סקס אפיל - פודקאסט המיניות של ynet יחסים, בהנחיית לורי שטטמאור, עורכת הערוץ. מדי שבוע נדבר עם מומחית אחרת מעולמות הסקס, היחסים והמיניות. מוזמנים ומוזמנות להאזין לנו כאן ב-ynet, וגם לעקוב אחרינו בספוטיפיי, באפל פודקאסטס ובכל מקום אחר שבו אתם נוהגים ונוהגות לשמוע את הפודקאסטים שלכם.
פספסתן את הפרק הקודם? תוכלו להאזין לו כאן. רוצות ורוצים לשוחח על הפרקים השונים? מוזמנות ומוזמנים לקבוצה החדשה שפתחנו בפייסבוק - "סקס אפיל - הקבוצה לדיונים", ואם בא לכם לפרגן - נשמח אם תדרגו אותנו בחמישה כוכבים באפליקציות השונות.

1 צפייה בגלריה
אביגיל רות לב
אביגיל רות לב
אביגיל רות לב
(צילום: ענת לוינסקי )

והפעם: בדוקו-ריאליטי "סקס, אהבה ו-Goop" אשר משודר בנטפליקס, גווינית' פלטרו נעזרת במדריכים מיניים מעולמות הפסיכותרפיה הגופנית והטנטרה, כדי לאפשר לזוגות לאתר את המקום האינטימי שבו הם הכי מתקשים, ולעזור להם להעמיק בתוכו.
עוצמת הסדרה טמונה בתרגילים השונים שעוברים הזוגות, תרגילים ששווה לכל זוג לתרגל בחדר המיטות. בין התרגילים תמצאו את "מיקוד חושי" – תרגיל מפורסם שפותח לראשונה על ידי צמד החוקרים, מאסטרס וג'ונסון, ומשמש מאז מטפלים מיניים כדי לעזור לזוגות להיזכר במגע הראשוני והמסעיר שהיה להם לפני שהתחילו לקיים יחד יחסי מין. התרגיל כולל הקשבה מלאה לגוף בעזרת החושים.
תרגיל מתקדם יותר נעשה על ידי צמד המטפלים, איאן וג'איה, שמדגימים יחד כניסה לפעילות מינית ארוטית מלאה, ללא מגע באיברי המין. מה שקורה שם זה שאיאן מרחף מעל גופה של ג'איה, בזמן שהיא מפרפרת, מתנשפת וגונחת. זה מאוד מגרה לצפייה, אבל מה שיותר נחמד זה להבין שכולנו יכולות ויכולים לתרגל את הפעולה הזאת, ולהגיע לאורגזמת גוף מלאה ואנרגטית ללא חדירה של פין לפות.
מטרת התרגיל היא לחבר בין בני הזוג ולאפשר לגופים שלהם לנוע יחד כמו גוף אחד שלם שכולו עונג ואהבה. אז איך עושים אותו ועל מה חשוב להקפיד? בפרק החדש של "סקס אפיל", אביגיל רות לב, מנחה ומלווה למיניות מודעת, מסבירה מהי בכלל אורגזמה אנרגטית ומה מבדיל אותה מהאורגזמה שכולנו מכירות, איך אורגזמה כזאת מרגישה בגוף? למה גם מי שמעולם לא הגיעה לאורגזמה נרתיקית תוכל לחוות אותה, והכי חשוב: איך לפתוח את הגוף לאורגזמיות דרך השילוש הקדוש של תנועה, קול ונשימה. האזנה נעימה!