גם מקרר חלופי אמור להיות נעים והיגייני לשימוש, במיוחד בימי מגפת הקורונה, כך מצפה צרכן סביר שקונה ברשת חשמל גדולה. בסניף תלפיות של מחסני חשמל, החליטו שזה בסדר לתת לזוג קשישים מקרר חלופי מלוכלך, במקום מקרר חדש שלא סופק להם, כיוון שהיה תקול.
הכלה שלהם מספרת: "חמי וחמתי ניגשו לפני שבוע וחצי למחסני חשמל בתלפיות ורכשו מקרר. נאמר להם שהוא יגיע תוך שבעה ימי עסקים לא כולל שישי שבת. המקרר הישן שלהם מקרטע והמקפיא לא מקפיא. משום מה, במחסני חשמל החליטו לספק את המקרר החדש בערב יום הזיכרון, אבל המוביל שהוציא את המקרר גילה שהדלת מעוכה. הוא אמר לחמותי שחבל שירכיב אותה ושיחזיר את המקרר לחנות. מדובר במקרר הייסנס, שעולה בסביבות 5,000 שקל. הוא הבטיח שיתקשרו אליה עוד שעה מהחנות. זה היה ערב חג, 11:30, וכמובן שאיש לא חזר אליה. למה לספק מוצר חשמלי כשיודעים שלא יהיה מענה אחרי זה.
1 צפייה בגלריה
המקרר "החלופי": מקרר מיני מלא בעובש
המקרר "החלופי": מקרר מיני מלא בעובש
המקרר "החלופי": מקרר מיני מלוכלך וחלוד
(צילום: ארכיון פרטי)
"פנינו לחנות, הפנו אותנו ליבואן, היבואן לא ענה, וחזרנו לחנות. ביקשתי מקרר חלופי, אך המנהל לא הסכים לספק לנו מקרר אחר תחת זה שהגיע חבול. אחרי צעקות, ביקשתי שלפחות ייתן להם מקרר זמני, אפילו קטן יותר. הוא אמר שיש לו מקרר מיני, אבל אין הובלה. 'אין בעיה'. אמרתי לו. 'בעלי ייקח את המקרר'. וכך היה.
"בעלי הגיע, לקח את המקרר הקטן ושם אותו ברכב. הוא מגיע לבית הוריו פותח את המקרר ומגלה שמדובר במקרר עם עובש וחלודה שלא מכבד את הרשת. הוא הוריד אותו בחזרה לרכב וכעת שני אנשים קשישים נותרו בלי מקרר נורמלי. עם היבואן אין עם מי לדבר כי חג. החנות - לא עונה. ממה שידוע לי, עדיין יש אחריות של החנות לספק מוצר חלופי ראוי, על אחת כמה וכמה שזה מקרר, לא תנור או כיריים, משהו חיוני. מדובר במקרה לא מכבד ולא ראוי בכלל. שאלתי את בעלי למה לא פתח את המקרר מיני בחנות והוא אמר שלא חשב לרגע שמדובר במקרר כה לא ראוי".
עם הפנייה ל-ynet החלו בסניף לשוחח עם המתלוננת ולשאול אותה מדוע התלוננה, והציעו לה מקרר חדש במקום זה התקול וכן פיצוי כספי.
מרשת מחסני חשמל נמסר בתגובה: "מייד עם היוודע המקרה פעלנו במיידי אל מול היבואן על מנת לספק ללקוח את השרות הנדרש עד לשביעות רצונו המלאה.
"רשת מחסני חשמל מצרה בפני הלקוח על חווית השרות שעבר ותעשה כל שיידרש על מנת שמצב זה לא יישנה".
פורסם לראשונה: 14:56, 03.05.20