בעקבות תחקיר על פגיעות מיניות שהתבצעו לכאורה לאורך השנים - תוכניתו של הזמר מומי לוי בתחנת הרדיו רדיוס 100FM תרד משידור, כך הודיעה היום (ג') תחנת הרדיו.
"ברור מאליו כי התחנה מגנה כל הטרדה או תקיפה מינית באשר הן", נמסר מתחנת הרדיו, "התוכנית הורדה משידור".
ההודעה על ביטול התוכנית מגיעה ימים ספורים לאחר פרסום התחקיר על התנהלותו של לוי לאורך השנים באתר "המקום הכי חם בגיהנום". לפי התחקיר, נטען כי לוי פגע מינית בשישה מתלוננים שונים, שלושה מהם היו קטינים בעת המעשים.
2 צפייה בגלריה
מומי לוי
מומי לוי
מומי לוי
(צילום: יריב כץ)
באחת העדויות סיפר א' שביקש להישאר בעילום שם: "היה אירוע גדול בעיר שהתכוננו אליו במשך כמה חודשים. אנחנו הילדים לקחנו חלק באירוע הפתיחה. הייתי אז בן 11.5, בכיתה ו'. אני לא זוכר בדיוק איך זה קרה, אבל היה שלב שבו נפגשתי עם מומי לוי אצלו בבית, לצורך ההכנות למופע. הוא גר אז בבית של ההורים שלו. זה לא שהגעתי אליו והוא תקף אותי מינית ישר. הוא היה מאוד מתוחכם ועשה הכול בעדינות ובהדרגתיות...
מומי אונן לי. הוא היה לבוש לגמרי. זו הייתה הפעם הראשונה שחוויתי אורגזמה. הייתי בשוק. לא ידעתי מה קורה לגוף שלי. הוא הסביר לי ברוך. בצורה נחמדה. הייתי המום. שאלתי שאלות ורציתי לדעת. כמו שאמרתי, ראיתי את זה כמו חינוך מיני. הוא היה מספר לי על מפגשים שלו עם אחרים, על איזה ילד שגר בשכונה. הסיפורים היו מרתקים. הוא דיבר איתי על מין בדרך שאף אחד לא דיבר איתי".
2 צפייה בגלריה
מומי לוי
מומי לוי
מומי לוי
(צילום: מוטי קמחי)
את תגובתו של לוי לא ניתן היה להשיג, אבל בתחקיר עצמו נמסר מעורכת הדין טלי גוטליב מטעמו של מומי לוי ל"מקום הכי חם בגיהנום" כי: "מומי הוכה בתדהמה ועלבון נוכח הכתבה הפוגענית אשר אין לה מה להישען ואשר גורמת לו נזק קולוסלי על לא עוול בכפו. הכתבה הדחוקה היא משפט שדה מכוער שנסמך על תלונתם של מי אשר חברו יחדיו לפגוע בשמו הטוב של מומי, והכל לצד מסכת איומים המתועדים בצורות שונות ומהן עולה ברורות כוונת זדון לפגוע במומי אשר לא חטא בדבר.
מומי כדרכו בקודש נהג ונוהג בכל אדם באשר הוא בכבוד, ברגישות, בהכלה ובדאגה. מומי מעולם לא פגע בכוונה באיש, לא ניצל איש, ומעולם לא היה בקשר מיני אסור עם איש, כך יעידו עליו חבריו וסובביו מקרוב ומרחוק.
אנו מבהירים לאותם 'מתלוננים' שקרנים עלומי שם שלא יהא ספק בליבם ולו לרגע כי אנו נפעל למיצוי כל זכות הקנויה למומי בדין ובפסיקה מול כל מי שפגע במזיד בשמו הטוב של מומי אשר לא חטא בדבר. כל 'חטאו' של מומי כי התקשה לצאת מהארון תוך שוויתר על זוגיות, משפחה וילדים והכול כדי שלא לצער את הוריו. מומי שמר בקנאות על פרטיותו וזו מחוללת כעת בפרהסיה כשהכתבה השקרית מוציאה אותו באלימות מהארון. מומי מנערותו התחבט בין רצונו לחיות חיים מלאים ושלמים לבין הצורך לכבד מנטליות ומסורת. באשר לתלונות בנוגע לניצול קטינים בתחילת שנות התשעים, הרי שהן שקריות לחלוטין".