה (כחול לבן), תקפה בחריפות את האתר: "כמה עיוות מחשבתי נדרש כדי לטשטש פנים של נשים, במקרה הזה של שרות בממשלה (ואני בתוכן) באתר בחדרי חרדים", אמרה. "אתם אולי יכולים לטשטש את הפנים שלנו, אבל לא את היותנו כאן חזקות, מובילות ואיתנות בהנהגת ישראל. אין קשר בין התמונה ליהדות, אך בהחלט יש קשר לתפיסות חשוכות כלפי נשים".
שרת התחבורה ויו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי, אמרה כי "איש הפוטושופ של בחדרי חרדים צריך לקבל העלאה. תודה לאל יש הרבה פנים לטשטש בממשלה החדשה, כן ירבו". ואילו השרה קארין אלהרר (יש עתיד) אמרה: "זו בושה, אנחנו חלק מהממשלה אז שיתחילו להתרגל, כי אנחנו מתרבות".
2 צפייה בגלריה
טשטוש נשים באתר בחדרי חרדים
טשטוש נשים באתר בחדרי חרדים
הציוץ של מיכאלי
(טוויטר, מירב מיכאלי)
מאתר בחדרי חרדים לא נמסרה תגובה רשמית, ואולם גורמים באתר מסרו: "אנחנו לא מדירים אף אחד. עובדות אצלנו נשים ואנחנו מכבדים נשים, אבל לא רוצים לתת פתח לדבר כי זה מדרון חלקלק. הגולשים שלנו לא רוצים לראות תמונות של נשים, ולכן הם גולשים אצלנו. כאשר אנחנו כן מפרסמים, יש תגובות נזעמות. כאשר מדובר בשידור חי מאירועים, למשל, יש הרבה נשים ולא מטשטשים אותן".
קראו עוד בערוץ היהדות: