(צילום: שמוליק דודפור, בימוי: צפריר שוראקי, מפיקה: נוי חיל, עריכה, אפטר ואפקטים: שי שבתאי)

היום בא לנו להכיר לכם משחק כיפי לחיזוק הקשר הזוגי, ששמו "השוקולד והפרי". מטרת המשחק היא לעורר בצורה חושנית, טעימה ומשחקית את החושים שלנו, כי ברגע שהחושים שלנו מתחדדים, כל מעשה האהבה הופך להרבה יותר עוצמתי.
אתם מוזמנים לרוץ להביא כיסוי עיניים ומשהו שממש-ממש בא לכם לאכול. זה יכול להיות שוקולד או פרי מלא מיץ שאתם נורא אוהבים.
חזרתם? יופי. כעת כסו את העיניים לבן או לבת הזוג שלכם, בקשו מהם לקחת לעצמם מספר רגעים של שקט, ולדמיין את המאכל האהוב שהם עומדים לאכול. כשאנחנו מדמיינים, אנחנו הופכים את כל התהליך להרבה יותר מגרה, ומתחילים לעורר את תחושות העונג בגוף.
בקשו מהם לדמיין איך המאכל הזה נכנס להם לפה לאט...לאט...לאט. תשאלו אותם מה הם מרגישים בדמיונם כשהמאכל הטעים הזה נוגע ומחליק להם על הלשון? מה עובר להם בגוף באותו הרגע? תנו להם להתענג רק על עצם הפעולה הזאת, ודברו כמה שיותר לאט. אפשר ללחוש להם בצורה מגרה לאוזן, לתת להם להתחבר לתחושות שעולות אצלם בגוף. כמובן שככל שנעשה זאת באיטיות ובאווירה מפתה, כך ניכנס בעצמנו לאווירה הסקסית, ולצד השני יהיה עוד יותר קל ומרגש.

1 צפייה בגלריה
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו
טל רומן ואיתי שבו. תרגיל חושני שכל זוג יכול לנסות בבית
(צילום: מתוך הווידיאו)

לאחר מכן, קחו ביס מהפרי או מהמאכל שבחרתם, ותלעסו אותו בחושניות הישר אל תוך האוזן של בן/ת הזוג. יש משהו מאוד מגרה באקט הזה. לאחר מכן, תנו להם להריח אותו מקרוב, וגם הפעם – עשו זאת באיטיות מהפנטת שתאפשר להם ליהנות ולהשתכר מהריח הנפלא של הפרי, שנמצא עכשיו מאוד קרוב לאף שלהם.
בקשו מהם לנשום עמוק תוך כדי, להריח ולדמיין איך המאכל הזה אוטוטו פוגש את בלוטות הטעם והריח שלהם. שחקו קצת עם הפרי מסביב לאף, תתגרו בהם ובחושים שלהם.
אל תמהרו! קחו את הזמן כמה שיותר לאט. תנו להם למשש באיטיות את הפרי, להרגיש כל חספוס וכל רטיבות. כל מישוש כזה מייצר אצלם נוכחות יותר גבוהה והתמקדות ברגע.
כעת, הסירו מהם את כיסוי העיניים ותנו להם להסתכל על הפרי הנבחר. הם עדיין לא יכולים לטעום ממנו, וזה בדיוק הזמן שלכם לשחק ולגרות אותם עוד יותר. שימו לב איך עצם הציפייה לקראת המפגש עם הפרי כבר מניעה אנרגיה בגוף שלהם. עכשיו שאלו אותם אם כבר בא להם לטעום מהמאכל. אם הם מראים התלהבות, בקשו מהם להוציא את קצה הלשון החוצה, ולאט-לאט תקרבו את הפרי, ממש מילימטר מהלשון, נוגע-לא נוגע. המטרה היא לתת להם למשוך את הפנטזיה הזאת עוד קצת, להרגיש שזה ממש שם אבל עוד לא.
באיטיות, תנו לקצה הלשון לטעום קצת ומיד הרחיקו את הפרי, ואז – חזרו שוב על התהליך, הפעם עם השפתיים שלהם. תנו להם לרצות את זה, תנו ללשון שלהם לצאת ולבקש מגע, ותמשיכו לשחק - קצת לשון, קצת שפתיים, תנו לדמיון להוביל את הקצב. ככל שתהיו איטיים יותר, כך התרגיל יהיה יותר מעורר.
כשאתם מחליטים שהגיע הזמן ללכת על כל הקופה, בקשו מהם לפתוח את הפה ולהמתין. רק כשאתם מרגישים שהגיע הרגע, תאפשרו להם לנגוס בפרי ולהתענג עליו בפראיות. אתם יכולים להיעזר באצבעות שלכם בזמן שאתם מאכילים אותם, או לשחק עם הלשון. הכול פתוח עכשיו, וזה הזמן שלכם לעוף.
בתיאבון!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.