סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור. מדי שבוע נדבר כאן עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. אתם ואתן מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע פודקאסטים.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים".

1 צפייה בגלריה
סיגל צוקר ואריק סגל
סיגל צוקר ואריק סגל
סיגל צוקר ואריק סגל
(צילום: דורון גולן)

והפעם: אריק סגל הוא עובד סוציאלי M.A, מטפל בגברים בזהות גברית, אינטימיות ומיניות. זוגתו מזה 18 שנה, סיגל צוקר, היא מנחה ומרצה לנשיות, אינטימיות ומיניות, הבעלים של המרכז למיניות וזוגיות "כחול", ומחברת הספרים "פנטזיות למבוגרים בלבד" ו"צעצוע של סיפוק".
במהלך הקורונה השניים כתבו יחד ספר בשם "101 פנטזיות - וידויים אישיים וסיפורי מין", שמבוסס על למעלה מ-101 פנטזיות של גברים ונשים בישראל שפתחו את ביתם בפניהם, בהתאם למגבלות הריחוק החברתי של אותם הימים, ושיתפו אותם בפנטזיות הכי כמוסות שלהם.
כעת הם מגיעים ל"סקס אפיל", פודקאסט המיניות של ynet יחסים, כדי לספר לכם על מה הנשים הישראליות מפנטזות ועל מה הגברים? איך מומלץ לספר לבן/ת הזוג שלנו על הפנטזיה המינית שלנו – ומתי עדיף שנשמור אותה לעצמנו? והכי חשוב: מה קורה כשהפנטזיה המינית שלנו מתנגשת עם המציאות, והדברים לא יוצאים בדיוק כפי שדמיינו אותם. האזנה נעימה!