ע' הזמינה לבתה שרשרת עם השם שלה לכבוד יום הולדתה. השרשרת, אותה הזמינה מאתר My Name Necklace, הייתה אמורה להגיע תוך תשעה ימי עסקים - עד שמונה ביולי. כיוון שנכנסה לבידוד, היא ביקשה להקדים את מועד המשלוח. בעקבות הבקשה שלה, החברה הודיעה לה ששדרגה את ההזמנה לשליח של חברת שליחויות, אך שמונה ביולי הגיע, השרשרת לא הגיעה וגם בשירות הפסיקו לענות לה, לטענתה.
רק אחרי שהצליחה להשיג טלפון של בכירה בחברה ואחרי פניית ynet, שלחו לה את השרשרת באיחור, בשליחות מיוחדת.
3 צפייה בגלריה
My Name Necklace
My Name Necklace
My Name Necklace
(צילום מסך מהאתר)
בעמוד הפייסבוק של החברה ניתן לראות תלונות רבות נוספות על איחורי החברה. יצחק כותב: "יום הולדתה של זוגתי בעוד יומיים ואיש לא יוצר איתי קשר. ההזמנה נעשתה ב-1 ביולי ואין עם מי לדבר".
דלית כותבת: "בוצעה הזמנה לפני כמעט חודש. התשלום ירד אך מוצר כלל לא התקבל. אין מענה לפניות הרבות. פשוט זלזול"
3 צפייה בגלריה
(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של החברה)
רום טוענת שהזמינה לפי חודש וחצי טבעת ב-159 שקל ולא קיבלה אותה. נורית קיבלה את התכשיט שהזמינה אחרי חודשיים ולטענתה המידות לא היו מדוייקות.
ניתן להשיג את שירות הלקוחות בפייסבוק, אך לקוחות רבים מתלוננים על מענה רובוטי ומענה אחת ליומיים. כמו כן יש קושי לבטל עסקאות בשל שירות לקוי לכאורה.
3 צפייה בגלריה
(צילום מסך מעמוד הפייסבוק של החברה)
במקרה של ביטול עסקה, החברה גובה 30% מערך העסקה "דמי ייצור", משום שהתכשיטים "פרסונליים ובהכנה אישית". לפי חוק - אם התכשיט מאחר ולא מגיע במועד בו נקבה החברה, ניתן לבטל את הרכישה בלי לשלם את הקנס הזה, משום שהחברה לא עמדה בחוזה שלה מול הצרכן.
באתר טוענים שחלק מהלקוחות לא סופרים נכון ימי עסקים, אבל מודים שהם לא עומדים בעומס ההזמנות. האתר נמצא בבעלות חברת טננגרופ, שמייצרת את התכשיטים במפעלים בארץ ומפעילה גם אתר אמריקני בעל שם זהה.
סמנכ"לית שירות לקוחות בחברה שני בראון, מסבירה כי "היה לנו מספר גדול של הזמנות ולא נערכנו כראוי ולכן האיחורים. אנחנו עושים את כל המאמצים לחזור לכל הלקוחות שלנו ולענות להם. עדכנו את כל הלקוחות שאנחנו יודעים שההזמנה שלהם תאחר - שיחול איחור. אנחנו מתחקרים את הנושא ובודקים איך אפשר לשפר את זה ולתת לכל הלקוחות את השירות הכי טוב שיש.
"אנחנו דואגים לחזור לכולם עכשיו בטלפון ובכתב. זמן המענה שלנו 24 שעות, אבל לפעמים לקוחות פונים בסופ"ש. אנחנו גם מפצים לקוחות ומאוד חשובה לנו שביעות הרצון של הלקוח. אני מבינה את התסכול של הלקוחות שלנו שהזמינו תכשיט לאירוע ואנחנו מבינים את הקושי. רוב הלקוחות שלנו הם לקוחות חוזרים ומרוצים".
פורסם לראשונה: 10:57, 17.07.20