הפועל באר שבע תפתח היום (ראשון) את אימוניה לעונת 2021/22. בשל שדרוג כר הדשא במתחם "הבית האדום", יערכו האימונים בשלב זה במגרשים המטופחים והחדשים של מ.ס באר שבע מליגה ב'. הערכה שרק לאחר החזרה ממחנה האימונים בפולין תחזור הקבוצה להתאמן במתחם הקבוע שלה.
המאמן רוני לוי יציג באימון את צוותו החדש שכולל את עוזרו אריק בנאדו ומאמן השוערים שי הס, שיהיו הפנים החדשות בצוות ומאמני הכושר שימשיכו בתפקידם: מיכאל ברוש ואודי בן שמחון. לוקאס בורטניק, הפיזיולוג הפולני שחוזר לקבוצה לאחר שנתיים, יצטרף בהמשך השבוע יחד עם שני הזרים: מיגל ויטור ואלטון אקולטסה וכן הארגנטינאי-ישראלי מריאנו בריירו. הקולומביאני ג'ונתן אגודלו מחזיק גם הוא בחוזה לעונה הקרובה, אך הוא לא צפוי להגיע ובמועדון עמלים על מציאת מתווה לשחרורו.
1 צפייה בגלריה
רוני לוי באיומן הבכורה שלו כמאמן הפועל ב"ש
רוני לוי באיומן הבכורה שלו כמאמן הפועל ב"ש
רוני לוי
(צילום: הפועל באר שבע)
הפנים החדשות באימון הם של עומרי גלזר, שהוא השוער היחיד כרגע בסגל, איאד אבו עביד, אביב סולומון ורועי גורדנה. ויטור, אקולטסה, מרואן קבהא, שגיב יחזקאל ובריירו יצטרפו לאימונים בהמשך. שוער המשנה של הפועל עפולה, תומר הרן, הגיע להיבחן.
במועדון מאמינים שבהמשך השבוע יצטרפו רשמית יוג'ין אנסה ואיתי שכטר, שסיכם, ויחלו להתאמן עם חבריהם החדשים. אנסה כבר נחת בארץ, התמקם במלון בעיר והספיק להצטלם עם אוהדים.
הקבוצה תצא למחנה אימונים בפולין ב-29 לחודש עד ה-8 ליולי במהלכו תקיים שלושה משחקי אימון כשאחת היריבות תהיה אומוניה ניקוסיה הקפריסאית. שבוע לאחר חזרת הקבוצה למחנה היא תקיים משחק נגד מ.ס אשדוד בחוץ במסגרת גביע הטוטו ושבוע לאחר, ב-22 ליולי, ייערך המשחק הראשון במסגרת השלב השני של מוקדמות הקונפרנס-ליג נגד ארדה קרדז'לי הבולגרית.