1 צפייה בגלריה
ראובן ריבלין דיאטה
ראובן ריבלין דיאטה
21 ק"ג פחות. הנשיא ראובן ריבלין
(צילום: מארק ניימן, לע"מ)
21 קילוגרמים השיל הנשיא ממשקלו בשנתיים האחרונות כך התגלה לאחרונה באירוע השקת ספרו של מאמן הכושר ד״ר אבי מויאל המלווה את הנשיא בשנים האחרונות כשעלה הנשיא לברך את ד״ר מויאל ביום חגו.
הספר, ״מירוץ חיי״, מגולל את סיפורו של אבי ששירת בצה"ל 39 שנים ביחידות המיוחדות. בתחילה, כמדריך כושר קרבי, ובהמשך כקצין כושר קרבי ואף כצלף. רבים הם קציני צה״ל הזוכרים את מויאל מתפקידו כראש מחלקת הכושר הקרבי בצה"ל – שם הוביל מהפכה חסרת תקדים באורח החיים ובתורת האימון בצה"ל.
בספר נשזרו טורים ועדויות של הקצינים והבכירים שאיתם עבד מויאל במשך השנים ביניהם גם גבי אשכנזי, משה (בוגי) יעלון, הרצי הלוי, אברם גרנט ועמר בר-לב.
הנשיא בן ה-82, המסיים בעוד מספר שבועות את תפקידו, נדרש להחלפה של המלתחה והוא נראה לרבים הפוגשים בו לאחרונה קליל משמעותית וחלקם אף טרחו לציין זאת בפניו אתמול בזמן שנפגשו בתמונת הממשלה המסורתית בבית הנשיא.
כשנכנסו הנשיא וראש הממשלה יחד עם ראש הממשלה החליפי אל אולם בית הנשיא לקראת התמונה החגיגית דילג ריבלין בזריזות בין שורות השרים, לחץ לכולם את היד ולחלקם אף העניק חיבוק.

תזונה בריאה וצעידה

כדי להוריד את המשקל, ריבלין התרחק מסוכרים והגביר את צריכתם של ירקות ופירות ובמיוחד מזונות עתירי ברזל. לידיעות אחרונות אף נודע כי בעקבות בדיקות תקופתיות שביצע הנשיא שהעלו מחסור בברזל, השינוי בתזונה שיפר משמעותית את מצב הערכים בדם.
בנוסף לכך, הנשיא מקפיד לצעוד בכל יום על ההליכון שבדירתו לאחר שבמשך שנים צעד ביער ירושלים. עם כניסתו לתפקיד המיר את הצעידות בזמן הליכון כדי לחסוך את הטרחת המאבטחים והציבור ואולי עם סיום תפקידו ישוב לפקוד את היער.
בבית הנשיא כבר הושלמו ההכנות לקראת היציאה מהבית. הפסל של ריבלין מוכן והוא ייחשף לציבור יום לפני פרישתו ב-6 ביולי.