היום בא לנו להכיר לכם משחק עומק שמטרתו להעלות את התקשורת הזוגית והמינית שלכם לרמות הגבוהות ביותר. זהו תרגיל רגשי שמאפשר חשיפה של פגיעות, פעולה מורכבת בעלת רווח מאוד-מאוד גדול.
הבאת הפגיעות אל תוך השיח הזוגי מאפשרת לנו לייצר אינטימיות עמוקה יותר עם בן/ת הזוג שלנו, ולהעשיר את רמת החיבור והעונג שלנו במיניות ובחיים בכלל.
חשבו על איבר המין שלכם, כן-כן, אז מה אם זה מביך? נסו לנשום אל איבר המין שלכם ולדמיין מה הוא או היא היו אומרים לו יכלו לדבר? מה מפחיד אותם? מה הם באמת מבקשים? כעת עמדו מול הפרטנר שלכם, עדיף בעירום, אבל אינכם חייבים כמובן. שימו יד אחת על הלב ויד שנייה על איבר המין. אפשר לעצום עיניים או להסתכל לתוך עיני הפרטנר שלנו ולדבר.
זה ייראה כך:
טל: "הפות שלי רוצה להרגיש בטוחה. היא רוצה שתראה אותה, שתסתכל עליה, שתעריץ אותה, שתקשיב לקצב שלה".
איתי: "הפין שלי רוצה שתסגדי לו! שתלטפי אותו ושתגידי לו שהכול בסדר ושהוא לא חייב 'לספק את הסחורה' כל הזמן, שהוא לא חייב לעמוד בשיא תפארתו כל הזמן, והוא ממש לא חייב לעמוד זקור במשך שעות. הפין שלי רוצה מקום של התמסרות. לא להיות זה שמקבל את ההחלטות וחייב להוביל. הוא רוצה לדעת שהוא הכי יפה ומדהים בדיוק כמו שהוא".

1 צפייה בגלריה
טל ואיתי
טל ואיתי
טל ואיתי. איבר המין רוצה לדעת שהוא יפה ומוצלח בדיוק כפי שהוא
(צילום: מתוך הווידיאו)

למה כדאי לכם לתרגל את השיחה הזאת?

מטרת התרגיל היא להתחבר לגוף שלנו, לחלקים האינטימיים ביותר אצלנו, להתבונן ולבטא משהו שקיים בנו ואולי אף פעם לא העזנו להוציא אל אוויר העולם. ייתכן מאוד שתופתעו ממה שעולה, וייתכן שבני הזוג שלכם יופתעו.
מה שחשוב הוא שמהמקום הזה של השיתוף האינטימי תוכלו עוד יותר להתקרב זה לזו, לאפשר פגיעות ואינטימיות מול הפרטנר או הפרטנרית, ולהכניס עוד רובד משמעותי לתקשורת המינית שלכם. ואם אתם ממש מובכים, אז תתחילו עם להביא משהו קטן שהוא עדיין חושפני, ותראו איך זה מרגיש ומה זה עושה לתקשורת שלכם.
בהצלחה!
טל רומן - מנחה, מרצה ומלווה מבוגרים בנוער בתחום היחסים האינטימיים והמיניות הבריאה. בעלת הכשרה של פסיכותרפיה גופנית עם התמחות בטראומה בשיטות האקומי ואומניתרפיה.
איתי שבו - בוגר סדנאות וקורסים לטנטרה/יוגה-טנטרה מהמובילים בעולם. מלווה אישי ותומך בגברים, מעביר סדנאות, חוקר ולומד את עולם היחסים, הטנטרה, המיניות והריפוי.