שירות הסטרימינג אפל TV פלוס זמין החל מהשבוע גם במכשירי אנדרואיד TV, מערכת ההפעלה של גוגל לטלוויזיות חכמות ולסטרימרים. מדובר במהלך דרמטי עבור שירות הסטרימינג מבית אפל, שנפתח כעת לקהלים חדשים ברחבי העולם, וגם בבשורה למשתמשים שעד התקשו להתחבר לשירות.
1 צפייה בגלריה
אפל TV פלוס
אפל TV פלוס
Apple TV Plus. שירות הסטרימינג של אפל
(צילום: shutterstock)
אפל השיקה את שירות הסטרימינג שלה בנובמבר 2019, ובניגוד לשירותים מתחרים כמו דיסני פלוס ו-HBO Max, הוא זמין גם בישראל במחיר של 17.90 שקלים לחודש. מי שקנו מכשיר חדש של אפל מאז השקתו נהנו ממינוי בחינם למשך שנה. עם זאת, למרות כמה תוכניות שזכו לביקורות חיוביות - למשל "טד לאסו" ו"תוכנית הבוקר" - השירות מדשדש מאחורי המתחרים ובראשם נטפליקס, בין היתר בגלל קטלוג מצומצם יחסית של תכנים.
עד כה ניתן היה אמנם לצפות בתכנים של אפל TV פלוס במחשב, וגם בחלק מהטלוויזיות החכמות של LG, סמסונג ואמזון, אבל לא מדובר בפתרון נוח עבור כל המשתמשים. ההשקה הגלובלית של אפליקציית האנדרואיד צפויה לסייע לאפל להגיע למשתמשים רבים בעולם בתזמון מעולה מבחינתה - קצת לפני השקת העונה השנייה של "טד לאסו". זהו מהלך שאינו אופייני לאפל, שמעדיפה בדרך כלל להשאיר את המשתמשים באקוסיסטם שלה, אבל כנראה שבמטה החברה בקופרטינו הבינו שכדי להתחרות בענקיות כמו נטפליקס ודיסני, השירות שלהם צריך להיות זמין גם בפלטפורמות נוספות.
אפל TV פלוס זמינה במכשירי אנדרואיד TV שרצים על גרסה 8 ומעלה והיא תומכת ב-4K וב-HDR. יש לכם מכשיר מתאים (למשל סטרימר של שיאומי או נוקיה)? גשו לחנות האפליקצית, גוגל פליי, חפשו Apple TV - והורידו את האפליקציה. כדי לצפות בתכנים יש להירשם לשירות בתשלום.