אדלר חומסקי, אחד משלושת ממשרדי הפרסום הגדולים בארץ, משקיע בנידם גלובל שבבעלות המייסד שלומי נידם, המתמחה בסחר מקוון בארץ ובעולם. היקף המכירות השנתי של נידם מגיע לעשרות מיליוני דולרים. כך נודע לממון ול-ynet. זו השקעה ראשונה (5%) של משרד פרסום מקומי בזירת הסחר המקוון.
נידם מתכננת להנפיק את מניותיה בבורסה בתל אביב. בשוק מעריכים כי החברה תונפק לפי שווי של 150 מיליון שקל (אחרי הכסף) ותגייס 30-50 מיליון שקל.
>> לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים בכלכלה - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו
1 צפייה בגלריה
אייל חומסקי ושלומי נידם
אייל חומסקי ושלומי נידם
אייל חומסקי, מנכ"ל ומייסד אדלר חומסקי, ושלומי נידם, בעלי נידם גלובל
(צילום: עוז מועלם, סטודיו אדם)
נידם מפעיל 14 חנויות דיגיטליות באמזון, והוא נחשב לאחד הסוחרים הגדולים באמזון העולמית. כמו כן, הוא מהישראלים היחידים שמפעילים חנויות בפלטפורמת המסחר המקוון של וולמארט, מייבא סחורות הנמכרות בזירות המסחר שלו ומקים חנויות מקוונות לאחרים. כעת, אדלר חומסקי תוכל להציע ללקוחותיה לראשונה שירותים בתחום הסחר הדיגיטלי.
אייל חומסקי, מנכ"ל ומייסד אדלר חומסקי, אמר: "שיתוף הפעולה עם נידם גלובל הוא צעד לפיתוח שירותים נוספים שנציע ללקוחות: חנויות מדויקות וגישה לקהלים שהיו חסומים בפניהם". נידם: "נביא את בשורת עולם הסחר המקוון לחברות נוספות".
לממון ול-ynet נודע כי גם חברת האחזקות של קשת השקיעה לאחרונה בנידם. קשת אחזקות משקיעה מדי שנה בחברות שבהן היא מזהה פוטנציאל צמיחה חריג.