הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet. בכל יום אנו מדברים כאן עם כתבי ynet ו"ידיעות אחרונות", לצד מומחים ופרשנים, על הנושאים הבוערים שעל סדר היום. אתם מוזמנים להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס, בגוגל פודקאסטס או בכל מקום אחר שבו אתם נוהגים לשמוע פודקאסטים. אנחנו ממליצים להירשם באחת האפליקציות - כדי לא להחמיץ אף פרק. בכל מקרה את כל הפרקים תוכלו למצוא כאן: עמוד הבית של הכותרת - פודקאסט החדשות של ynet. והפעם - סיכום פרקי השבוע:
הממשלה קמה. מה יקרה עכשיו? איך צפויה להתנהל הממשלה הזו, על שלל מרכיביה, מהם האתגרים הנפיצים שממתינים לה ומה יעזור לה לצלוח את המוקשים שתטמון לה האופוזיציה מימין? פאנל הפרשנים של הכותרת פותח עידן חדש בפוליטיקה הישראלית.

ליברמן ישלם: המשימות של שר האוצר החדש. יו"ר ישראל ביתנו הפך עם הקמת ממשלת בנט-לפיד לאיש המפתח בכל מה שנוגע לכסף שלנו. מה מתכנן שר האוצר הנכנס, איך יקבלו אותו הפקידים, האם אנחנו בדרך להעלאת מיסים ואיך אפשר לסכם את עידן נתניהו בכלכלה הישראלית? פרשננו גד ליאור מסביר מה קרה ומה צפוי לקרות לכיס של כולנו.

המוקשים של בנט ביהודה ושומרון. ראש הממשלה הטרי היה במשך שנים אחד הקולות הבולטים ביותר של הציונות הדתית ובפרט של ההתיישבות ביו״ש. עכשיו, כשהוא נדרש להחזיק קואליציה צרה עם אידיאולוגיות מנוגדות, הוא ניצב בפני שורה של אתגרים ועימותים מול מי שהיו הבייס שלו, סביב מאחזים בלתי חוקיים ומציאות בלתי נשלטת בשטח. כתבנו אלישע בן קימון ממפה את שדה המוקשים שממתין לנפתלי בנט מעבר לקו הירוק.

למה אנחנו לא שרות. הממשלה ה-36 רשמה שיא היסטורי: לא פחות מתשע נשים יכהנו כשרות, בדיוק שליש מהרכב הממשלה. אבל למה בעצם ב-2021 אנחנו עדיין כל כך רחוקים משוויון אמיתי? כיצד החברה הישראלית והזירה הפוליטית בפרט מונעות את סגירת הפערים המגדריים? ואיך מתמודדות עם האתגר מדינות שהצליחו להגיע להנהגה שוויונית יותר? פרופ' דפנה הקר, ראשת התוכנית ללימודי נשים ומגדר בפקולטה למדעי הרוח באוניברסיטת ת"א, על הדרך הארוכה שעוד נותרה לנו.

פרקים חדשים בפודקאסטים נוספים מבית ynet:

אבק פיות - פרק 9: הלוחמת שהצילה את סין. הרבה לפני שושלת דיסני המלכותית, סיפורים, בלדות ומחזות נכתבו על חואה מולאן - הלוחמת האמיצה שהתחפשה לגבר והצילה את אביה ממלחמה, וגם את סין כולה. מאות שנים לאחר מכן הפכה למוכרת בכל בית גם במערב בזכות חברת וולט דיסני. פרופ' מיכל בירן, היסטוריונית ישראלית עטורת פרסים המתמחה בחקר סין וסביבתה, מתארחת בפודקאסט ולוקחת אותנו הרחק אל נבכי ההיסטוריה הסינית, ולסמל הלאומי העובר מדור לדור ושמו "מולאן".

סקס אפיל - פרק 13: משחק של זהויות - הכל על מיניות קווירית. חודש הגאווה בעיצומו, וזאת הזדמנות טובה לעסוק בלהט"ב, אבל מהמקום הפחות מדובר של העולם הרחב הזה - המיניות הקווירית - המהפך שעברה המילה "קוויר" מקללה לניכוס מחדש, האוריינטציות המיניות החדשות ומה מבדיל מיניות קווירית ממיניות הטרו-נורמטיבית. אורחת: מעיין סבח, יזמית חינוך מיני, מנחת קבוצות ומחנכת מינית, מנהלת קהילת הידע המיני, מגדרי ותרבותי - "מרחב מיני מקרב" ומלווה מינית רגשית.