הפועל ת"א סיכמה עם הברזילאי פארליי רוסה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל באר שבע. רוסה אמור היה להמשיך לעונה נוספת בקבוצה של רוני לוי, אולם לבסוף קיבל הודעת שחרור.
הברזילאי צפוי להיות הזר המשמעותי ביותר של הפועל בעונה הבאה. הוא הגיע בינואר האחרון לבאר שבע וכבש שני שערים. ועדיין, מדובר בשחקן איכותי ששיחק בעבר בפנאתינייקוס. רוסה ישחק על המשבצת של לידור כהן, שעזב לליגה התאילנדית.
1 צפייה בגלריה
פארליי רוסה
פארליי רוסה
חיזוק נוסף. רוסה
(צילום: עוז מועלם)
הפערים בין הפועל ת"א לבן שהר הצטמצמו, אולם במועדון הבהירו לחלוץ כי יחכו לו לכל היותר מספר ימים נוספים. במקרה ויסרב, יפנו במועדון לחלוץ זר שנמצא על הכוונת. בהפועל מייעדים לשהר, שקיבל הצעה של 170 אלף דולר לשנתיים, להיות כמובן שחקן מרכזי במועדון בו גדל, אולם כרגע יש פערים כספיים של כ-30 אלף דולר. במועדון מחכים גם להחלטה של עומרי אלטמן, שקיבל הצעה בסך 150 אלף דולר, אך בשלב זה מחפש אופציות אחרות, כולל בחו"ל.
הבלם אדי גוטליב (28) חתם לשלוש שנים במועדון וימשיך ללבוש את מדי הקבוצה עד 2024. גוטליב אמר לאחר החתימה: "אני שמח לקשור את עתידי עם המועדון שכבר מזמן הפך עבורי לבית. יש לי עוד הרבה מה להשיג כאן ואני מקווה שנעשה ביחד התקדמות נוספת גם בעונה הבאה. מודה להנהלה והצוות המקצועי על האמון. אמשיך לתת את כל כולי במגרש למען הצלחת הקבוצה. יאללה הפועל".
ההגנה של הפועל די סגורה לקראת העונה הבאה אחרי ההחלטה להאריך את חוזהו של בלם נבחרת דרום אפריקה, קולו, כשרז שלמה עשוי לעבור בהשאלה למכבי נתניה. במידה ודני גרופר יעזוב לחו"ל, ליידנר יקבל את המושכות בעמדת המגן השמאלי. בנוסף, מאמן השוערים של מחלקת הנוער במכבי חיפה סיכם ויעבוד לצידו של המאמן ניר קלינגר.